جامعترین و تخصصیترین بررسی صرافی کوینکس برای ایرانی ها -ایران ارز دیجیتال

به عنوان مثال با توجه به روند بازار و با استفاده از تحلیل های تکنیکال پیش بینی می کنیم قیمت بیت کوین که در حال حاضر 42 هزار دلار است ، به 43 هزار دلار و یا به 41 هزار دلار خواهد رسید. همچنین اگر برای اولین بار است که وارد حساب کاربری خود می شوید، پیامی مبنی بر فعال سازی احراز هویت دو مرحله ای مشاهده میکنید که میتوانید Google Authentication را معرفی صرافی کوینکس انتخاب کنید. یکی از ویژگی های برتر این صرافی کاربر محور بودن آن می باشد، این صرافی دارای رابط کاربری بسیار کاربردی و روانی است؛ که حداکثر کارایی را برای کاربران به ارمغان می آورد.جهت ثبت نام در صرافی کوینکس کلیک کنید. هدف کوینکس ایجاد یک پلتفرم امن، پایدار و کارآمد در سراسر جهان با یک سیستم توسعه یافته و تجربه کاربری سریع و روان است.

شما مجبور نیستید که در این صرافی احراز هویت کنید. در اینجا Basic info یا اطلاعات اصلی خود را وارد کنید. بعد از این مرحله حالا باید کد 2FA رو وارد کنید و سپس تایید ایمیل کنید تا رمزارز برای مقصد شما ارسال بشه. با توجه به اینکه بخشی از کاربران پلتفرم فیلترنویسی ارز دیجیتال ONBIT در صرافی هایی بجز صرافی بایننس معامله گری می کنند تصمیم بر این شد تا صرافی کوینکس (Coinex) هم به لیست صرافی های موجود جهت اجرای فیلترهای شما اضافه شد. پذیرش کاربران ایرانی از سمت کوینکس باعث شده بود که فعالان حوزه ارزهای دیجیتال نسبت به این موضوع مشکوک شوند؛ چراکه برای یک صرافی بینالمللی ارائه خدمات به کشورهای تحتتحریم میتواند خطر جریمههای سنگین را به همراه داشته باشد و از نظر بسیاری از فعالان بسیار مشکوک است که یک صرافی خارجی بهطور آشکار میزبان کاربران ساکن ایران است.

پس از اجباریشدن احراز هویت در صرافی بایننس، بزرگترین صرافی ارز دیجیتال جهان از نظر حجم معاملات، بهعنوان یکی از جایگزینهای اصلی، کاربران ایرانی بیش از پیش در کوینکس ثبتنام کردند. استخر استخراج یک ویژگی فراگیر است ViaBtc برای کاربران در بیشتر از ۱۳۰ کشور جهان خدمات استخراج ارزهای دیجیتال را فراهم می کند. چرا که تا وقتی موجودی شما در این صرافی صفر باشد، نمیتوانید به خرید و فروش ارز دیجیتال بپردازید. شما مجبور نیستید که در این صرافی احراز هویت کنید. کوینکس دارای یک تیم حرفه ای و با تجربه است که افراد آن سابقه سال های فعالیت در بلاک چین را دارا می باشند، این گروه گواهینامه های امنیتی مختلفی را نیز کسب کرده است. هر چند که عمر هر دو نسبتا یکسان است اما بایننس به طوری در سال اول فعالیتش کار کرد که ره 100 ساله را یک ساله رفت و تمام رقیبان قدرتمند بازار را پشت سر گذاشت.

برای این کار میتوانید از سرویس Google Authenticator یا تایید پیامکی استفاده کنید. همچنین شما در صرافی بایننس این امکان را دارید که از صرافی وام بگیرید و اقدام به خرید و فروش ارز کنید که انجام این کار در صرافی کوینکس نیز، شدنی است. با انجام مراحل بالا تلفن شما تأیید میشود. همچنین طبق گزارشهای کاربران، روز پنجشنبه با فیلترشدن کوینکس برای مدتی کد تأیید پیامکی هم با مشکل مواجه شده بود و بعضی از معاملهگران ساکن ایران نمیتوانستند کد تأیید را برای ورود دریافت کنند. 4. آدرس ایمیل خود را وارد کنید، کد ارجاع (اختیاری) را وارد کنید، شرایط خدمات را بخوانید و با آن موافقت کنید، برای تأیید آدرس ایمیل خود بر روی “ثبت نام” کلیک کنید.

ثبت نام کوینکس با تیم فنی برتر متخصص، حفظ امنیت به صورت همه جانبه و موتورهای پرسرعت ویژه، ثبات و همزمانی تمام سفارش ها را تضمین می کند. اطلاعات کندل های قیمتی براساس کوینکس با سرعت و دقت بالایی دریافت می شود و شما می توانید با اطمینان فیلترهای خودتان را اجرا کنید. شما از این به بعد می توانید فیلترهای خودتان را علاوه بر صرافی بایننس بر روی صرافی کوینکس هم اجرا کنید. از این رو شما زمانیکه فیلتر خودتان را می سازید می توانید صرافی خودتان را انتخاب کنید. ۱- نرم افزار «Google Authenticator» را شما باید روی گوشی خود نصب کنید، یعنی وقتی روی Bind کلیک می کنید در صفحه باز شده از شما خواسته میشود که نرم افزار تأیید هویت گوگل را دانلود کنید. همچنین معامله گران می توانند بدون معطلی، عملیات برداشت خود را اجرا کنند. بیت کوین چگونه گم می شود؟ کاربران با مقایسه کردن دادهها در بازههای زمانی مختلف میتوانند تغییرات در بازار رمزامرزها را بهصورت کلان ارزیابی و ارزش بازار یا قیمت اجراءشدهٔ ۱۰ کوین برتر را طی بازههای زمانی مختلف، شامل ۷ روزه، ۱ ماهه، ۳ ماهه، ۶ ماهه، و ۱ ساله، بررسی کنند.