انواع کابل شارژر قیمت و خرید کابل شارژر و سیم شارژر گوشی خاص باکس

اگر آداپتور فست‌شارژ دارید سیم شارژر شما باید حتما از این قابلیت پشتیبانی کند و امکان انتقال ولتاژ و جریان‌های مختلف را داشته باشد. چون روی سرعت تاثیر منفی ندارد و می‌توانید برای انتقال فایل یا شارژ سریع‌تر از آن استفاده کنید. در حالت عادی برای شارژ کردن گوشی و دستگاه‌های الکترونیکی شارژی استفاده می‌شوند اما کاربردهای دیگری هم دارند. مرکز پخش تکنوسان، با آرزوی ایجاد شفافیت در بازار IT ایران و از بین بردن هزینه های اضافی خرید، فروشگاه اینترنتی تکنوسان را راه اندازی نمود. پس از سال ها و با تکیه به اعتماد و رهنمودهای همکاران و مشتریان گرامی توانسته ایم بستر ارائه یکی از بالاترین تنوع های کالایی (حوزه کاری خود) در کنار بهترین قیمت و ارسال به سراسر ایران را ایجاد کنیم.

کابل داده TYPE-C از خروجی با کیفیت تصویر 4K ، خروجی صدای دیجیتال و سایر عملکردها نیز پشتیبانی می کند. کابل شارژرها را در انواع مختلف مانند جنس بدنه کنفی، فلزی، پلاستیکی و در ظاهر فیزیکی فلت، گرد و یا دایموند تولید می شوند. کمپانی ها ویژگی‌های خاص دیگری در تولید کابل اضافه می کنند مثلا کابل شارژر با LED یا چراغ دار یا کابل های مغناطیسی و…. شیائومی مدل بعدی خود یعنی مدل پوکوایکس3 پرو را با شارژر 33 وات تولید کرد، که نیاز به کابل شارژ با تحمل جریان 6 آمپر داشت. این درحالی اتفاق افتاد که سامسونگ همچنان برای میان رده های محبوب خود در سال 2021 در سری A از آداپتورهای 15 واتی و 18 واتی بهره می برد.

فیلتر براساس قیمت :

انواع کابل شارژر قیمت و خرید کابل شارژر و سیم شارژر گوشی خاص باکس

کابل لایتنینگ به یو اس بی مخصوص محصولات موبایل اپل می باشد که برای اکثر دستگاه ها apple قابل استفاده است که خواهید توانست لیست این دستگاهها را در ادامه کابل اورجینال آیفون 7 با دستگاه های دیگر، ملاحظه کنید. در این کابل از متریال درجه یک استفاده شدست که باعث می شود جنس خود سیم شکننده نبوده و باعث بروز مشکل در هنگام شارژ نشود . در قسمت فلزی سر و ته این کابل شارژ از بهترین جنس استفاده شدست که درخشندگی و اتصال مناسب آنها مشخص می باشد . این محصول به خاطر استفاده از متریال درجه یک و با کیفیت تبدیل به یکی از بهترین کابلها شاژر برای نوع های مختلف آیفون شدست .

کابل شارژر میکرو اکو مدل 1 متر EC-29 – Epimax

احتمالا قبلا هم این تجربه را داشته‌اید که باتری شما خیلی سریع شارژش خالی می‌شود و مجبور می‌شوید زود به زود آن را شارژ کنید یا اینکه مدت زمان خیلی زیادی طول می‌کشد تا باتری فول‌شارژ شود و شما باید ساعت‌ها منتظر پر شدن شارژ گوشی‌تان باشید. دلیل اصلی این مشکلات آسیب دیدن باتری در اثر استفاده از کابل شارژر ایفون کابل‌های بی‌کیفیت است. اگر از یک کابل مرغوب و مطمئن استفاده کنید کمتر شاهد این اتفاقات خواهید بود. از جمله کمپانی‌های مطرح که کابل‌های شارژ با کیفیت را تولید می‌کنند، می‌توان به هوکو، کینگ استار، تسکو و برندهای تولید کننده گوشی مانند سامسونگ، اپل و شیائومی اشاره کرد. به عنوان مثال اگر شما از گوشی سامسونگ استفاده می‌کنید حتماً کابل اورجینال سامسونگ را تهیه کنید.

ولتاژ را عدد ثابت در نظر بگیرید که برابر است با 5 ولت (هر چند در تکنولوژی QC3.0 آداپتورهای موبایل دارای سطح ولتاژ متغیر هستند). سپس برای بدست آوردن تحمل جریان کابل شارژ، توان اعلامی از سمت سازنده گوشی را به 5 تقسیم کنید. به عنوان مثال شارژر 25 وات سامسونگ نیاز به کابل شارژ با تحمل جریان 5 آمپر را دارد و آداپتور 33 وات شیائومی پوکو ایکس 3 پرو نیاز به کابل شارژ با تحمل جریان 6 آمپر را دارد. وقتی کابل شارژ سامسونگ یا کابل شارژ آیفون شما بی‌کیفیت باشد در وهله‌ی اول باتری گوشی آسیب می‌بیند. چون اگر ولتاژ و جریانی که باتری نیاز دارد به درستی به آن نرسد باتری در حالت غیرایده‌آل شارژ می‌شود در نتیجه به سلول‌های آن آسیب می‌رسد و کم کم ظرفیت خودش را از دست می‌دهد یا اینکه باد می‌کند و به مشکل می‌خورید. اگر گوشی شما قابلیت فست شارژ شدن داره دقت کنید که خرید کابل فست شارژ باید داشته بالشید ، چون کابل شارژ موبایل معمولی این قابلیت رو ندارند.

AppleWatch