بهترین مودم های گیمینگ ؛ راهنمای خرید و معرفی مودم های مناسب بازی پلازا

بهترین مودم های گیمینگ ؛ راهنمای خرید و معرفی مودم های مناسب بازی پلازا

شما با انتخاب و خرید این مودم‌ها می‌توانید از نسل جدید اینترنت TD-LTE استفاده کنید. امیدوارم نکاتی که در این مقاله مورد بررسی قرار گرفت، مورد توجه شما کاربران قرار گرفته و در انتخاب و خرید مودم مناسبتان به شما کمک کند. ایرانسل یکی از اپراتورهای قدرتمند در کشور است که به دلایل مختلف مانند آنتن دهی مناسب، قیمت منطقی، پشتیبانی مناسب و موارد دیگر، مخاطبین قابل توجهی دارد، یکی از خدمات پرطرفدار این اپراتور اینترنت TD-LTE و 3G, 4G, کادو برای مردان چی بخریم 4.5G است. به همین منظور مودم‌های این شبکه‌ها هم که ایرانسل به بازار عرضه می‌کند، طرفداران بی‌شماری دارد. ما در این مقاله قصد داریم تا به صورت کاملا تخصصی به موضوع بهترین مودم ایرانسل TD-LTE و بهترین مودم 4G ایرانسل بپردازیم. مودم LH96 یکی از بهترین مودم ایرانسل خانگی، سیم کارتی و قابل حمل است که توسط شرکت ایرانسل تولید می‌شود.

  • در مودم H1 می توانستید خودتان باند فرکانسی مورد نظرتان را انتخاب و مودم را روی آن تنظیم کنید؛ اما مودم S1 تنظیم خوبی در بخش CA و MIMO ندارد و تعدادی ویژگی شخصی سازی دیگر که در مودم TF i60 S1 ایرانسل دیگر وجود ندارد.
  • دلیل این ارزانی، کار کردن مودم‌های لاک شده ایرانسل تنها با سیمکارت‌های MTN-Irancell است.
  • همچنین، باتری محصول فوق از نوع داخلی و قابل شارژ بوده که ظرفیت آن برابر با 2000 میلی‌آمپر ساعت می‌باشد.
  • این موضوع باعث شده که مودم GP-2101plus انتخاب مناسبی برای استفاده‌های حرفه‌ای باشد.
  • فقط با توجه به قیمتی که قبلا داشته این قیمت دور از انتظار بود.با توجه به شناخت قبلی و نیاز مبرم،ناچار به خرید با این قیمت شدم.
  • ولی اگر مودم هم بخواید مودم hws هم مناسبه که هزینه پایینتری داره.

همچنین منبع تغذیه این مودم ایرانسل منبع برق شهری بوده و نیازی به استفاده از باتری داخلی برای این مودم را ندارید. قبل از معرفی بهترین مودم ایرانسل در این بخش قصد داریم یک سوال رایج در بین افراد را پاسخ دهیم. کدام مودم بهتر است همراه یا خانگی ؟ چرا مودم همراه بخریم و مودم خانگی خرید نکنیم.

مودم روتر بی سیم 4g Lte همراه اول مدل Tf44-10

این مودم از تماس‌های صوتی و کنفرانس‌ها پشتیبانی می کند و همچنین تمامی امکاناتی که یک مودم خانگی باید داشته باشد نیز برخوردار است. لازم به ذکر است که این مودم ساده دارای پورت RJ11 است که برای اتصال کابل تلفن مورد استفاده قرار می‌گیرد و البته دارای 4 عدد پورت نیز برای کابل‌های LAN دارد. امروزه مودم‌هایی که در بازار عرضه می شوند، اکثر آنها 4G و یا 4.5G هستند، یعنی از Mg150 و Mg300 پشتیبانی می کنند. ناگفته نماند که سرعت دانلود ایران در بهترین حالت به 120مگابایت نمی رسد، بنابریان اهمیتی ندارد که شما از چه نسلی می خواهید استفاده کنید. اما برای اینکه خیال خودتان را راحت کنید، بهتر است از مودم هایی که 4.5G را پشتیبانی می کنند، استفاده کنید. قابلیت به‌روزرسانی آنلاین برای این مودم همراه در نظر گرفته ‌شده است تا ارائه محصولی نسبتاً کامل را شاهد باشیم.

این شرکت ارایه خدمات خود را از مهر ماه سال 1386 در شهرهای تهران، مشهد، تبریز و ساری آغاز نموده و به مرور زمان شبکه خود را در سراسر کشور گسترش و بهبود داده است. امروزه در تمام شهرهای کوچک و بزرگ کشور دسترسی به اینترنت 4G یا اینترنت LTE ایرانسل وجود دارد. همچنین، در بیشتر مناطق روستایی، جنگلی و بیابانی هم دسترسی به شبکه تلفن همراه Irancell وجود دارد.

مودم 4g/td-lte ایرانسل مدل Tf-i60 H1 به همراه 480 گیگابایت اینترنت یکساله

دستگاه TD-LTE GP-2101 PLUS از بهترین مودم ایرانسل می باشد، این مودم GP-2101 PLUS از نوع مودم هایTD-LTEرومیزی است. شما قادر نیستید مودم TD-LTE GP-2101 PLUS را در همه جا همراه خود ببرید، چون باید به برق متصل شود. این مودم دارای اتصال با سیم و بدون سیم و می توان از طریق کابل LAN به بعضی از دستگاه ها وصل شد. می توان با وای فای مودم را به گوشی همراه و تبلت ، لبتاب وصل کرد. جالب است بدانید می شود 30 نفر به طور همزمان از مودم TD-LTE GP-2101 PLUS استفاده کنید یکی از مهم ترین مزایا این مودم می باشد.

اینجوری کاربران میتونن از هر مودمی که فرکانس های ایرانسل رو پشتیبانی میکنه استفاده بکنند. امکان افزودن آنتن خارجی را می‌دهد و درگاه‌های شبکه اترنت و خط تلفن ثابت به اندازه کافی دارد. وای‌فای دو بانده، قابلیت تجمیع فرکانس، اتصال همزمان ۳۰ نفر به وای‌فای و ابزارهای دیگر مدیریت پنل از دیگر ویژگی‌های آن هستند. مودم ایرانسل S1 با Tf-i60 H1 تفاوت‌های اساسی دارد و نباید این‌طور تصور کنید که مدل ایرانی H1 است. مودم ایرانسل S1 در همان رده LTE Cat 6 با سرعت ۳۰۰ مگابیت است و از هر دو فرکانس‌های FDD و TDD پشتیبانی می‌کند. DOCSIS مخفف Data Over Cable Service Interface Specification است و به زبان ساده، به ISP اجازه می‌دهد اینترنت کابلی را به مودم و سپس به دستگاه برساند.

این شرکت همزمان با معرفی فناوری و تجهیزات نسل دوم شبکه‌های تلفن همراه و با هدف ارایه خدمات پیامکی، مکالمات صوتی، و سرویس‌های اینترنت پرسرعت وارد بازار شد. در شبکه‌های سلولار 1G امکان دسترسی به اینترنت وجود نداشت و تنها ارتباط صوتی و پیامکی بر روی بستر این شبکه‌ها امکان پذیر بود. در آن زمان دسترسی به اینترنت تنها برای مشترکین خطوط تلفن ثابت مخابرات زمینی و با استفاده از طریق مودم تلفن ثابت Dial up و مودم ADSL امکان پذیر بود و با توجه به سرعت بالای اینترنت ای دی اس ال، سیستم دیال آپ خیلی سریع منسوخ شد.