بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی

این دستگاه با ۷ فیلتر وتکنولوژی عالی با روش اسمز معکوس، آب یونیزه قلیایی تولید می کند. استفاده از فیلتر هایی که با مواد اولیه غیر بهداشتی و غیر استاندارد تولید شده اند می تواند خطرات بدی را بری سلامتی مصرف کننده داشته باشد. تصفیه آب مینروا با دارا بودن نماد اصالت به مشتریان این امکان را میدهد که به راحتی مدل اصلی و اورجینال این دستگاه را از مدلهای تقلبی تشخیص دهند. به کار گیری دستگاه های تصفیه آب به دلیل آشامیدن آب سالم به ویژه در مناطقی که دسترسی آب گوارا سخت است یک امر بسیار طبیعی است.

حال در این قسمت دو برند از بهترین تولید کننده های دستگاه های تصفیه آب خانگی را به شما عزیزان معرفی می کنیم که در حین خرید آشنایی بهتری با این محصولات جدید دنیای تک داشته باشید. بهترین برند دستگاه تصفیه آب در خانه کدام است؟ هر کدام از این فیلترهای تصفیه آب عملکرد و طول عمر خاص خود را دارند، به عنوان مثال فیلتر جذب کننده رسوب و یا همان پروپیلن، که ساختاری پلیمری دارد، از اولین فیلتر ها است که آب را از رسوبات، آلودگی ها و ذرات بزرگ موجود درونش پاک می کند. هر کدام از فیلتر ها در دستگاه های تصفیه آب مینروا فیلتر زمان مشخصی دارند. اگر می خواهید همیشه در خانه خود آب تصفیه شده سالم داشته باشید باید فیلتر ها را تعویض کنید در غیر این صورت میزان آب تولید شده از سیستم فیلتر آب کاهش می یابد و در نتیجه سیستم ضعیف کار می کند.

لیست فیلتر های تصفیه آب شرکت تصفیه آسا نمایندگی انحصاری برند مینروا و عرضه کننده ی انواع دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی اصل برند های سی سی کا و سافت واتر در ایران می باشد. این فیلتر ها دارای قیمت های متنوعی در بازار هستند، سعی کنید بهترین نوع و بهترین کیفیت آن ها را تهیه کنید. برخی از مدل های محصولات سافت واتر دارای فیلتر فرابنفش و قلیایی هستند که این فیلتر ها در بازه زمانی حدود 2 تا 3 سال باید عوض شوند. فیلتر UV نیز کاربردش در حذف میکروب ها، ویروس ها و انگل های خطرناک موجود در آب است. و البته عملکرد دیگر فیلتر های کربن استانداردسازی طعم، بو و مزه آب است. یک دستگاه تصفیه رومیزی به طور معمول از 5 فیلتر الیافی، کربن پودری، کربن بلاک، اسمز معکوس و پست کربن تشکیل شده است، کاربرد این 5 فیلتر در ساختار دستگاه های رومیزی بسیار مهم می باشد به طوری که عدم وجود هر یک از فیلترهای نام برده در ساختار دستگاه های تصفیه بسیار بر کاهش قیمت آن موثر واقع می شود.

خرید تصفیه آب این فیلتر باید بعد از 12 ماه تعویض شود. فیلتر ممبران آمریکایی 13 لایه ی آن تا 99 درصد املاح آب را از بین می برد. در صورت تمایل به سفارش فیلترهای تصفیه آب از طریق راه های ارتباطی درج شده در سایت با ما تماس بگیرید. به همین دلیل کار دستگاه افت می کند این فشار باعث بر روی پمپ می شود و در اخر پمپ می سوزد. مینروا به دلیل داشتن قطعات درجه یک و با کیفیت، فناوری پیشرفته و مطابق با استاندارد های جهانی، خدمات پس از فروش مناسب، فیلتر های با جذب بالا، پمپ قوی و مخزن آنتی باکتریال بهترین گزینه برای تصفیه کردن آب آشامیدنی خرید تصفیه آب می باشد.

دستگاه تصفیه آب خانگی

دستگاه های زیر سینکی در زیر سینک آشپزخانه نصب می شود بسیار نصب راحتی دارند و در معرض دید نیستند و به همین دلیل طراحی خاصی ندارد. برخی افراد به دلیل داشتن هزینه تعویض فیلتر ها از انجام این کار صرف نظر می کنند که باید بدانید عوض نکردن به موقع فیلتر تصفیه آب باعث هزینه های بیشتری خواهد شد به خصوص که دستگاه شما در آن زمان عملا آب را تصفیه و قابل مصرف نمی کند. در این مقاله قصد داریم تا تمامی فیلترهای مربوط به تصفیه آب خانگی را به شما معرفی کرده و وظیفه هر یک در تصفیه آب را بیان کنیم. در این مقاله به معرفی انواع دستگاه تصفیه آب خانگی، طول عمر فیلتر، ظرفیت هر دستگاه و غیره خواهیم پرداخت.

تصفیه آب 6 مرحله ای آب معدنی ساز، 7 مرحله ای قلیایی، 8 مرحله ای یو وی دار و 8 مرحله ای اکسیژن ساز بهترین مدل های این برند می باشند. هر شش مرحله فیلتر تصفیه آب خانگی عمر مشخص و زمان تعویض تعیین شده ای دارند. در صورت بروز هر یک از این مشکلات باید در کمترین زمان ممکن برای رفع آن اقدام کنید تا از خرابی سایر قطعات جلوگیری کرده باشید. فیلتر ممبران اسمز معکوس با غشای نازکی که دارد تا 95 درصد از کل مواد جامد محلول در آب را حذف کرده و مانع عبور آلاینده ها تا اندازه یک ده هزارم میکرون میشود.

اگر سختی آب در منطقه شما بالا باشد، برای تعویض فیلتر باید زودتر اقدام کنید. شما می توانید بهترین قیمت فیلتر تصفیه آب در شیراز را از شرکت خانواده آب دریافت نمایید. یخچال هایی که دارای آب سرد کن هستند فیلتر دارند که در صوتی که آن را به موقع عوض نکنید به این بخش از دستگاه صدمه وارد می شود و کار خود را به خوبی انجام نمی دهد. این فیلتر ها وظیفه شان حذف کلر های موجود در آب است و کار یکدیگر را تکمیل می کنند. تا این مرحله تمامی فیلترها وظیفه جداسازی ناخالصی ها و مواد مضر را ار آب داشته اند ولی در این مرحله یعنی در فیلتر مینرال هیچ عاملی از آب حذف نشده، بلکه مواد معدنی به آب افزوده میشود. علت تعویض فیلتر های تصفیه آب همین است که با آگاهی از زمان درست تعویض و همچنین اقدام به موقع از اشباع شدن فیلترها جلوگیر خواهد کرد.

لیست دستگاه های تصفیه آب

فیلترهای تصفیه آب دارای عمر مفید است، بدین معنا که شما اگر از بهترین و باکیفیت ترین فیلتر ها هم استفاده کنید، پس از مدتی کارایی آن افت می کند. تاییدیه های جهانی: بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی ایرانی باید از نظر سلامت و کارایی تاییدههای سازمانهای جهانی را داشته باشند که یکی از مهمترین آنها استاندارد جهانی بهداشت NSF است. با تعویض نکردن به موقع فیلتر های تصفیه آب کارایی خود را از دست می دهند. رسوبات در فیلتر ها و شلنگ ها تصفیه آب باقی می ماند و با هربار استفاده این رسوبات را همراه با آب می نوشید. چرا که باید از مواد طبیعی و غیر مضر در ساخت این محصولات استفاده شود.

زمان تعویض فیلتر پست کربن، پس از 1سال استفاده، فیلتر مینرال 1 تا 1 و نیم سال، فیلتر قلیایی حدودا 1 سال و فیلتر UV حدود 1 تا 3 سال، به عبارتی هنگامی که لامپ UV بسوزد، است. باید در مورد تعویض فیلتر ها دقت زیادی شود. عمدتا در کارخانجات شیرینی و شکلات آب در دو مورد مصرف دارد. آب از طریق جاذبه از لابهلای دانههای شن و ماسه میگذرد و در انتهای مخزن، آب تصفیهشده از طریق یک لوله دیگر خارج میشود. سموم دفع آفات، معمولا پس از استفاده وارد آب های زیرزمینی، دریاچه ها و گاهی آب لوله کشی می شوند.

خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب

دستگاه تصفیه آب UF برای آبهای دارای آلودگی کم شیمیایی ایده آل است، زیرا UF مواد شیمیایی موجود در آب را از بین نمی برد، بلکه تنها قادر به مسدود کردن و از بین بردن میکروب هایی مانند باکتری ها و ویروس هاست. فیلتر دستگاه تصفیه آب از اهمیت ویژه ای برخوردار است، در انتخاب آن دقت به خرج دهید. به عنوان مثال در مناطق شمالی کشور و برای ویلاهای شخصی که ممکن است آب مدت زیاذی بدون مصرف بماند، دستگاه ۷ مرحله ای ( مجهز به اشعه UV جهت ضد عقونی نمودن آب در مرحله آخر) می تواند مناسب تر باشد. با افزایش روز افزون افراد برای کیفیت هرچه بهتر آب، محصولات درکنار تمرکز بر عملکرد هرچه بهتر تصفیه آب، به طور همزمان بر طراحی مد روز و یکپارچه سازی تمرکز می کنند. فیلتر مینرال یا معدنی ساز جهت اضافه سازی املاح مورد نیاز بدن مثل کلسیم، پتاسیم، منیزیم و غیره استفاده می شود.