خرید دوربین مدار بسته خرید انواع خرید دوربین مدار بسته | binacctv

مجله خبری دوربین مداربسته بینا دوربین مدار بسته باکس معمولا بدون لنز به کاربران عرضه میشود . دوربین مداربسته انواع مختلفی دارد از دوربین‌های ساده آنالوگ که تنها تصویر را دریافت می‌کند تا دوربین‌های حرفه‌ای اسپیددام که امکانات مختلفی را ارائه می‌دهند. دسته بندی دوربین‌های مخفی به روش‌های مختلفی انجام می‌شود و در ادامه انواع دوربین مداربسته را بسته به هر دسته‌بندی آورده‌ایم. یکی از نکات مهم در هنگام خرید دوربین مداربسته توجه به محل نصب دوربین مداربسته با توجه به نیاز شما می باشد. دوربین dome معمولا در محیط های داخلی مانند اتاق ها، راهروها و فضاهای مسقف نصب می شود. جنس بدنه دوربین های دام به سه نوع فلزی، آلومینیومی و پلاستیکی تقسیم می شود که با توجه به نیاز شما، کارشناسان ما بهترین نوع دوربین مداربسته را به شما پیشنهاد خواهند داد.

http://dekorasiyon.ir

به طور مثال دستگاه با 4 کانال توانایی پشتیبانی تا 4 عدد دوربین را دارد. توجه داشته باشید که تعداد کانال تصویر دستگاه نباید کمتر از تعداد دوربین مورد نظر باشد. نوع دیگری از دوربین دام، دوربین تورت است که بجز شکل ظاهری تفاوت چندانی بین آنها وجود ندارد. در واقع اکثر دوربین های دام دارای یک حفاظ یا کاور شیشه ای برای محافظت از لنز دوربین هستند و این در صورتی است که دوربین دام تورت فاقد این کاور است. بعلاوه دوربین مینی بولت نیز یک دوربین حرفه ای به حساب می آید و به دلیل شکل ظاهری کوچکش می تواند به طور نامحسوس در فضای داخلی و خارجی نصب شود و کمتر در معرض دید باشد.

دوربین های اسپید دام

کاربرد دوربین های مداربسته ip آنجا نمود روشنی پیدا می کند که در پروژه های بزرگ بهینه سازی سیستم یک امتیاز محسوب می شود. اینکه چگونه تصاویر با حداقل کابل ارتباطی و با بالاترین کیفیت ممکن به مرکز نظارتی منتقل شود تنها از سیستم های تحت بستر شبکه بر می آید. امروزه یکی از دغدغه های مردم، عدم تمایل به وجود هرگونه سیم ارتباطیست. به همین دلیل است که شرکت های جهان تمام تلاش خود را بر ارتباطات بیسیم متمرکز می کنند.

  • وضوح تصویر معمولاً بی‌عیب و نقص است، بنابراین می‌توان ویژگی‌های چهره را تشخیص داد.
  • این در حالیست که نصب دوربین های مداربسته بولت عمدتا در فضای های باز صورت می گیرد.
  • دوربین‌های مینیمال هم به نام دوربین مخفی شناخته می‌شوند و بدنه آنها بسیار کوچک است و می‌توان آن را طوری جاسازی کرد که محل نصب آن قابل تشخیص نباشد.
  • همین ویژگی تحت شبکه بودن در دوربین های مداربسته ip برای آنها مزایای زیادی را به همراه می آورد.
  • ویژگی‌های کلیدی شامل وضوح بالا تا ۱۲ MR 180 مشاهده پانوراما، تجزیه و تحلیل هوشمند و فشرده‌سازی H.264+ است.
رایج‌ترین کابل تصویر برای دوربین‌های آنالوگ، کابل کواکسیال rg59 است. اما بر حسب توان مالی و نیاز خود می‌توانید از دیگر کابل‌ها نیز استفاده کنید. تفاوت این دوربین ها با تمامی مدل های معرفی شده در بالا، امکان حرکت آن ها است. چرخش 360 درجه امکان مناسبی است که می تواند تعداد دوربین ها برای نصب در هر مکانی را کاهش دهد. چرخش و حرکت این دوربین ها هم از طریق کاربر امکان پذیر است و هم امکان برنامه ریزی نرم افزاری وجود دارد تا دوربین به صورت خودکار بچرخد. این نوع دوربین ها در سقف نصب می شوند و می توانند تصویری 360 درجه از مکان را در اختیار کاربر قرار دهند.

انواع دوربین مدار بسته بر اساس تکنولوژی

بعد از اتصال شما می توانید با تغییر زاویه دوربین نقاط مورد نظر را مشاهده نمایید. در دوربین های تحت شبکه IP نیازی به اتصال کابل مخصوص نیست و دوربین با استفاده از دسترسی اینترنت تغییر زاویه خواهد داد. دوربین های مداربسته از نظر شکل ظاهری و نوع کاربری دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام از آن ها دارای ویژگی های خاصی می باشند. دوربین های مداربسته از نظر ظاهری به دسته ها مختلفی از جمله دوربین مداربسته دام، بولت، اسپید دام، دوربین لامپی، دوربین کودک و … این محصولات توسط شرکت های مختلف و با برند های مختلفی در بازار عرضه می شوند. برای آشنایی بیشتر با برند های مختلف دوربین مداربسته می توانید به صفحه برترین برند‌های دوربین مداربسته مراجعه نمایید.

کاربرد دوربین مداربسته