بهترین دوربین مدار بسته + معرفی برترین برندها مقداد آی تی | binacctv

اما مجله خبری دوربین مداربسته بینا‌های پیشرفته‌تر و گران‌تری نیز در بازار وجود دارد که قادر به ضبط فیلم با رزولوشن 2K و 4K هستند. برخورداری از زوم اپتیکال ویژگی است که در موارد مختلفی می‌تواند تاثیرگذار ظاهر شود. به واسطه این امر می‌توانید بدون افت کیفیت تصاویر ضبط شده را بزرگ‌نمایی کرده و جزئیات را بهتر مشاهده کنید.

بهترین دوربین مدار بسته سامسونگ sumsung

یکی از بهترین دوربین های مدار بسته فضای باز، دوربین مداربسته ضد آب است. رقم اول این استاندارد نشان دهنده مقاومت دوربین در برابر ورود اجسام و رقم دوم نشان دهنده مقاومت دوربین در برابر مایعات است. اغلب دوربین های مداربسته برای محیط بیرونی دارای استاندارد IP66 و یا IP67 هستند. دوربین های مداربسته با این استاندارد در برابر سرما، گرما، باران و… مقاوم هستند و از ورود گرد و غبار و اجسام جامد به داخل دوربین جلوگیری می کنند. برند برایتون علی رغم اسم خارجی ان یکی از بهترین برندهای دوربین مداربسته ایرانی موجود در بازار است. یک چیزی که خیلی کمتر مورد توجه قرار میگیرد، فضای ذخیره سازی دستگاه های ضبط کننده می باشد.

برند تیاندی

دوربین های مداربسته های لوک کمی از دوربین های هایک ویژن ندارند و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. محصولات این شرکت شامل طیف کامل و وسیعی از دوربین های آنالوگ و دوربین تحت شبکه،دستگاه های ضبط تصاویر آنالوگ،ذخیره ساز های تحت شبکه و… می باشد. در صورتی که قصد تهیه دوربین مار بسته برای کار و محل زندگی خود را دارید ما برای شما مهم ترین ویژگی ها و البته برترین شرکت های تولید کننده این محصولات را معرفی کرده ایم. ما در تیم دیجیرانو با توجه به نظرات کاربرانمان در سایت دیجی رانو و تجربیات تیم های فنی خودمون به شما دوربین های مداربسته اکسوم رو پیشنهاد میدیم. علاوه بر این ها دوربین مدار بسته اکسوم از نظر قیمتی نیز به صرفه و اقتصادی است.

  • اما به طوری رسمی از سال 1390 در حاشیه تولید تجهیزات POE وارد عرصه تولید دوربین مداربسته ایرانی و دی وی آر شد.
  • راه حل‌های اتوماسیون خانگی درجه سازمانی، لوازم جانبی، سیستم‌های امنیتی سفارشی و موارد دیگر را قفل می‌کند.
  • همچنین می توان از مدار لوپ در داخل پایه و کاوردوربین مداربسته استفاده نمود تا در صورت قطعی سیم لوپ آلارم به صدا دربیاد.
  • انتخاب بهترین دوربین مداربسته همواره وابسته به موارد مختلفی بوده است .
  • این شرکت راه حل‌های VIVOTEK را در سراسر جهان به بازار عرضه می‌کند و به یک برند پیشرو در نظارت امنیتی جهانی تبدیل شده است.
این نویز باعث می‌شود رنگ پیکسل‌های تصویر ضبط شده کمی با رنگ تصویر محیط واقعی فرق کند و باعث می‌شود تصویر ضبط شده تار و کدر بنظر برسد. نویز نمک و فلفل وقتی که سنسور CCD داغ می‌شود و یا توسط ذرات خاک درون دوربین مدار بسته تولید می‌شود. این نوع نویزها بطور تصادفی رخ داده و هیچ رابطه‌ای با پیکسل‌های تصویر اطرافش ندارد و بطور پیوسته به‌شکل نقاط سیاه و سفید در تصویر ضبط شده ظاهر می‌شوند. مشکلی که پیش خواهد آمد چیست ؟ ترکیب دوربینهای تحت شبکه و سیستم های ذخیره سازی تصاویر هزینه های بالایی دارد. زمان زیادی خواهند گرفت چون تعداد تولید کنندگان و انواع مختلفی وجود خواهد داشت. لذا عزیزانی که نیاز به مشاوره در خصوص دوربین مداربسته در هر شهری را دارند می توانند توسط کارشناسان شرکت ایمن تصویر امرتات به نمایندگی های مستقر در استان و شهرستان خود معرفی شده و از خدمات مشاوره ای رایگان شرکت بهره مند شوید .

2.وسعت زیاد محیط‌های صنعتی

از ویژگی این دو برند اعتبار آنهاست که هر کدام به یک برند معتبر و موفق دوربین مداربسته منسوب هستند. خصوصیت بعدی این دو برند مقرون به صرفه بودن آنهاست که همین موضوع می تواند جایگاه آنها را روز به روز در بازار دوربین مداربسته ارتقاء دهد. به این ترتیب این دو برند جدید به زودی در لیست پر فروش ترین برند دوربین مداربسته قرار خواهند گرفت. سونی برند قوی و ژاپنی است که در حال حاضر بیشتر تولیدات خود در حوزه سیستم های مداربسته به دوربین های تحت شبکه اختصاص داده است. در واقع Sony دوربین های مداربسته سری آنالوگ را از چرخه تولید حذف کرده است. با توجه به این که شرکت سونی بزرگ‌ترین تولیدکننده لنزهای دوربین عکاسی و دوربین‌ مداربسته در دنیا محسوب می شود.

http://dekorasiyon.ir