بازسازی و طراحی داخلی خانه های کوچک

همچنین امکاناتی مانندکارواش، شیرآلات آب طلا، مبدل انرژی خورشیدی برای تامین آب گرم، آسانسور اختصاصی حمل ماشین، روف گاردن، آشپزخانه مبله و ماهواره مرکزی. امکانات برج آلتون کورت، باند هلی کوپتر، لابی زیبا با 600 متر مساحت، دو واحد پنت هاوس، سالن ماساژ، سالن بیلیارد، زمین تنیس، استخر، روف گاردن، فواره و پارکینگ طبقاتی می باشد که یکی از گرانترین برج های تهران نیز می باشد. لابی وسیع و مدرن، سرویس کترینگ و سرو غذا، رستوران، استخر، خشکشویی، سینمای خانگی، کارواش، سالن بدنسازی، سالن بیلیارد، پیست دوچرخه سواری،استفاده از شیرآلات با روکش های طلا، فضای سبز با آبشارهای مصنوعی و گل کاری مدرن از ویژگی های منحصر به فرد برج چناران الهیه می باشد. وجود روف گاردن در پشت بام برج نیز یکی از ویژگیهای بسیار منحصر به فرد برای این مجتمع مسکونی است که ساکنان میتوانند از فضای زیبای آن استفاده کنند. در این بخش نمونه ای منحصر به فرد از طراحی خانه دوبلکس کوچک ساده با سبک معاصر را به همراه تصاویر آماده ساخته و ارائه خواهیم داد. کیفیت بالایی داشته و به دنبال بارش باران دچار آلودگی و کثیفی در نما نخواهد شد. جنس نما نیز از متریال پالینگ و رنگ آن سفید است که بر اساس استانداردهای ساختمانی مجهز به روکش شده است.

چشم انداز این آب نما از استخر و سالن ورزش و سالن چند منظوره قابل مشاهده است. این برج علاوه بر موقعیت عالی دسترسی راحتی به تمامی مراکز خرید و گردشگری تهران دارد. سیستم هوشمندی که در این برج مسکونی به کار گرفته شده است؛ در بر گیرنده تمامی سرویسهای الکتریکی، مکانیکی و حفاظتی ساختمان است که علاوه بر امکان کنترل توسط پنل تاچ (لمسی) مستقر بر واحد، این امکان را فراهم کرده تا در صورت نیاز کنترل سیستم روشنایی، صوتی، امنیتی و … سیستم هوشمندی که در برج مسکونی تریتیوم به کار گرفته شده است؛ در بر گیرنده تمامی سرویسهای الکتریکی، مکانیکی و حفاظتی ساختمان است که علاوه بر امکان کنترل توسط پنل تاچ (لمسی) مستقر بر واحد، امکان کنترل از راه دور با اپلیکیشن را نیز فراهم کرده است. از دیگر ایده های خلاقانه، استفاده از کاشی های سنتی در فضای بین راه پله ها است.

سالن بدنسازی به همراه مربیان حرفه­ای در زمینه ایروبیک، بدنسازی و شنا و پزشک اختصاصی از دیگر امکانات این مجموعه است. پروژه برج مسکونی در حال ساخت تریتیوم یکی دیگر از پدیدههای جذاب در دسته برجهای فوق لوکس و مجلل منطقه 22 به شمار میرود. همچنین سیستم برق اضطراری و سیستم اینترکام داخلی از دیگر امکانات این برج مسکونی است. ساکنین این برج مسکونی علاوه بر موقعیت مکانی عالی، از آب و هوای پاک منطقه و کوهستان هم برخوردار خواهند شد. علاوه بر این مزایا، به سه مزیت اصلی پروژههای شخصی ساز نسبت به تعاونی سازها میتوان اشاره کرد که شامل قیمت فروش قطعی، تعهد ضرر و زیان در صورت دیرکرد و مشخص بودن طبقه و جهت واحدها از ابتدای کار است. قاب عکس و شلف از پرکاربردترین عناصری هستند که در محیط خانه به عنوان وسایل تزئینی چوبی به کار برده می شود.

به عنوان مثال استفاده از کاغذ دیواری های شلوغ با طرح های پررنگ در خانه های کوچک، باعث می شود فضا کوچک تر به نظر برسد. سبک مدرن برای ویلای کوچک، ایده آل است. مشاعات این ساختمان با 1850 متر شامل مواردیست؛ مانند لابی مدرن 600 متری، استخر، سونا و جکوزی با متراژ 100 متر مربع، سالن ورزشی با متراژ 100 متر مربع و فضای سبز و روف گاردن با طراحی بسیار زیبا! با توجه به این موضوع که تعداد زیادی از واحدهای برجهای تریتیوم منظرهی دریاچه زیبای چیتگر را دارند، استفاده از این پنجرههای تمام قدی به خصوص در سالن پذیرایی آپارتمانها منظرهای بسیار ویژه را در اختیار ساکنین این برج قرار داده است.

استفاده از سبکهای دکوراسیون داخلی با توجه به سلیقه ساکنین، تعداد نفرات، علاقهمندیها، فرهنگ بومی منطقه، آداب و مذهب متغیر است. در این مورد هیچ وسواس خاصی نداشته باشید و به راحتی میزهای سنتی را با مبل تازهای که خریدهاید، ترکیب کنید و مطمئن باشید که نتیجه برای شما فوقالعاده خواهد بود. این نقاط قوت در ترکیب با ظاهر گرم چوب، آن را به عنوان یک ماده عالی برای تزئین یک فضای داخلی تبدیل می کند. علاوه بر این، رنگ بندیهای نوری مخفی به کار گرفته شده در سقف، متناسب با رنگ مبلمان یا تم ملایمی که در خانه وجود دارد به صورت دلخواه قابل تنظیم است.

علاوه بر این موارد، برج دوقلوی تریتیوم دارای نمای بسیار زیبایی است که یکی از ویژگیهای اصلی نمای این برج آن است که به دلیل مواد استفاده شده در آن مانند گرانیت، رزین ساختمانی و … امروزه اغلب میز تلویزیون ها به گونه ای طراحی شده اند که دارای قفسه های شیشه ای و یا کشوهایی هستند و شما می توانید از قفسه و کشو های این میز تلویزیون ها برای قرار دادن مجسمه ها و وسایل تزیینی و انواع وسایل ضروری استفاده کنید که در صورت استفاده از این مدل میز تلویزیون ها نیازی به بوفه ندارید. اگر گشتی در شهر تهران بزنید انواع ساختمان ها را می بینید. با دیدن برج های تهران به راحتی می توان فهمید که تعدادی از آنها با دیگر برج ها فرق دارند و در زمره گرانترین و لوکس ترین خانه ها محسوب می شوند. اگر قصد رفتن به شمال پایتخت را دارید بد نیست از مشهورترین برج تهران که در این منطقه و در خیابان کامرانیه شمالی است، دیدن کنید. ممکن است برخی از مسافران و یا گردشگران برای دیدن جاذبه های تهران به پایتخت سفر کنند، برای این افراد اجاره آپارتمان مبله در تهران بهترین و ارزانترین اقامت است. قفسه ای در اتاق مهمان یا در کنار تخت، برای تغییر آسان دکور و ایجاد تنوع در تزئین و آثار نمایش داده شده در این فضا ایده آل است.

از جمله مزایای خوب این برج مسکونی، امکانات بی نظیر و از همه مهمتر شرایط پرداخت آن است. پروژه مسکونی تریتیوم در دو بلوک، شامل 26 طبقه (21 طبقه مسکونی، 4 طبقه پارکینگ با ظرفیت اضافه برای پارکینگ میهمان و 1 طبقه لابی) با 168 واحد مسکونی است و دارای امکانات متعددی است. پروژه مسکونی تریتیوم در دو بلوک، شامل 26 طبقه (21 طبقه مسکونی، 4 طبقه پارکینگ با ظرفیت اضافه برای پارکینگ میهمان و 1 طبقه لابی) با 168 واحد مسکونی است و دارای امکانات لابی و سالن اجتماعات در هر برج، سالن چند منظوره فرهنگی، تفریحی، روف گاردن با دید 360 درجه، سالن ورزشی gym، سیستم امنیتی و دوربین مداربسته، مجهز به سیستم فیبر نوری، کلیه آپارتمانها مجهز به سیستم هوشمند، دارای لاندری روم و استخر، سونا و جکوزی است. این برج دارای موقعیت مکانی مناسب با بهترین دسترسی و چشم انداز عالی، طراحی و متریال و کیفیت ساخت خاص و متفاوت با اغلب پروژه های منطقه 22 است. پالتهای رنگی مورد استفاده نیز اغلب رنگهای تند از قبیل فیروزهای، بنفش و رنگهایی از این قبیل هستند. سیستم اعلام و اطفا حریق نیز موجب ایمنی بیشتر واحدهای این برج مسکونی شده است. پروژه مسکونی تریتیوم در موقعیت مکانی منطقه 22 (غرب تهران)، شمال اتوبان خرازی، نزدیک کوهستان، روبروی بازار بزرگ ایران مال (بزرگترین بازار خاورمیانه) قرار گرفته است.

فضای خارجی برج، دارای مناظر طبیعی زیبا می باشد که برای گذراندن اوقات فراغت مکانی بی نظیر است. تمامی پنجره واحدها به صورت قدی بزرگ است که دارای شید متحرک و قابل کنترل با سیستم هوشمند برای تنظیم نور واحد است. لازم به ذکر است که دیزاین منزل اول به سبک مدرن طراحی شده ، دیزاین منزل دوم ترکیبی از دیزاین مدرن و سنتی است و دکوراسیون منزل سوم به سبک کلاسیک طراحی شده است . اما سبک مدرن هم تنوع بسیار زیادی دارد و وسایل و حتی دکوری ها به اندازه کافی در خانه قرار خواهند گرفت در نتیجه آنقدرها هم که فکر می کنید با سبکی خلوت و بسیار ساده روبرو نخواهید شد.

از امکانات این هتل می­توان به لابی خاص آن اشاره کرد با مبلمانی خاص و طراحی داخلی بسیار باشکوه. استفاده از رنگهای تیره برای اکسسوریها و دیوارهای شلوغ، تزیینات گسترده و وسایل آنتیک در این سبک به کار گرفته میشود. اجرای این نماها از مصالح مختلفی استفاده می شود, برخی از این نماها تمام سنگ هستند و از سنگ هایی مانند مرمر, طراحی داخلی خانه نیمه دوبلکس گرانیت و … استفاده از تکنولوژی روز دنیا و مصالح درجه یک و با کیفیت و همچنین معماری بی نظیر این برج را به یکی از مشهورترین برج های تهران تبدیل کرده است. مصالح چوبی در رنگهای متنوع وجود دارند و میتوان آن را با هر نوع سبک دکوراسیون داخلی هماهنگ ساخت. استفاده از شلف های دیواری در سایزهای متنوع ظاهری مانند گالری های هنری به خانه شما می بخشد. که با توجه به سبک دکوراسیون داخلی، فضا و ویژگی خانه که ممکن است بصورت مدرنیته یا کلاسیک باشد جنس های مختلف به کار برده شود. این دو محیط توسط یک کانتر یا میز اپن باریک اما طویل که نقش میز ناهارخوری را هم ایفا می کند از یکدیگر جدا شده اند. در این آپارتمان با توجه به محدودیت فضا و متراژ، فضای نشیمن و غذاخوری با یکدیگر ادغام شده اند.

این موضوع آنچنان با اهمیت است که اگر به درستی و دقت انجام نشود می تواند تمامی زحمات شما در طراحی و معماری داخلی، چیدمان و دکوراسیون داخلی منزل را تا حد زیادی نابود کند؛ دقت در نورپردازی صحیح و مناسب، می تواند تکمیل کننده زیبایی و دکوراسیون منزل ایرانی باشد. اگر به فکر دکوراسیون کلاسیک هستید، آینه­ های دکوراتیو به مجلل شدن فضا کمک زیادی می ­کنند. استفاده از وسایل و تابلوهای هنری و اشکال هندسی در این سبک بسیار مشهود است.به کاربردن تابلوهای گران قیمت، دکوراتیوهای هنری مثل مجسمه ، سفال ، لوسترها و آباژورهای خاص و پر زرق و برق به همراه آینه ها ی دکوراتیو به هنری بودن این سبک می افزاید. این برج موقعیتی به دور از آلودگی صوتی و ترافیک داشته و همچنین دسترسی بسیار خوبی به بزرگراهها و اتوبانهای تهران دارد. بهتر است قبل از اقدام به طراحی دکوراسیون خانه کوچک ابتدا به این مسئله توجه کنید که شما قصد دارید چه امکاناتی را در منزل خود داشته باشید و ابعاد منزل تان را برای طراحی دکوراسیون مورد نظر خود بررسی کنید, سپس بعد از بررسی همه جوانب دکوراسیون مورد نظر خود را در قسمت های مختلف منزل تان پیاده سازی کنید.