خرید، قیمت و مشخصات انواع دوربین های مداربسته️ AHD، IP و وای فای️ پک آماده نصب | binacctv

یکی از دوربین های پلاک خوان محبوب در بازار دوربین پلاک خوان مدل AT است. نحوه کارکرد دوربین مداربسته خورشیدی به این صورت است که انرژی برق مورد نیاز خود را از طریق پنل خورشیدی دریافت می کند و در باتری داخلی خود ذخیره می کند و در مواقعی که نور خورشید نیست از این باتری داخلی بهره می برد. دوربین مداربسته از جمله ابزار بسیار کاربردی است که کمبود آن وقتی احساس میشود که حادثه ای رخ می دهد، امنیتی به خطر می افتد یا منافعی از دست می رود. دوربین های مداربسته، به تنهایی می توانند جلوی بخش زیادی از نا امنی ها را بگیرند.

  • از دوربین‌های IN DOOR می‌توان در فضاهای بسته و از مدل‌های OUT DOOR در فضاهای باز استفاده کرد.
  • البته این دوربین های قابلیت گردش ندارند و برای ثبت تصویر از یک مکان ثابت تصویربرداری می کنند.
  • اکثر پروژه‌های دوربین مداربسته آپارتمان‌ها و فروشگاه‌ها و ادارات کوچک از همین مدل دوربین مداربسته AHD استفاده می‌کنند.
  • دوربین های تحت شبکه نسل پیشرفته و حرفه ای تر سیستم های نظارتی هستند و در پروژه های حساس با امنیت بالا از دوربین مدار بسته تحت شبکه استفاده می شود چون بسیار ایمن تر و منعطف تر از تمامی محصولات نظارتی هستند.

این دوربین مداربسته برای طلافروشی و کارخانه ها مناسب بوده و می توانید از آن ها استفاده کنید. گاهی اوقات شرایطی پیش می آید که در محل کار خود حضور ندارید اما باید تصاویر زنده دوربین را ببینید. برای مشاهده مدل های مناسب کارخانه می توانید به صفحه دوربین مداربسته برای کارخانه مراجعه نمایید. از نظر نوع سیگنال دوربین و نحوه ثبت تصاویر دوربین‌ها در دو دسته اصلی آنالوگ و تحت شبکه یا دیجیتال قرار می‌گیرند. همچنین از نظر ظاهری می‌توان دوربین‌های مداربسته را در دسته‌های دام، اسپیددام، دوربین‌های صنعتی و … دسته بندی کرد.

http://dekorasiyon.irمعمولا آنها را در جایی که می خواهند مجله خبری دوربین مداربسته بینا نامحسوس باشد بکار می گیرند. واژه “دوربین مداربسته” برگردان فارسی کلمه انگلیسی closet circuit television یا به اختصار cctv می باشد. معنی لغوی آن جعبه جادویی مدار بسته است و به دوربین هایی گفته می شود که در جای خود ثابت اند. در این بخش چند دوربین تحت شبکه پاناسونیک با کیفیت بالا را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم. با مراجعه به لینک هر محصول، می‌توانید مشخصات و نقد و بررسی کامل این محصولات را به راحتی مشاهده کنید.

مقایسهٔ دوربین‌های مداربستهٔ آنالوگ و دیجیتال

در ادامه به طور کامل با انواع دوربین مدار بسته و مزیت های هر یک از آن ها آشنا خواهید شد. دوربین های مداربسته لامپی دارای زاویه دید وسیع و 360 درجه هستند و برای ذخیره تصاویر و فیلم ها از کارت حافظه بهره می برند. هر دوربین مداربسته لامپی می تواند یک سالن نسبتا بزرگ تا حدود ۸۰ متر مربع را به طور کامل و با کیفیت بالا پوشش دهد. تصاویر دوربین لامپی را می توانید به صورت زنده از طریق موبایل و با اتصال به اینترنت و از طریق نرم افزار مربوطه در هر مکان و زمانی مشاهده کنید.

دوربین مداربسته

از طرفی هزینه های تجهیزات در برندهای بین المللی ممکن است برای همه افراد توجیه اقتصادی نداشته باشد. بنابراین اگر تمایل به صرف هزینه کمتر هستید محصولاتی از برندهای درجه دو با کیفیت نسبتا خوب را به شما پیشنهاد می کنیم. این دوربین ها با شکل ظاهری که دارند، نام dome را مختص به خود کرده اند. غالبا از این نوع دوربین ها برای نصب در مکان های داخلی استفاده می شود. جنس بدنه در دوربین های دام از نوع پلاستیک است، از این رو برای موقعیت های باز و در بیرون از مکان های مسقف کاربر چندانی نخواهند داشت. دوربین مداربسته مینیاتوری ، پین هول یا سوزنی در ابعاد یک قوطی کبریت ، رایج ترین دوربین مداربسته پنهان است.

معایب دوربین مدار بسته آنالوگ