انواع دوربین مداربسته کدامند؟ ماد طلایی وارد کننده دوربین داهوا و هایک ویژن | binacctv

این دوربین‌ها تنها باید توسط یک آداپتور که به همراه آن ارائه می‌شود، به برق متصل شده و توسط اپلیکیشن که داخل گوشی نصب می‌شود می‌توانید تصاویر ضبط شده آن را داخل گوشی مشاهده کنید. اصلاعات بیشتر در مورد این دوربین‌های مدار بسته را می‌توانید در دسته‌بندی دوربین‌های مداربسته بیسیم مشاهده فرمایید. دوربین های مدار بسته دام بسته به نوع کاربرد و میدان دید مورد نیاز، به صورت سقفی نصب می شوند یا از یک قلاب دیواری آویزان می گردند. دوربین های مداربسته دام آنها می توانند آنالوگ یا تحت شبکه، ثابت یا متحرک باشند. گنبدهای PTZ می توانند بچرخند یا بر روی اشیای مورد نظر بزرگنمایی کنند. این دوربین ها می توانند از طریق اشعه مادون قرمز مادون قرمز برای دید در شب مورد استفاده قرار گرفته و یا فقط برای استفاده در روز در مکان های مختلف نصب گردند.

  • ما به کابل 75 اهم نیاز داریم و کابل های از پیش ساخته معمولاً قادر به این کار نیستند.
  • کیفیتی که برای دوربین های دام در نظر گرفته می شود متفاوت بوده و از 2 تا 12 مگاپیکسل متنوع می باشد.
  • دارا بودن امکان چرخش ۳۶۰ درجه که می تواند تعداد دوربین ها برای نصب در هر مکانی را کاهش دهد.
  • بنابراین، هیچ خطری وجود ندارد که فیلم ضبط‌شده با وضوح کم یا شطرنجی به نظر برسد.
  • در یک مجموعه زمانی که کارمندان می دانند که رفتار آنها تحت نظر قرار دارد عملکرد مطلوب تری از خود نمایش می دهند که این امر منجر به کاهش بروز تنش های احتمالی بین کارمندان و مراجعه کنندگان می شود.
حتی ارتباط گیری با ماموران مرتبط با این موضوع نیز در نهایت سرعت انجام خواهد شد. در واقع، زمانی که صحبت از ایمنی و امنیت خانواده شما به میان می‌آید، کیفیت آنها از اهمیت بالایی برخوردار است. یکی از راه‌های جلوگیری از این امر دور نگه داشتن دوربین از مناطقی است که سطح گرما می‌تواند به‌سرعت تغییر کند مانند پنجره‌ها یا دریچه‌های گرمایش.

http://dekorasiyon.irاز مجله خبری دوربین مداربسته بینا مدار بسته برای اولین بار در سال 1942 در زمینه هوا و فضا در آلمان استفاده شد و پس از 30 سال این تکنولوژی به طور رسمی پا به عرصه ظهور در انظار عمومی گذاشت و برای کنترل ترافیک در آمریکا مورد استفاده قرار گرفت. در ابتدا تنها دوربین های مداربسته آنالوگ (غیر دیجیتال) ساخته شده بودند که کیفیت پایین تصاویر و عدم دسترسی به شبکه از معایب آن به شمار می رفت. تا اینکه در سال 1996 شرکت AXIS ایالات متحده آمریکا اقدام به ساخت دوربین های مداربسته تحت شبکه با استاندارد HTTPS بر بستر سیستم عامل Linux نمود.

دوربین مدار بسته آنالوگ هایک ویژن مدل DS-2CE56C0T-IRPF

شناسایی موثر و دقیق این وسایل نقلیه، اجازه ورود و خروج وسایل نقلیه ثبت نام شده و دریافت هزینه پارکینگ، به راحتی با این تجهیزات قابل انجام است. دوربین مداربسته پلاک خوان از انواع دوربین مداربسته است که در کنترل ترافیک، هوشمندسازی پارکینگ ها مورد استفاده قرار می گیرد. دوربین های مداربسته دام براساس این که بستر نصب آنها بر چه مبنایی باشد به دو دسته تقسیم بندی می شوند. دوربین مداربسته دام بر مبنای کابل کشی با کابل شبکه و دوربین مداربسته دام بر مبنای کابل کشی با کابل کواکسیال. البته از نظر ظاهری دوربین های تورت Turret نیز در انواع دوربین مدار بسته دام قرار می گیرد.

کاربرد و راهکار های امنیتی دوربین مداربسته

دوربین های IP DarkFighter و LightFighter کیفیت تصویر فوق العاده ای را در محیط های روشنایی چالش برانگیز ارائه می دهند. سبک های دوربین از گنبدهای داخلی و خارجی، گلوله ها، برجک ها، مدل های مخفی، مدل های چشم ماهی و گزینه های مختلف PTZ متفاوت است. ویژگی‌های کلیدی شامل وضوح بالا تا ۱۲ MR 180 مشاهده پانوراما، تجزیه و تحلیل هوشمند و فشرده‌سازی H.264+ است. با گزینه های بسیار زیاد، سری Smart Pro می تواند به راحتی نیازهای عملکرد و ذخیره سازی بالا پروژه های سازمانی را برآورده کند. جنس بدنه دوربین برای شرایط محیطی و اقلیمی خاصی طراحی می‌شود و هر دوربینی را در هر جایی نمی‌توان نصب کرد. از دوربین‌های IN DOOR می‌توان در فضاهای بسته و از مدل‌های OUT DOOR در فضاهای باز استفاده کرد.

دوربین مدار بسته حرارتی