ثبت نام آزمون آنلاین انگلیسی دولینگو Duolingo English Test | iranbritish

ثبت نام آزمون آنلاین انگلیسی دولینگو Duolingo English Test | iranbritish

هنوز اخبار موثقی از سوءاستفاده دولینگو از اطلاعات شخصی کاربران منتشر نشده است. معمولاً هرگز هم چنین اتفاقی نمی افتد اما با توجه به ارسال گسترده کاربران دولینگو به سایت فیسبوک، این امکان وجود دارد. به هر حال اینکه اطلاعات ما در دولینگو برای سایت فیسبوک ارسال شود، زیاد موجه به نظر نمی رسد. از طرفی، دولینگو ادعا می‌کند که 34 ساعت آموزش با دولینگو معادل یک ترم کامل یادگیری زبان در دانشگاه هست (+). در صورت انتخاب مسیر دوم، ابتدا یک آزمون تعیین سطح ساده از ما گرفته می‌شود و بعد وارد مسیر یادگیری می‌شویم.

  • عملکرد شما در بخش سوالات تطبیقی، تعیین کننده سوالات بخش مصاحبه ویدئویی و نمونه رایتینگ است.
  • چنان چه کاربر هنگام انجام کوییز، جواب سوالی را اشتباه بدهد، یک جغد سبز رنگ بلافاصله پاسخ درست را نشان می‌دهد تا کاربر بتواند ایراد کار خود را متوجه شود و دیگر آن دولینگو را تکرار نکند.
  • 6 نوع از آن­ها (Gap-fill Reading Passage، C-test Questions، English Word Selection، Listen and Write، Read and Speak)تطبیقی هستند و 2 نوع دیگر (Extended Speakingو Extended Writing) که طولانی­‌تر نیز می­‌باشند، در انتهای سوالات تطبیقی ارائه می­‌شوند.
  • • در کلوب‌های اپلیکیشن دولینگو که مختص نسخه اندروید و IOS است، می‌توانید با دیگر زبان‌آموزان به بحث و تبادل نظر بپردازید و در خصوص موضوعات مختلف با یک‌دیگر صحبت کنید.
  • برای آشنایی با نحوه سوال‌ها می توانید به سایت آزمون مراجعه کنید.
  • در نظر داشته باشید که افراد با سطح مبتدی در زبان انگلیسی هم می‌توانند از این نرم افزار استفاده کنند و الزاماً به سطح زبان انگلیسی بالایی نیاز ندارید.

بنابراین تکرار – از نوع فرسایشی‌اش – بخشی جدانشدنی از فرآیند یادگیری زبان است و هیچ میان‌بری برای آن وجود ندارد. طبق گزارش موسسه‌ی خدمات خارجی آمریکا حدود ۴۸۰ ساعت زمان می‌برد تا شخصی انگلیسی‌زبان زبان‌هایی را که یادگیری‌شان برایش آسان است (مثل فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، اسپانیایی و…) در سطح پایه یاد بگیرد. برای زبان‌هایی که یادگیری‌شان سخت‌تر است (مثل فارسی، عربی، چینی، ژاپنی و…) این مدت زمان زیادتر هم می‌شود. برای این‌که بتوانید از یک زبان به‌طور استاندارد استفاده کنید، شاید هزاران ساعت تمرین و ممارست لازم باشد.

Doulingo، بهترین راه برای یادگیری زبان‌های بیگانه!

مرور این کلمات و نکات آموزشی درس، توانایی شما را بیشتر می‌کنند. پس از به ‌پایان رسیدن هر درس فهرستی از کلمات برای شما نمایش داده می‌شود که در یادگیری آن‌ها ضعیف بوده‌اید. برای به ‌خاطر سپردن مفهوم این لغات زمان بیشتری صرف کنید و چند بار به مرورشان بپردازید. شما تا زمانی که به سطح قابل قبولی در یک دوره نرسید، امکان ورود به دوره‌ی بعدی را نخواهید داشت. زمانی اجازه‌ی ورود به یک درس را دارید که درس قبلی را به‌ خوبی گذرانده باشید. به منوی اصلی رفته، گزینه اول از سمت چپ زبان انتخابی شما را نشان می‌دهد.

چطور در آزمون دولینگو ثبت نام کنم؟

مدارک شناسابب که مورد قبول دولینگو است را از اینجا می توانید مشاهده کنید. ظاهر شدن پرسش ها در هر یک از این مهارت ها، به غیر از دو پرسش آخر نظم و ترتیب خاصی ندارد و کاملا تصادفی است؛ دو پرسش آخر شامل یک پاسخ تشریحی طولانی (بین 50 تا 100 کلمه) و یک پاسخ شفاهی (30 تا 90 ثانیه) می شوند. در هر ماه می‌توان 2 بار در آزمون شرکت کرد اما در حالت کلی محدودیتی برای شرکت در آزمون نخواهید داشت.

داشتن رابط کاربری زیبا و ساده از دیگر مزایایی است که می‌توان برای نرم افزار دولینگو نام برد. کاربران در سیستم عامل‌های اندروید، IOS و نسخه وب می‌توانند از این نرم افزار استفاده کنند. با انتخاب یک گزینه واژه انتخابی شما با زبان مورد نظر (در این‌جا زبان ترکی استانبولی) تلفظ می‌شود. پس از انتخاب گزینه مورد نظر خود باید گزینه CHECK را لمس کنید تا درستی یا نادرستی گزینه انتخاب شده را بررسی کنید.

چطور میتوان برای آزمون زبان دولینگو آماده شد؟