بهترین مارک دزدگیر اماکن

است. اگر در مورد مدت زمان ضبط دوربین مدار بسته سوالی داشتید نیز میتوانید با کارشناسان الکتریکی ملاصدرا تماس بگیرید. در حال حاضر، در پروژه های اخیر، کابلی که برای نصب استفاده می شود معمولاً ترکیبی است تا برای نصب نیاز به یک بار سیم کشی باشد، در هر صورت استفاده از کابل های جداگانه هم هزینه بیشتری دارد و هم نیاز به صرف زمان بیشتر دارد. زیرا در زمان قطعی برق وظیفه تغذیه دستگاه را بر عهده دارد. به عنوان مثال اگر عملیات نصب، در یک ساختمان با تعداد ساکنین کم انجام شود، نیاز به تعداد دوربین های محدود و یک دستگاه DVR می باشد و به فضای ذخیره سازی کم تری نیاز می باشد. پک دارای دو یا سه دوربین مداربسته (برای نظارت بر دربها)، و یک دستگاه DVR (دی وی ار) با فضای ذخیره سازی (هارد دیسک) کافی برای ضبط دو یا سه هفته ویدئو است .

اما توجه داشته باشید که دوربین های تحت شبکه، به علت قابلیت هایی که در فرآیند ارائه ی تصاویر دارند در بسیاری از پروژه های خاص و حساس مورد استفاده قرار می گیرند اما مراحل نصب و تنظیمات پیچیده تری خواهند داشت. در مورد نصب سیستم اعلام حریق، باید گفت که بسیاری از ساختمانها در حال حاضر ملزم به استفاده و نصب سیستم اعلام حریق هستند. بعد از انتخاب برند باید مشخص کنید که از چه بستری برای دوربین ها می خواهید استفاده کنید. زون ها از ساده و پیشرفته تشکیل شده اند که زون معمولی برای منازل مورد بهره برداری قرار می گیرد و زون های پیشرفته تر برای مکان های بزرگتر و دارای تردد بیشتر مورد بهره برداری قرار می گیرند. جهت ایمنی دستگاه دزدگیر، بهتر است که مدار اصلی دزدگیر در یک جعبه آهنی به طول ۳۰ سانتیمتر و عرض ۲۵ سانتیمتر و پهنای ۱۰ سانتیمتر که به شکل یک کمد کوچک ساخته شده و با یک در که بر روی لولا قرار داشته و باز و بسته میشود، قرار گیرد (مانند جعبه نامههای پستی) و در جعبه سوراخی جهت خروج سیمها در نظر گرفته شود و بهتر است که سیمها از داخل یک لوله پلاستیکی (مانند شلنگ) عبور داده شوند و چنانچه سیم کشی دزدگیر توکار باشد، ایمنی بیشتری را ایجاد مینماید.

پارکینگ ها : پارکینگ های مجتمع های مسکونی، از جمله نقاط مهمی هستند که می بایست به صورت مداوم مورد بررسی و نظارت قرار گیرند، از آنجا که محوطه ی پارکینگ ها در ابعاد وسیعی هستند و کنترل مداوم و دقیق محیط توسط یک یا دو نگهبان سخت است، بنابراین بهتر است که متناسب با طبقات پارکینگ و ارتفاع سقف، دوربین های مداربسته مناسبی نصب و ارائه گردد. نصب دوربین مداربسته در ساختمان های مسکونی، یکی از دغدغه های اصلی کاربران است و عموما با اهداف امنیتی صورت می گیرد و اهالی ساختمان معمولا اهداف و دغدغه های مشترکی در برقراری امنیت و کنترل محیط پیرامون ما دارند. یک متخصص امنیتی CCTV به خوبی می داند که نصب دوربین مدار بسته باید در چه مکان هایی باشد تا هم بیشترین امنیت فراهم شود و هم حریم خصوصی افراد حفظ شود. اشاره کرد. علاوه بر آن چشمی ها یا سنسورها در مدل های بی سیم و با سیم نیز وجود دارند و هر یک دارای طرفداران خود می باشند. دزدگیر اماکن سایلکس مدل SG8-805S دارای جنس بدنه ABS و دارای قابلیت اتصال به دو صورت بی سیم و با سیم است.این دزدگیر دارای ۵ زون سخت افزاری و قابلیت حذف یا تعریف نام مدیران و دارای توانایی ارسال ۱۴ گزارش متنوع از جمله گزارش سوختن فیوزAUX،قطع شدن بلندگو،میزان اعتبار سیمکارت و قطع شدن خط ثابت و بسیاری از قابلیت های دیگر است.

همین مسئله در مورد کابلهای شبکه ای که نصاب دوربین مدار بسته استفاده می کند صادق است. علاوه بر استفاده از دوربین هایی با عدد IP مناسب، اقدامات ضد آب و هوایی که توسط نصاب برای محافظت از اتصالات دوربین مدار بسته بیرونی شما استفاده می شود باید حداقل IP66 باشد. شما باید مطمئن شوید که اتصالات و کابل های دوربین مدار بسته کاملا ضد آب باشند و اینکه اگر در اثر شرایط آب و هوایی، اتفاقی برای این اتصالات افتاد، چه اقدامی باید انجام دهید؟ این دوربین ها از طریق کابل شبکه به دستگاه ضبط تصاویر متصل می شوند و هر دوربین مانند یک کلاینت در شبکه IP می گیرد. وقتی دوربین مداربسته تصاویر را فیلمبرداری کرد حالا نوبت به هارد دیسک موجود در داخل دستگاه های ضبط کننده NVR/DVR می رسد که تصاویر را در خود ذخیره نصاب دزدگیر اماکن کنند. حالا برای اینکه امنیت این محیط را فراهم کنید نیازمند دوربین مداربسته هستید. تهیه لیستی از نیازها و انتظارات کاربران: نحوه نصب دوربین مدار بسته، نیازمند ارائه ی لیستی از نیازهای کاربران یا مشتریان می باشد. خرید بهترین دوربین مداربسته بسته به مکان: در صورتی که پروژه نصب دوربین به شکل بزرگ و حرفه ای صورت بگیرد، می بایست توجه بیشتری در انتخاب محصولات، شرکت ارائه دهنده ی گارانتی و نیازهای کاربران داشت تا بتوان، بهترین دوربین مداربسته را پیشنهاد کرد.

در صورتی که قرار است نصب دوربین مداربسته برای مجتمع مسکونی صورت بگیرد که هدف اصلی، کنترل ورود و خروج افراد و عدم ورود اشخاص غریبه است، نیاز به دوربین های مداربسته پلاک خوان (ANPR)می باشد که روی تردد خودرو و پارکینگ تمرکز کنند، همچنین به منظور کنترل تردد افراد مجاز و غیر مجاز نیز، استفاده از دوربین های مداربسته با قابلیت تشخیص و شناسایی چهره، توصیه می گردد. در نصب دوربین، نیاز است که از تجهیزاتی مانند داکت، لوله و سینی کابل استفاده شود و همینطور عبور سیم ها از داخل داکت، فضای سقف کاذب و کناف انجام شود. که از اطراف کابل کشی شما عبور می کنند توجه داشته باشید، چرا که وجود آن ها، سبب ایجاد نویز و خرابی در تصاویر می شوند. در این نوع از دوربین ها از وایفای یا شبکه های اینترنتی گوشی استفاده می شود و همچنین این دوربین ها از قابلیت هوش مصنوعی نیز برخوردار می باشند که منجر به شناسایی های دقیق تری می شود.

پیش از انتخاب دزدگیر اماکن مناسب، نیاز است که این قابلیت ها را بشناسیم. اگر نصاب دوربین مدار بسته نتواند به این سوالات شما پاسخ درست و منطقی بدهد، شاید وقت آن باشد که نصب دوربین مداربسته خود را به شخص دیگری بسپارید. از همان لحظه اولی که نصب دوربین مدار بسته شما تمام شد، شما به فید و ضبط تمام تصاویر و فیلم های دوربین مدار بسته خود دسترسی کامل خواهید داشت و این موضوع تا ابد تغییر نخواهد کرد. ضبط کننده های ویدئویی شبکه (NVR) و ضبط کننده های آنالوگ (VCRها) نیز برای خرید موجود است که به همان شیوه یک DVR کار می کند، از یک سیگنال اینترنتی (NVR) یا نوارهای خالی (VCR) برای ضبط بجای یک هادر دیسک استفاده می کند. نحوه نصب دوربین مدار بسته نیاز به دقت بالایی دارد مثلا برای مشاهده و ضبط تصویر دوربین مدار بسته نیاز به دستگاه ذخیره ساز مخصوصی است که DVR یا NVRنامیده می شود.

پاسخ به این سوال ممکن است در ابتدا ساده به نظر برسد، اما چند چالش وجود دارد که می توان با یک سیستم دوربین مدار بسته برطرف کرد. با این شیوه، بسیاری از کاربران به سطح بالایی از انتظارات خود می رسند و دیگر نیازی نیست که هزینه ی زیادی صرف تهیه محصولات غیر ضروری شود چرا که از محصولات با قابلیت های بالاتر و با هزینه بیشتر، در محیط های مهم تر استفاده می کنند و از محصولات با قابلیت های کم تر و ساده تر نیز برای محیط های معمول و کم اهمیت استفاده می کنند. در این بین پیشنهاد می شود که پس از بررسی قیمت ها و تطابق آن با بودجه خود، دزدگیر سیم کارتی تلفن کننده را تهیه کنید که از قابلیت های زیادی برخوردار هستند. درب ورودی ساختمان: مهم ترین قسمت در ساختمان های مسکونی، درب ورودی آن هاست که به منظور کنترل ورود و خروج افراد ساکن یا غریبه اهمیت زیادی دارد و در هنگام نصب دوربین مداربسته در ساختمان های مسکونی، اهمیت بیشتری پیدا می کند. به صورت کلی حفظ امنیت جانی و مالی، کنترل و نظارت محیط از دغدغه های اصلی ساکنان مجتمع های مسکونی است، بدین منظور نصب دوربین مدار بسته در ساختمان های مسکونی، ضرورت بیشتری پیدا می کند.

منبع تغذیه مناسب: انتخاب منبع تغذیه مناسب و اطمینان از سالم بودن آن ها نیز، بخشی از مراحل و نحوه نصب دوربین مدار بسته محسوب می شود چرا که منبع تغذیه، نقش پر رنگی در عملکرد صحیح این محصولات نظارتی دارا می باشد. همه تجهیزات از جمله کابل ها، فیش ها، دستگاه ذخیره ساز، دوربین های مدار بسته و همینطور مانیتور ها می بایست تست شوند و از سلامت آن ها اطمینان حاصل کرد. در حین نصب، می بایست به نحوه استاندارد کابل های کواکسیال و شبکه و مثبت و منفی آداپتور ها نیز توجه داشت. در صورتی که قرار است نصب دوربین مدار بسته برای محیط های صنعتی صورت بگیرد می بایست علاوه بر بررسی نحوه عملکرد پرسنل، موجودی انبار و ورود و خروج کالا نیز بررسی شود و نظارت بر بخش های اداری و مالی نیز صورت بگیرد. در این مقاله که از بخش مقالات آموزش کاربردی سایت هپنا در اختیار شما قرار می گیرد، قصد داریم 4 سوال بسیار مهم که باید از نصاب دوربین مدار بسته خود بپرسید را ارائه کنیم. شما می توانید آموزش های لازم و کاربردی درباره نصب دوربین مدار بسته و مسائل پیرامون آن را در بخش مقالات هپنا مطالعه بفرمایید. حال یک سوال ایجاد می شود که چرا دزدی و سرقت و ورود سارقان در مکان هایی که نصب دوربین در آن ها غیر قانونی است، بیشتر صورت می گیرد و چاره چیست؟

در دوربینهای مدار بسته مانند سایر دوربینها کیفیت تصاویر را واحدی به نام مگاپیکسل بیان میکنند که هرچه این عدد برای یک دوربین بالاتر باشد نشان دهنده این است که کیفیت تصویربرداری دوربین بهتر است. جدول زیر نمایش دهنده لیست فروشگاه های دوربین مداربسته در تهران به همراه آدرس و شماره تلفن آن ها می باشد. هم چنین در نظر دارد بهترین افراد نصاب را در نزدیکترین مناطق، به شما معرفی کند تا در اولین فرصت بتوانید مشکل خود را برطرف نمایید. محل نصب دوربین مداربسته در ساختمان های مسکونی، متناسب با نیاز کاربر و قابلیت های مورد نظر او تعیین می شود که می بایست بر مبنای اهمیت نقاط، بهترین ارتفاع و زاویه نصب دوربین تعیین شود تا محیط به صورت کامل تحت پوشش قرار گیرد.

از بهترین و پر فروش ترین پکیج های بیسیم می توان به پکیج دزدگیر کلاسیک 4 چشمی بی سیم اشاره کرد . کنج اتاق ها بهترین مکان نصب هستند چرا که می توان به اصل پوشش محیط پیرامون، توجه بسیار داشتف همچنین، دوربین در شرایط نوری مساعدی نصب شود تا بهترین تصاویر را برای کاربران ارائه کند. به عنوان مثال، می بایست بررسی شود که کاربران در چه مکان هایی نیاز به کنترل و نظارت تصویر دارند، میزان شفافیت و وضوح تصاویر، برای چه مکان هایی بیشتر از سایر مکان ها، حائز اهمیت هستند و چه مکان هایی از نظارت نظارتی و کنترل اهمیت کمتری دارند. در این مقاله، نحوه نصب دوربین مدار بسته از نظر موقعیت مکانی، نوع کابل مورد استفاده، تنظیم ارتفاع و زاویه، استانداردهای لازم و نحوه کنترل و نظارت مورد بررسی قرار می دهیم. در نصب دوربین مدار بسته می توان با استفاده از تجهیزاتی مانند داکت، لوله، سینی کابل و …

اگرچه نصب دوربین های مداربسته سیمی کمی پیچیده است با این حال توصیه می کنیم به منظور اتصال دوربین ها و دستگاه های ضبط کننده تصاویر از دوربین های مداربسته ای انتخاب کنید که از کابل برای اتصال استفاده می کنند. حال نوبت ارائه نکاتی به منظور نصب بهتر و استاندارد است که در این مقاله، آن ها را شرح خواهیم داد. برای این منظور پیشنهاد میکنم ابتدا مقاله مهم ترین ویژگی دزدگیر اماکن را مطالعه کنید. در این مقاله از سایت هپنا مهم ترین سوالاتی که باید از نصاب دوربین مدار بسته بپرسید را به شما ارائه کردیم. درحالی که هر استفاده از دوربین مدار بسته در هر یک از کسب و کارها متفاوت است، اما هنگام نصب دوربین مدار بسته، باید چند سوال ساده از نصاب بپرسید. چه سوالاتی را باید از نصاب دوربین مدار بسته بپرسید؟

نصب دوربین مداربسته و دزدگیرنصب دوربین مداربسته ، دزدگیر ، نصب راه بند ، کرکره برقی ، درب شیشه ای کارشناسان نصب مجرد همراه با طراحی سه بعدی رایگان از پروژه شما تاییدیه اماکن فقط کافیه با شماره های تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان مجرب جهت ارزیابی به صورت رایگان در خدمت شما باشند . کارشناسان نصب دوربین مدار بسته هپنا اطمینان دارند که کابل Cat6 نه تنها برای نسل فعلی دوربین ها مناسب است، بلکه در صورتی که سیستم شما آماده آپدیت باشد، این کابل میتواند تا 3، 5 و حتی 10 سال دیگر نیز انتقال داده پرسرعت را ارائه دهد. استفاده از کابل ترکیبی : شاید نحوه نصب دوربین مدار بسته در ابتدا آسان به نظر برسد، اما گاه رعایت نکردن برخی اصول ساده، مشکلات را چند برابر می کند. اگر ما آنقدر روی نوع هارد دیسک تمرکز می کنیم، به این خاطر است که عدم استفاده از هارد دیسک مناسب، به معنای از دست دادن تصاویر و ویدیوهای مهم است. از آنجایی که هارد دیسک های اختصاصی از هارد دیسک لپ تاپ ها و کامپیوترها قابل اطمینان تر، با دوام تر و پیشرفته تر هستند، باید اطمینان حاصل کنید که هارد دیسک شما با سیستم نظارت شما سازگار باشد.