انواع دوربین مدار بسته : کاربردهای دوربین ، بهترین دوربین چیست اعتماد شبکه پرهام | binacctv

بمجله خبری دوربین مداربسته بینا می آمد استفاده از دوربین مداربسته راهی ارزان تر در مقایسه با بکارگیری نیروهای پلیس برای شناسایی جرایم باشد . سپس سیستم های ضبط تصاویر دوربین مداربسته در برخی پایگاه های فضایی بزرگ جهت ضبط تصاویر پرتاب موشک بکار گرفته شد و خیلی سریع روی موشک ها نصب گردید تا جایی که تصاویر را همراه با صدا به زمین ارسال می کردند. دوربین مدار بسته هایگ ویژن همچنین از صدای دو طرفه، geofencing، دید بسیار طولانی (عمق میدان) و عملکرد پان/زوم پشتیبانی می کنند. از آنجایی که ما دوربین های خود را مستقیماً از شرکت هایک ویژن خریداری کرده ایم، همه آنها دارای ضمانت دو ساله بوداند.

http://dekorasiyon.irدوربین‌های HD به‌ویژه برای استفاده در محیط‌هایی با خطر سرقت زیاد مفید هستند. LED های مادون‌قرمز امکان ضبط واضح را حتی در محیط‌های تاریک فراهم می‌کنند. آنها در طول روز و شب، تصاویر ویدیویی واضحی را ضبط می‌کنند که در شرایط نوری مختلف پنهان نمی‌شوند. کسانی که در صنایع غذایی و تولیدی کار می‌کنند نیز می‌توانند این گزینه را انتخاب کنند، زیرا دوربین در دمای زیاد قابل اطمینان است. آنها نه تنها عکس‌های باکیفیت ضبط می‌کنند، بلکه به عابران پیام می‌دهند که این ساختمان مجهز به سیستم نظارتی است.

دوربین مداربسته و دزدگیر بی سیم هگزا مدل smarthome

در این دوربین ها به دلیل استفاده از سیگنال آنالوگ امکان نویز پذیری وجود دارد. به دلیل تاخیر چند ثانیه ای در انتقال تصاویر در این دوربین ها همچنین محدودیت کیفیت تصاویر این دوربین ها برای مکان های پر رفت و آمد و مکان هایی که نور کمی دارند همچنین برای مسافت های طولانی این دوربین ها چندان توصیه نمی شود. به طور کلی آیا نصب دوربین مداربسته قانونی است؟ با توجه به اهمیت و نقش مثبت دوربین مداربسته در نظارت، تأمین امنیت و به ویژه پیشگیری از جرائم و تخلفات، این اقدام در حالت کلی قانونی است.

اطلاعاتی کامل درباره دوربین های مداربسته

دوربین‌های مداربسته دسته ای از دوربین‌ها هستند که معمولاً برای نظارت بر اماکن داخلی و خارجی مورد استفاده قرار می‌گیرند و بسته به شرایط محیط انواع مختلفی دارند. این دوربین‌ها به گروه‌های مختلفی مانند دوربین‌های آنالوگ، دوربین‌های دیجیتال و دوربین‌های تحت شبکه تقسیم می‌شوند. انواع مختلفی از دوربین های مداربسته وجود دارد که برای استفاده در محیط بیرونی بسیار مناسب هستند، اما تصویربرداری بسیار حساس، دقیق و کاربردی در هر دو حالت تصویربرداری چه در روز و چه در شب، این مدل دوربین را خاص می کند.

پک دزدگیر اماکن سیم کارت و خط ثابت شهری آسا بنفش

دوربین مداربسته چرخشی یا ptz در شرایط محیطی بسیار سخت قابلیت کارکرد را دارد و از نظر قیمت بسیار گران‌ تر از دوربین‌ های ساده هستند. اصلی ترین کاربردی که برای این نوع دوربین ها وجود دارد کاربردهای امنیتی و نظارتی بوده که برای جلوگیری از سرقت در اماکن مختلف استفاده می گردد. کاربردهای متنوع دیگری برای دوربین های مداربسته وجود دارد و موارد کاربرد آن در کشورهای مختلف دنیا گسترده شده است. شکل ظاهری دوربین مدار بسته اهمیت زیادی در جلوگیری از وقوع سرقت و سایر جرائم باشد. در بسیاری از موارد افراد تمایل ندارند که دوربین نصب شده در ساختمان توسط سایر افراد قابل مشاهده باشد. از مزایای این دوربین ها می توان به برد بالایی که نسبت به سایر دوربین ها دارند اشاره نمود و به همین دلیل است که دوربین های بولت در مکان هایی که بزرگ هستند مانند پارکینگ ها یا حیاط های گزینه مناسبی می باشند.

  • در معرفی انواع دوربین های مدار بسته، یکی دیگر از آن ها مدل دوربین با وضوح بالا است.
  • هنگام خرید قطعات جداگانه، یک انتخاب مناسب برای تغذیه دوربین ها، منبع تغذیه جعبه با کلید قفل است، و این می تواند مستقیماً به یک خار فیوز متصل شود.
  • برخی از مدل ها قابلیتی دارند که هنگام گریه کردن یا تکان خوردن نوزادتان به شما هشدار می دهد.
  • برخی از مدل‌های دوربین مدار بسته دارای حسگر یا سنسور هستند و اگر حسگر فعال شود آلارم هشدار را ارسال می‌کند و می‌توان سریعا برای جلوگیری از بروز مشکل اقدام کرد.
  • دوربین مداربسته اسپید دام معمولا در فضاهای وسیع و بیرونی مانند چهارراه‌ها، میادین شهرها، پارکینگ‌ها، سالن‌های ورزشی، استادیوم‌ها و… نصب می‌شود و دارای تکنولوژی‌های خاصی مانند ردگیری، دنبال کردن سوژه، تشخیص حرکت و… می‌باشد.