خرید انواع چرخ خیاطی با قیمت مناسب خرید

ما اینجا هستیم تا دقیق، صریح و شفاف درباره کالاهایی که هر روز در اطرافتان می‌بینید با شما صحبت کنیم. اصل صداقت برای بررسی و معرفی محصولات مهم‌ترین اصلی است که به آن پایبندیم. خوشحالیم که توانستیم در انتخاب‌ چرخ خیاطی مورد نیازتان موثر باشیم.

علت اینکه چرخ خیاطی صنعتی دوخت رو معکوس انجام میده چی میتونه باشه. در حافظه چرخ‌های خیاطی گلدوزی کامپیوتری می‌توان طرح‌ها و الگوهای متفاوتی ذخیره کرد و هر زمان لازم بود، طرح دلخواه خود را روی پارچه و لباس گلدوزی کرد. چرخ‌های خیاطی کامپیوتری پورت‌های USB دارند و کاربر می‌تواند با استفاده از کامپیوتر طرح‌های دوخت مورد نظر خود را آماده و به حافظه چرخ خیاطی منتقل کند و بدین ترتیب الگوهای دوخت را شخصی‌سازی کند. کار با این دستگاه بسیار ساده و روان است، طراحی ویژه این دستگاه باعث شده است تا هنگام کار با آن احساس خستگی نکنید. سیستم قاب ماکو در این چرخ خیاطی به صورت نیم دور تمام فلز است و قابلیت نصب سوزن از سایز 9 الی 16 برای دوخت هر نوع پارچه ای را دارا میباشد .

چرخ خیاطی معمولی

این دستگاه دارای پدال الکترونیکی است و کار با آن بسیار راحت می‌باشد. پایه های دوخت موجود بر روی دستگاه ، برای انجام دوخت های عمومی طراحی شده ، و برای انجام برخی از دوخت های تخصصی ، کافی نمی باشد و در حالت کلی پایه های تخصصی باید به صورت جداگانه تهیه شود. از پشت دوخت رو میریزه، تیکه تیکه در میده از پشت پارچه و کلا اعصاب آدم و پارچرو خراب میکنه، جای آداپتور داره اما آداپتور نداره، باطری هم نداره تو جعبه باید بخرین. با ورود و یا ثبت نام در فروشگاه شرایط و قوانین استفاده از سرویس های سایت فروشگاه را می‌پذیرید. مطالب منتشر شده در ایران کالا نیوز صرفا نظر کارشناسان این وب‌سایت می‌باشد. در صورتی که تجربه استفاده از محصولی را دارید ، برای سایر کاربران تجربه خود را به اشتراک بگذارید.

خرید چرخ خیاطی کاچیران مدل رز 230 پلاس

سرعت چرخ خیاطی های خانگی برای خیاطی های ساده و دوخت و دوزهای محدود مناسب بوده و هر کسی می تواند با این سرعت کار خود را asilbekharid پیش ببرد. برعکس چرخ خیاطی های صنعتی که بسیار پرسرعتند و فقط افراد حرفه ای می توانند با آنها کار کنند. ژانومه و کاچیران مطرح‌ترین برندهای چرخ خیاطی در بازار ایران هستند. برند ژاپنی ژانومه یکی از غول‌های تولیدکننده چرخ خیاطی در جهان است با تنوع محصول زیاد و کیفیت ساخت عالی، در مقابل کاچیران برند ایرانی تولیدکننده چرخ خیاطی است.

چرخ خیاطی دارای اقسام و مدل های مختلف با کاربردها و ویژگی ها متفاوت هست. شرکت ژانومه در حال حاضر بیش از 100 مدا چرخ خیاطی، گلدوزی، صنعتی در میان کالاهای خود دارد که هر کدام از آنها دارای ویژگی های منحصر بفرد خود می باشد. در این مقاله ما سعی کردیم تا به شما تفاوت های میان دو دسته از این مدل ها یعنی چرخ خیاطی صنعتی و خانگی را نشان دهیم.

  • محصولات این شرکت در کشور تایوان و تحت نظارت مهندسان اروپایی تولید می‌شوند.
  • چرخ خیاطی مدل ۱۷۰۰۰ یکی از جدیدترین مدل‌ محصولات مارشال است که برای مصارف خانگی و گلدوزی کاملا ایده آل و کاربردی است.
  • در ساخت این دستگاه از قطعات داخلی فلزی استفاده شده است که بسیار محکم و مقاوم می‌باشد.
  • سیستم کامپیوتری موتورها را با سرعت مناسب کنترل می‌کند تا میله، سوزن را با یک الگوی دوخت خاص به بالا و پایین و از این طرف به سمت دیگر حرکت دهد.

چرخ خیاطی برلیانت این مدل برای استفاده های معمولی در منزل بسیار عالیست فقط تمام پایه ها رو متاسفانه همراه ندارد و باید جداگانه تهیه کرد. پارچه های ضخیم رو هم میدوزه، خریدش رو به همه ی دوستان پیشنهاد میکنم. چرخ خیاطی خیلی خوبیه و ژانومه برندی هست که شناخته شده است و امتحانش رو پس داده. حتی برای یک خیاط حرفه ای هم این چرخ جواب میده و خیلی زیبا و روان هست.

خرید انواع چرخ خیاطی با قیمت مناسب خرید برای اطلاع از آخرین تخفیف‌ها و جدیدترین کالاها در خبرنامه ثبت‌نام کنید. در این ویکی‌پدیا پیوندهای زبانی در بالای صفحه و هم‌تراز با عنوان مقاله قرار دارند.

چرخ خیاطی جانتک مدل k600