انواع دوربین مدار بسته + عکس راش سیستم | binacctv

هر دوربین همانند یک وسیله در شبکه عمل می کند و به وسیله شناسه شبکه ip و در قالب الگوها و قوانین شبکه به مرکز کنترل متصل می گردد. نسل جدید و پیشرفته دوربین‌های مدار بسته بر بستر اینترنت و شبکه کار می‌کنند. دوربین تحت شبکه برخلاف دوربین آنالوگ، برای انتقال تصاویر از امواج دیجیتالی و شبکه استفاده می‌کند. تصاویر از همان ابتدای کار که ضبط می‌شوند، به صورت دیجیتالی ذخیره شده و به همان شکل نیز ارسال و دریافت می‌شوند.

دوربین مدار بسته پین هول یا مینیاتوری

انواع دوربین مداربسته بر اساس قابلیت هایی که دارند در کاربری ها و سطوح مختلف جامعه مورد استفاده قرار می گیرند. از مکان هایی مانند خانه گرفته تا مکان های عمومی همگی برای ارتقا سطح ایمنی محیط به دوربین مداربسته و سایر تجهیزات امنیتی نیازمندند. پس از آن به راحتی می توانید با توجه به انتظاراتی که دارید و بر اساس هزینه ای که در نظر گرفته اید بهترین گزینه را برای خرید انتخاب کنید. دوربین های چرخشی یا speed dome و یا ptz به کلیه دوربین های مداربسته گفته می شود که قابلیت چرخش دوربین در جای خود بوسیله کنترل کننده یا اتوماتیک فراهم شده باشد. از این دوربین ها بیشتر در مواقعی استفاده می شود که نیاز است که فرد تصاویر دوربین مداربسته را همزمان نظارت کند. از اینرو فرد می تواند با استفاده از قابلیت ptz سیستم های مداربسته ، دوربین را به هر جهت که می خواهد بچرخاند و در هر جا که می خواهد زوم کند.

  • دوربین مدار بسته یکی از محصولات حساس الکترونیکی در دنیای ما محسوب می‌شود.
  • دوربین سقفی یا گرد نام های دیگری است که برای این نوع دوربین به کار می رود.
  • در نوع آنالوگ تبدیل سیگنال های تصویری به سیگنال های رادیویی امکان انتقال فراهم می شود.
  • جنس بدنه دوربین دام اغلب پلاستیک و در مواردی نیز از فلز ساخته شده است.
  • بنابراین هیچوقت نمی تواند راه امن و مطمئن برای ارسال تصاویر آنالوگ باشد.
مزیت این دوربین ها نداشتن نقطه کور است و تمامی فضا را تحت پوشش قرار می دهند. بدون داشتن شواهد کافی، ممکن است این شرکت ها محکوم به پرداخت هزینه های گزافی شوند. دوربین مدار بسته راهی مؤثر برای جلوگیری از این وقایع به شمار رفته و علیه چنین ادعاهایی مفید خواهد بود. با توجه به این که این دوربین ها در سقف نصب می شوند امکان مشاهده آنها به راحتی وجود ندارد. یکی از مزایای اصلی دوربین های گنبدی شکل یا dome پوسته محافظ آن است که لنز دوربین را می پوشاند و باعث می شود دوربین های گنبدی را بسیار مقاوم نموده و آنها را کمتر در معرض آسیب های خارجی قرار می دهد. در این دوربین ها امکان ارتباط بی سیم با امنیت بالا وجود داشته و می توان از کابل های ارتباطی استفاده بهینه نمود.

درباره فروشگاه اینترنتی هایپر دوربین

بسیاری از مجله خبری دوربین مداربسته بینااران دوربین مداربسته اطلاعات کافی در این زمینه ندارند و محصول مناسب شان را برای خرید انتخاب نمی کنند. مهم ترین پارامتر در سیستم های نظارت تصویر رزولوشن تصویر یا همان کیفیت تصویر است. رزولوشن تراکم پیکسل ها یا همان نقاط نوری است که بر روی مانیتور نمایش داده می شود.

دوربین مخفی

در موقعیت‌هایی که حساسیت کار بالاست بهتر است بجای دوربین‌های آنالوگ از انواع مدل‌های دوربین دیجیتال تحت شبکه استفاده شود. اکثر شرکت های فعال در زمینه دوربین مداربسته، محصولات متنوعی از چندین تولیدکننده و برند ارائه می‌دهند. اگرچه چنین شرکت هایی می‌توانند مشاوره و کمک های مفیدی را ارائه دهند، با‌ این وجود باید عوامل متعددی جهت انتخاب درست محصولات درنظر گرفته شود.

http://dekorasiyon.ir