خرید دوربین مخفی + لیست قیمت، راهنمای خرید و فروش

همچنین در طبق آمار بخش قابل توجه ای از سرقت ها از شرکت ها و کارخانه ها، توسط کارمندان همان مجموعه سایت binacctv انجام پذیرفته است. هنگام انجام این کار برخی مراحل را باید در نظر گرفت که در ادامه به شرح آن ها می پردازیم! این دوربین ها به دوربین مخفی یا لنز سوزنی نیز مشهور است.به سبب ابعاد کوچکی که دارند در هر کجا ومکانی نصب شوند. پین هول نیز نمونه ای از دوربین های مداربسته مخفی محسوب می شوند که اندازه مینیاتوری و کوچک دارند و به همین دلیل در مکان هایی که فضای کافی وجود ندارد و یا در مواردی که نصب دوربین به صورت مخفی نیاز است مورد استفاده قرار می گیرند. دوربین های گردان یا PTZ نیز نمونه ای از دوربین های مداربسته هستند که مانند دوربین های دام قابلیت چرخش و زوم کردن در یک نقطه خاص دارند. در اماکنی مانند آپارتمان ها که تمامی واحد های ساختمان می خواهند از تصاویر دوربین مدار بسته بهرمند باشند دور راه حل وجود دارد1-استفاده از آنتن مرکزی و انتقال تصاویر دوربین مدار بسته بر روی آنتن مزکزی که این امر سبب می شود تا تمامی واحد های ساختمان در تلویزیون خود بتوانند تصاویر دوربین ها راداشته باشند.2-استفاده از مودم که این امر باعث می شود ساکنین با وصل تلفن های همراه خود به wifi مودم بتوانند تصاویر را با نرم افزار مخصوص انتقال تصویر به صورت P2P داشته باشند.

این دوربین ها نیاز به یک براکت دارند که روی آن نصب شوند. مشاهده نویز در تصاویری که جزئیات بسیار خوبی را نمایش می دهند(که بازهم بهتر از وقتی است که از Gain استفاده نمی شود و تصویر کاملا تیره شوند). اگر از دوربین های بی سیم استفاده می کنید دقت کنید که سیگنال دهی خوبی داشته باشند تا دچار قطع و وصل تصویر نشوید. از طرفی اگر نگران این مسئله هستید بهتر است دوربینهای بخرید که به صورت بی سیم به بازار و به دست مصرف کننده ارائه شدهاند. همچنان باید نمایشگر را به دستگاه ضبط کننده ویدئویی نصب کنید و تصاویر دوربینها را در آن مشاهده کنید. چیپ تثبیت کننده الکترونیکی یا EIS مانع هر گونه اختلال در کیفیت تصویر است.

قابلیت چرخش اسپید دام به دو صورت عمودی و افقی صورت می گیرد که از زاویه افقی هیچ محدودیتی ندارد و در زاویه عمودی بیش از 90 درجه می چرخد. چرا که هیچ سارق و دزدی مایل نیست تا چهره اش شناسایی شود. هیچ گاه قیمت دوربین مدار بسته ارزان نمی تواند نشان از کیفیت مناسب آن نیز داشته باشد پس پیش از خرید دوربین مداربسته حتما اطلاعات خود را بالا برده و از چند نمایندگی قیمت بگیرید تا بهترین محصول با مناسب ترین قیمت را نصیب خود کنید. از آن پس شرکت هانوها توانست دوربین های مداربسته خود را با اسم سامسونگ به فروش برساند. ضبط کننده ها سیستم هایی هستند که می توان دوربین مدار بسته مطب ها را به هم وصل کرد و تصاویر از طریق آنها ضبط و ذخیره می شود. دوربین فیش آی ای اچ دی 2MP AHD Fisheye نوآوران سیستم ایلیا جز پرفروش و پرطرفدارترین محصولات دوربین مدار بسته می باشد.

لازم به ذکر است وجود دوربین میتواند سارقان را از اطراف محیط مسکونی شما دور کند. این دوربین مداربسته میتواند بجای نصب چند عدد دوربین در یک مکان بسته رو فراهم کند . در مکان هایی که دوربین مدار بسته دور از دسترس نصب شده و دستیابی به منوی تنظیمات آن سخت است، UTC کمک زیادی به ما خواهد کرد. برای این کار دستگاه را روشن و تنظیمات مربوط به رمز، زمان، تاریج، ساعت، ارسال ایمیل و غیره را فعال کنید. به وسیله تنظیمات به صورت خودکار برای کم وزیاد کردن نور ،می توانید تصویر را بیش از حد تاریک یا بیش از حد نورانی کنید.

چون تصاویر را با افت کیفیت کمتر نمایش می دهد. و همچنین کیفیت تصویر را در نظر داشته باشید . به طور کلی این لنزها کوچکتر، بزرگترف ،بلندتر و بزرگتر تصویر را از همان فاصله نشان می دهد، که اینها به لنز های ثابت معروف هستند. در ادامه بعضی مدل های دوربین چرخان و ثابت را معرفی خواهیم کرد. دوربین متحرک در ارتفاع بالاتری، نسبت به دوربین ثابت، قرار گرفته و به دلیل چرخان بودن، فضای وسیع تری را نمایش میدهد. سامانه، cctv سامانه دوربینهای مدار بسته ممکن است که در آن نصب شده که در آن اپراتور ماشین را میتوان بهطور مستقیم مشاهده افرادی که ممکن است با عملیات غیرمنتظره ماشین صدمه دیده میشود. اما خوب است این نکته را یادآور شویم که کیفیت تصویر تنها عاملی نیست که تاثیر مستقیم روی قیمت دوربین مداربسته AVTECH دارد. اگر شما نیاز به تصویرهای با کیفیت بالای 5 مگاپیکسل دارید و وضوح تصویر با فاصله زیاد نیاز دارید میبایست از این نوع دوربین مداربسته استفاده کنید.

دوربین های ۴k معمولا به صورت بی سیم عرضه می شوند. نقاط قوت دوربین مداربسته اکسیس ( قابلیت دسترسی به سیستم از راه دور ، کیفیت بالای تصاویر در شب ، رمزگذاری ویدیویی قوی ، سازگاری و امکان اتصال به شبکههای متنوع IP ، استفاده از فناوری zip stream برای نخستین بار ) می باشد. نصاب دوربین مداربسته یا تکنسین نصب و دوربین مداربسته شخصی است که دارای دانش فنی و تجربه در زمینه نصب و راه اندازی انواع سیستم های نظارت تصویری می باشد. یکی از سامانههایی ارائه خدمات فنی و عمومی، آچارباز است که با داشتن متخصصین ماهر و توانمند، بهترین خدمت را با بالاترین کیفیت به شما ارائه میدهد. تمام این خدمات از صفر تا صد توسط کارشناسان مجموعه بدادم برس به بهترین شکل برای شما انجام میشود.

دوربین های آنالوگ و یا دوربین های توربو اچ دی را اگر بخواهیم به طور خلاصه تعریف کنیم سیستم هایی هستند که تصویر فیلمبرداری شده توسط دوربین ها را به صورت آنالوگ و با کمک کابل کواکسیال (RG 58 و RG 6 , RG 59 و (RG 11 به سمت دستگاه ضبط کننده یا همان DVR فرستاده و در آنجا این سیگنال آنالوگ به دیجیتال تبدیل شده و در قسمت ذخیره ساز دستگاه (هارد) ذخیره می شوند. دوربین فیش آی ای اچ دی 2MP AHD Fisheye دارای لنز (wide ) بوده و توانایی ظبط تصویر به صورت 360 درجه را دارد و دور تا دور محیط را تصویر برداری می کند. در صورت نصب دوربین بر روی سقف این دوربین توانایی ظبط و تصویر برداری کامل یک اتاق را دارد.

به عبارتی این نوع دوربینها عملکردی مانند کامپیوتر دارند. تکنولوژی AHD که نسل جدید دوربینهای مداربسته آنالوگ به حساب میرود، یک فرمت تصویری در انواع دوربینهای مداربسته آنالوگ است و مانند آنها از کابل کواکسیال یا RG59 برای ارتباط با دستگاه DVR استفاده میکند. همچنین دو برند داهوا و هایکویژن هم از دو پروتکل HDCVI و HDTVI استفاده می کنند که از خانواده ی AHD به حساب می آیند. استفاده از حافظه نصب شده بر روی رایانه های شخصی، یکی دیگر از رایج ترین روش ها برای ضبط تصاویر دوربین مدار بسته به حساب می آید. اولین دوربین مدار بسته توسط ارتش آلمان و در سال ۱۹۴۲ برای نظارت بر چگونگی شلیک موشک V2 ساخته و نصب شد. اولین نکته این است که حساسیت به نور رو دقت کنید .

همچنین می تواند صدا را در دوطرفه جا به جا کند در واقع می تواند همانند یک تلفن همراه عمل کند. این دوربینها تنها باید توسط یک آداپتور که به همراه آن ارائه میشود، به برق متصل شده و توسط اپلیکیشن که داخل گوشی نصب میشود میتوانید تصاویر ضبط شده آن را داخل گوشی مشاهده کنید. تعیین نیروی انسانی نه تنها هزینه زیادی دارد بلکه بازدهی بالایی نیز به همراه ندارد. اکثرا این دوربینهای برای بانکها و مراکز مهم و مکانهای بزرگی که مصرف کابل بالایی دارند مورد استفاده قرار میگیرد و کیفیت دوربین نسبتا یالاتری را نسبت به سایر دوربینهای AHD و آنالوگ دارد. یکی از این فناوری ها ساخت دوربین های آنالوگ HD بود. سومین گزارش در 1328 شمسی تولید سیستم های مداربسته “وریکون” در امریکا بود. این سیستم به صورت مختصر یک سیستم مداربسته ساده و ارزان برای کاربریهای غیر حرفهای و غیر ضروری است. بخش تئوریک ، که به صورت اسلایدهای پاور پوینت تحقق یافته است. در واقع یکی از محبوب ترین و مقرون به صرفه ترین روش های ارائه امنیت در منزل و محل کار، نصب دوربین مدار بسته و تجهیزات آن است که به عنوان عاملی باز دارنده برای جنایت کاران، بزهکاران و سارقان عمل میکند.

Wide Dynamic Range یا WDR در دوربین مدار بسته به داینامیک رنج تصویر مرتبط است و با بهبود بازه آن در نهایت تصویر را با کیفیت بیشتر ارائه می نماید. برای دیدن تصاویر دوربین مداربسته از راه دور، باید از نرمافزارهای مرتبط با این کار استفاده کنید. کار با نرم افزار CMS،SPss (Smart Pss) ، IP FINDER و… چرخش و حرکت این دوربین ها هم از طریق کاربر امکان پذیر است و هم امکان برنامه ریزی نرم افزاری وجود دارد تا دوربین به صورت خودکار بچرخد. در نظر گرفتن ایت موارد باعث میشود تا آموزش نصب دوربین مداربسته برای شما قابل درکتر باشد. حال هرچه داینامیک رنج بیشتر باشد، قابلیت تفکیک نور ها بیشتر بوده و همین باعث می شود تا اجسام و سوژه ها با کیفیت بهتری دیده شوند. پریست PRESET قابلیت مهم دوربین اسپید دام بوده و باعث می شود تا شما بتوانید برنامه ریزی شده از بعضی فضاها تصویر دریافت کنید. همچنین می توان از طریق بخش پریست (Preset) تنظیم کرد که در چه ساعاتی چه محدوده را بطور خودکار ثبت کند. در روش اول، اتصال از طریق کابل لن بوده که به سیم کشی نیاز است.

دوربین های مدار بسته آنالوگ اولین نسل از دوربین ها بوده و به دلیل قیمت پایین، سادگی نصب، تنوع زیاد در بازار محبوبیت بسیاری دارند. در سیستم مداربسته آنالوگ، سیگنالهای تصویر دوربینهای مداربسته به صورت آنالوگ انتقال پیدا میکنند. بعضی سیستم های دوربین مدار بسته بصورت پکیج های بیسیم ارائه شده که نصب دوربین مدار بسته را برای مکانهای کوچک بسیار آسان می کند اما در کل پیشنهاد همیشگی ما در نصب دوربین, استفاده از سیستم های کابلی است. شما می توانید، ویدیوهای این دوربین ها را به سادگی رمز گذاری کنید و به این ترتیب ایمنی این سیستم ها را به حداکثر برسانید. که تصویر را دورتر یا نزدیکتر مشاهده کند. همانگونه که از نامش پیداست این مراکز به دلیل شرایط خاص و ویژه امنیتی بایستی از تجهیزات نظارتی به ویژه دوربین های مدار بسته استفاده کنند. همچنین برخی دیگر از دوربینهای نظارتی مداربسته وجود دارند که به صورت بی سیم در شبکه قرار میگیرند. انتقال ویدیو در هر دو این دوربین ها به شیوه بی سیم قابل انجام است. البته ذکر این نکته ضروری است که دوربینهای wifi از نوع IP و آدرس پذیر بوده که با توجه به پرتوکل ارتباطی آن که از نوع بدون سیم میباشد، ما آن را در یک دستهبندی جداگانه آوردهایم.

همچنین اگر ابعاد پروژه زیاد باشد، میتوان با استفاده از این نقشه، کار را تقسیم کرد، و در مدت کوتاهتری امورات نصب را انجام داد. روش دیگر این است که می توان از یک کابل استفاده کرد و کنار هر دوربین یک سوئیچ قرار داد. هر چند این مرحله می تواند همگام با مرحله کابل کشی دوربین در کنار آنها انجام شود که بسته به نوع طراحی که برای مانیتورینگ دوربین شده است می تواند متفاوت باشد. از آنجا که این سیستم به طور خاص برای ذخیره و کنترل دوربینهای مداربسته طراحی شده است استفاده از آن در مقابل نوع کارت کامپیوتر دی وی آر ترجیح داده شده و توصیه میگردد. برای سیستم دوربین مداربسته خود باید به فکر منبع تغذیه مستقلی باشید. نوع تامین انرژی از منبع تغذیه تنها تفاوت این دو نوع دوربین می باشد. گفته می شود که در محیط هایی چون پارکینگ، پمپ بنزین و یا هر محیطی که نور در آنجا زیاد است، قرار گرفتن دوربین مدار بسته در جلوی منبع نور در نهایت سبب می شود تا اطراف سوژه یک هاله روشن یا هاله نور ایجاد گردد. نصب دوربین مداربسته در این پارکینگ هزینه های جانبی چون استفاده از نگهبان را کاهش می دهد.