بهترین اسپیکر تسکو؛ معرفی 5تا از برترین اسپیکرهای تسکو | bandiran1

می‌توانید میکروفون به آن اضافه کرده و صحبت کنید تا صدای‌تان با حجم بیشتری در اطراف پخش شود. حداکثر قدرت اسپیکر تسکو مدل TS-1900 در حد ۵۰ وات بوده و می‌توانید فایل‌هایی با فرمت MP3 را در آن پخش کنید. توان PMPO آن در حد ۶ هزار وات بوده و نشان از قدرت بالای آن در پخش موزیک و صدا دارد.

هنگامی که اسپیکرها به جلو و عیب حرکت می‌کنند، به ذرات هوا فشار وارد شده و امواج صوتی ایجاد خواهد شد. شما می‌توانید توسط کلیدهای اختصاصی میزان باس و… را تغییر دهید تا صدا به همان صورتی که دوست دارید راهی گوش شما شود. توان اسمی (P.M.P.O) این اسپیکر عدد باورنکردنی 6000 وات است اما توان واقعی تنها 50 وات خواهد بود.

بهترین اسپیکر تسکو تا 500 هزار تومان

بهترین اسپیکر تسکو؛ معرفی 5تا از برترین اسپیکرهای تسکو | bandiran1

تسکو یکی از شرکت‌هایی است که لوازم جانبی تولید می‌کند و به شدت در تولید انواع اسپیکرهای متعدد فعالیت دارد. با توجه به قدرت پخش این اسپیکر، وزن زیادی ندارد، وزن این اسپیکر 4600 گرم است. وضوح صدای این اسپیکر تسکو حدود 320 و پاسخ فرکانسی این اسپیکر بین 55 تا 20 کیلوهرتز است. بهترین اسپیکر بلوتوث مارک‌ها و برندهای مختلفی دارند که هر کدام بنابر سلیقه شما و امکاناتی که دارد می‌تواند تهیه شده و استفاده شود. از این مارک‌ها می‌توان به جی بی ال ، شیائومی ، تسکو و لیتو اشاره کرد. شما می‌توانید از طریق اتصال کارت حافظه، موزیک‌های خود را پخش کنید و یا از پورت USB برای اتصال فلش به TS 1900 بهره بگیرید.

این اسپیکر از موادی ساخته شده که کناره‌ها و قسمت بالایی آن به گونه‌ای است که بتواند در برابر ضربه‌ها از هر جهت اسپیکر های شارژی میکرولب مقاومت کند. با خرید اسپیکر تسکو با سیم مدل 2398 از موسیقی با کیفیت عالی لذت خواهید برد. یکی از مزایای اصلی اسپیکر بلوتوثی این است که قابل حمل است و به آسانی می توانید آن را در کیف لپ تاپ خود قرار داده و در خارج از منزل از آن استفاده کنید. مصرف کم انرژی در اسپیکر بلوتوثی یکی از ویژگی های ایده آل این وسیله به شمار می رود. این اسپیکر از طریق جک 3.5 میلی متری صدای AUX ، بلوتوث ، شیار کارت حافظه و پورت USB به دستگاه مورد نظرتان متصل خواهد شد. این گونه هم توان دو برابری دارید و هم تجربه ای استریو در فضای باز!

  • اگرچه، اسپیکر برای دارندگان رایانه‌های شخصی نیز موردنیاز بوده و می‌توان از آن برای خروجی صدا در سطوح مختلف استفاده کرد.
  • شما میتوانید برای خرید اسپیکر و مقایسه دیگر محصولات به سایت مقداد آی تی مراجعه کنید.
  • باتری آن از نوع لیتیوم بوده و ۴ هزار میلی آمپر ساعت در اختیار شما قرار می‌دهد.
  • به طور کلی، برای خرید یک اسپیکر منحصر به فرد و با کیفیت باید بودجه قابل توجهی در نظر داشته باشید تا بعدا از خرید خود پشیمان و یا خیلی سریع با کاهش کیفیت صدای اسپیکر مواجه نشوید.
  • بلندگوهای کوچکتر ممکن است برای یک اتاق خواب معمولی خوب باشند، اما زمانی که در پذیرایی یا فضای باز قرار می گیرند، ضعیف و بی کیفیت به نظر می رسند.
در کل این اسپیکر سوپر مینی ،برای حمل و استفاده در خارج خانه و حتی استفاده به عنوان اسپیکر لپ تاپ و دسکتاپ (گر چه حجم صدای زیادی ندارد) ، انتخابی هوشمندانه و اقتصادی است. فروشگاه اینترنتی کامیتل شاپ از سال 1401 فعالیت خود را در زمینه فروش انواع لوازم جانبی موبایل، تبلت و کامپیوتر و همچنین انواع مودم و اسپیکر آغاز نموده است. اسپیکر تسکو TS را می‌توان به دلیل داشتن ویژگی‌های زیاد یکی از بهترین اسپیکرهای OUTDOOR شرکت تسکو بنامیم.

راهنمای خرید بهترین لپ تاپ تا 35 میلیون تومان