انواع دوربین مدار بسته + عکس راش سیستم | binacctv

ضمن اینکه رزولوشن دوربین مداربسته و مدت ضبط روی ظرفیت ذخیره سازی تاثیرگذار است. دوربین ahd (مخفف Analog High Definition) به منظور بهبود عملکرد دوربین های آنالوگ معرفی و تولید شد. در حقیقت این دوربین در بستر آنالوگ تصاویر را با رزولوشن بالاتر و با کیفیت HD ثبت می کند. در دوربین های ahd علاوه بر افزایش وضوح تصاویر ما شاهد افزایش برد انتقال تصویر از طریق کابل کواکسیال بدون افت کیفیت هستیم. دوربین های بولت قابلیت چرخش ندارند و از یک مکان ثابت می توانند تصویر برداری کنند.

  • هر شرکتی که انتخاب می‌کنید، بهتر است تحقیقات کاملی را در مورد کیفیت محصولات و خدمات و مشاوره های تخصصی و پشتیبانی فنی آنها انجام دهید.
  • آموزشگاه فن آموزان برگزار کننده دوره های آموزشی از جملهآموزش نصب دوربین مدار بستهمی باشد .
  • این برای گرفتن یک تصویر خوب از هر کسی است که برای حفظ امنیت بالا و حداکثر ایمنی وارد و خارج می شود.
  • در واقع دوربین مدار بسته عنصر مهم یک سیستم حفاظتی و نظارت تصویری می‌باشد که این سیستم ها معمولاً شامل دوربین، دستگاه ضبط، هارد دیسک و غیره هستند.

برخی از دوربین‌ها تصاویر را روی گوشی همراه شما نمایش می‌دهند و به این صورت می‌توانید به طور ۲۴ ساعته محیط را زیر نظر بگیرید. برخی از مدل‌های دوربین مدار بسته دارای حسگر یا سنسور هستند و اگر حسگر فعال شود آلارم هشدار را ارسال می‌کند و می‌توان سریعا برای جلوگیری از بروز مشکل اقدام کرد. نوع حسگرها نیز متفاوت است برخی به حرکت حساس اند و برخی به بوی گاز و دود حساس هستند. برخی می‌توانند چهره را تشخیص دهند و یک فرد را در بین تمامی دوربین‌ها هدف گرفته و حرکت آن را دنبال کنند. دید در شب با نور سفید نیز یکی از ویژگی‌های دوربین‌ها است که امروزه بیشتر مدل‌های جدید این ویژگی را دارند. علاوه بر تنوع مدل‌های دوربین می‌توان دوربین‌ها را براساس برند و شرکت تولیدکننده آنها نیز تقسیم کرد.

دوربین مدار بسته چرخشی

در فروشگاه اینترنتی فرافن مارکت می‌توانید انواع دوربین مدار بسته باکیفیت از معتبرترین برندهای جهان را انتخاب و خریداری نمایید و در صورت نیاز به مشاوره فنی کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرید. فرافن مارکت با سابقه و قدمت نزدیک به دو دهه فعالیت در زمینه فروش دوربین مداربسته، شما را در انتخاب بهترین دوربین مداربسته و مناسب ترین پکیج دوربین مداربسته یاری خواهد کرد. هر نوع کاربری، دوربین مدار بسته ای مخصوص به خود دارد و با توجه به نوع نیاز باید دوربینی متناسب را تهیه کرد.

تکنولوژی WizSense چیست؟ + تاثیرات آن بر امنیت محیط

این مشخصه را در دیتا شیت دوربین به صورت یک عدد همراه با mm (میلی متر) و عبارت Fixed یا Varifocal مشاهده خواهید کرد. لنز این دوربین ها از قبل روی آن نصب نشده است و باید به طور جداگانه تهیه و نصب شود. ارتفاع نصب این دوربین ها باید در حدود سه متر باشد تا بتواند تصاویر خوب و مطلوبی ارائه دهد.

http://dekorasiyon.ir

برای مشاغل مختلف، مجله خبری دوربین مداربسته بینا ها می توانند فعالیت های مجرمانه داخلی را شناسایی و کنترل نمایند. زندان ها ممکن است از نظارت ویدئویی برای جلوگیری از انتقال مواد مخدر و سایر کالاهای قاچاق به زندانیان توسط هواپیماهای بدون سرنشین استفاده کنند. دوربین های امنیتی قادر به نظارت بر مناطقی که به راحتی قابل دسترسی نیستند پشت بام ها می باشند. در لنزهای وریفوکال می توان از قابلیت زوم کردن بر روی اشیای مختلف استفاده نمود. یک لب کوچک در نوک لنز دوربین های بولت قرار گرفته است که از لنز در مقابل شرایط آب و هوایی نامساعد و سایر عوامل خارجی آسیب زا جلوگیری می کند. به علت شکل ظاهری که این دوربین ها دارند به آنها دوربین های dome به معنای گنبدی گفته می شود.

مزایای دوربین مدار بسته تحت شبکه IP