انواع دوربین مدار بسته و تجهیزات نظارت تصویری | binacctv

مجله خبری دوربین مداربسته بینای که برای دوربین های دام در نظر گرفته می شود متفاوت بوده و از 2 تا 12 مگاپیکسل متنوع می باشد. دوربین های لنز وریفوکال قابلیت تنظیم لنز دارند و کاربر می تواند بر اساس نیاز خود لنز و وسعت دید آنها را از راه دور مثل از روی گوشی، و یا به صورت دستی تنظیم کند. امروزه یکی از دغدغه های مردم، عدم تمایل به وجود هرگونه سیم جهت برقراری ارتباط است.

دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CD1027G0-L

از منظر قضایی نیز تصویر ضبط شده در دوربین‌های مداربسته به عنوان یک مدرک کاملاً معتبر شناسایی می‌شود و می‌توان به راحتی به آن استناد کرد. در سیستم های دوربین مدار بسته آنجا که نیاز به کابل شبکه است، شرکت های تولید کننده دوربین مدار بسته قابلیت ارتباط بی سیم WiFi را در دوربین ها گنجانده اند که براحتی می توان با شبکه داخلی ارتباط داده ای را برقرار نمود. در نمونه تصویر دوربین مدار بسته تحت شبکه داهوا می توانید کیفیت تصویر این دوربین ها را در فضای باز مشاهده نمایید.

  • دی وی آر ها شامل تعداد محدودی ورودی و خروجی تصویر و صدا هستند و همین محدودیت تعداد ورودی ها آنها را دسته بندی کرده است.
  • دستگاه DVR دستگاهی برای مدیریت و ذخیره فیلم ها و تصاویر دوربین های مداربسته می باشد .
  • نکته ای که در رابطه با انواع دوربین مدار بسته وجود دارد این است که این دوربین ها تنها به منظور تامین امنیت استفاده نمی شوند و از آنها جهت نظارت بر اماکن مختلف نیز استفاده می گردد.
  • در واقع مشاهده از راه دور را می توان ویژگی اصلی دوربین های مدار بسته بولت دانست.
به این معنا که تمامی تجهیزات مورد استفاده در این دو سیستم مداربسته با هم متفاوت است. دوربین های مداربسته آنالوگ عموما دارای کیفیت تصویر ضعیفی هستند و برای کاربری های بسیار اولیه مناسب هستند. دوربین های مداربسته شبکه از کیفیت و قابلیت های به مراتب بالاتری نسبت به سیستم آنالوگ برخوردارند. در صورتی که امکان پرداخت هزینه های سیستم شبکه را داشتید حتما از این سیستم استفاده کنید اما اگر این هزینه ها برای شما زیاد بود و نیاز به یک سیستم ساده و اولیه داشتید دوربین های آنالوگ را انتخاب کنید. علی رغم حاصل شدن پیشرفت های چشمگیر در بهبود کییفیت تصاویر دوربین های آنالوگ، هنوز یکی از ایرادات اساسی آن که عدم اتصال به شبکه بود همچنان حل نشده باقی مانده بود. تا اینکه در اواخر قرن بیستم میلادی دوربین تحت شبکه پا به عرصه ظهور گذاشتند.

http://dekorasiyon.irورود دوربین های آنالوگ HD توانست این خلا به وجود آمده را جبران کند و توجه مشتریان را مجددا به خود جلب کند. در واقع دوربین آنالوگ HD نسل جدید دوربین مداربسته آنالوگ است که با تغییرات ایجاد شده در مدل هایی قادر به ارائه تصاویری با کیفیت بسیار بالا شده اند. انواع تکنولوژیHD در دوربین از برندهای مختلف وجود دارند(AHD ،HDTVI ،HDCVI و HDSDI). استفاده از انواع دوربین مدار بسته یکی از راه‌های کنترل و نظارت بر ورود و خروج افراد و اتفاقات رخ داده در محیط است. بسیاری از افراد تمایل دارند برای حفظ امنیت خانه و محل کار خود از دوربین مدار بسته استفاده کنند البته نظارت با دوربین در امکان عمومی نیز یک اصل مهم است.

دوربین مداربسته بولت هایک ویژن Hikvison DS-2CE16H0T-IT3F

دوربین مدار بسته تحت شبکه براحتی می تواند با شبکه جهانی اینترنت متصل شود و یا حتی مستقل از شبکه داخلی به اینترنت مرتبط شده و از آن طریق تحت کنترل درآیند. دی وی ار ها دستگاه های مختص ضبط و کنترل کامل تصاویر دوربین مدار بسته آنالوگ و آنالوگ HD هستند. کیفیت این دوربین مدار بسته همانطور که از اسمشان پیداست تابعی از امواج سینوسی آنالوگ می باشد.

دوربین مداربسته بولت داهوا مدل DH-HAC-HFW1400RP-Z-IRE6