انواع دوربین مدار بسته + عکس راش سیستم | binacctv

تکنولوژی HD مخفف High Definition است و دوربین های hd نسبت به دوربین های آنالوگ از رزولوشن و وضوح بالاتری برخوردارند. همچنین پکیج های آماده ی دوربین مداربسته ، مناسب برای کاربری های مختلف گردآوری شده است که شما می توانید بر اساس نیاز خود آن ها را تهیه فرمایید . دوربین مدار بسته یکی از محصولات حساس الکترونیکی در دنیای ما محسوب می‌شود. بنابراین در زمانیکه دوربین نیاز به سرویس یا تعمیرات خاصی داشته باشد، باید آن را به یک مرکز مجاز با تعمیرکاران حرفه‌ای بسپارید. برای اینکه بتوانید از دوربین IP تصاویر را به سرعت و با کیفیت بالا دریافت کنید، باید سرعت اینترنت مناسبی داشته باشید.

  • معمولاً تنها چیزی که نیاز دارید، حدود 2 تا 4 پیچ است و آنها را در جایی که می‌خواهید قرار دهید.
  • برخی می‌توانند چهره را تشخیص دهند و یک فرد را در بین تمامی دوربین‌ها هدف گرفته و حرکت آن را دنبال کنند.
  • با توجه به اینکه در این دوربین ها تصاویر به کدهای 0 و 1 تبدیل می شوند می توان تصاویر را از طریق اینترنت ارسال کرد.
  • دوربین تحت شبکه برخلاف دوربین آنالوگ، برای انتقال تصاویر از امواج دیجیتالی و شبکه استفاده می‌کند.

کارخانه‌های مختلفی در جهان اقدام به تولید دوربین مخفی می‌کنند و کیفیت ساخت آنها، امکانات ،گارانتی و قیمت آنها با هم متفاوت است. برای خرید دوربین مدار بسته بهتر است به سراغ برندهای شناخته شده و مطرح بروید تا از کیفیت محصول مطمئن شوید. برندهایی مانند اپلینکس، داهوا، هایک ویژن، اسفیورد و … از جمله برندهای معروف و شناخته شده جهانی هستند. دوربین‌هایی که توسط برندهای ناشناس تولید می‌شوند شاید قیمت بسیار ارزان‌تری داشته باشند اما از نظر کیفیت قابل اطمینان نیستند.

دوربین مداربسته هایک ویژن DS-2CE16D0T-ITPF

مجله خبری دوربین مداربسته بینا این دوربین ها بالا است و در صورتی که نیاز به دوربینی با قابلیت های مشابه و قیمت مناسب تر دارید می توانید از دوربین های مینی اسپید دام استفاده کنید. به دوربین مداربسته ای که قابلیت چرخش به اطراف را داشته باشند اسپید دام یا ptz گفته می شود. بک کنترل کننده اتوماتیک در این دوربین ها وجود دارد که می توان از طریق آن چرخش دوربین ها را تنظیم نمود. در مواقعی که نیاز است تصاویر دوربین های مدار بسته به صورت همزمان دریافت و مشاهده گردد استفاده از دوربین مدار بسته اسپید دام کاربرد دارد.

http://dekorasiyon.ir

دوربین های دام به صورت معمول برای فضای داخلی یا مسقف مورد استفاده قرار می گیرد. شاید خیلی علاقمند به دانستن زمان رسیدن بسته‌هایتان به درب منزل هستید. برای مثال اگر در یک محله خطرناک زندگی می‌کنید ممکن است به دوربین پیشرفته‌تری نیاز داشته باشید، نسبت به اینکه هدفتان فقط کنترل رفت و آمد و روابط فرزندان باشد. برخی دوربین‌های آشکارساز حرکت مانند دوربین‌های پی تی زد می‌توانند بر روی حرکت یک چیز متمرکز شده و آن را دنبال کنند. نوع دیگری از کابل کواکسیال، RG6 است که عایقی ضخیم تر از RG59 دارد و برای انتقال پهنای باند بالاتر مانند اینترنت مناسب تر است.

مشاهده همه

در اماکنی خاص نصب دوربین های مداربسته حرارتی کمک شایانی به شناسایی نفوذ غیر مجاز و افراد خرابکار و سارقین می‌کند. دوربین مداربسته کیوب نوعی دوربین رومیزی است که قابل نصب روی دیوار و سقف نیز می باشد. این دوربین به دلیل شکل مکعبی خود Cube نامیده می شود که برای کاربری های خانگی و تجاری بسیار مناسب است. این دوربین طرفداران خاص خود را دارد و به خاطر شکل ظاهری متفاوتی که دارد جزو محصولات پرفروش برخی از شرکت های تولیدکننده دوربین محسوب می شود.