انواع دوربین مداربسته ویژگی و کاربرد آنها فروش و نصب دوربین‌های مداربسته | binacctv

پس عقلانی است که به سراغ فروشگاه یا شرکتی بروند که فاقد دوربین مداربسته باشد. دوربین های مداربسته فروشگاهی در اولین گام به عنوان یک نگهبان هوشیار برای کسب و کار شما هستند. از بین انواع مختلف دوربین های مداربسته امروزی که راهی بازار می شوند نمی توان گفت که بهترین دوربین مداربسته کدام است زیرا هر کدام از این دوربین ها برای کاربری خاصی طراحی و ساخته شده اند. برای پیدا کردن بهترین دوربین مداربسته مناسب با نیاز شما، کارشناسان هایپر صنعت فامکو آماده ارائه مشاوره و کارشناسی رایگان به شما همراهان گرامی می باشند.

انواع دوربین مداربسته براساس تکنولوژی آن

دوربین مدار بسته به کلیه دوربین هایی گفته می گردد که در محل خود ثابت هستند و قادر به ارسال تصاویر به چندین محل هستند. استفاده از دوربین مداربسته در مجتمع های ورزشی ، مناطق توریستی ، رستوران ها و… باعث می شود تا حاضرین در آن مکان احساس امنیت داشته باشند. زیرا آسوده خاطر هستند که در صورت بروز حادثه ، پلیس می‏تواند از تصاویر دوربین مداربسته استفاده کند . نخستین استفاده از سیستم دوربین مداربسته در سال ۱۹۴۲ میلادی توسط شرکت زیمنس آلمان نصب شد.این کار به منظور مشاهده پرتاب موشک های v2 بود. هفت سال بعد اولین تبلیغ دوربین مداربسته در سال ۱۹۴۹ برای محصولی با نام “وریکون” ساخته شد .

http://dekorasiyon.irدوربین با لنز ثابت قابلیت تنظیم میدان دید را ندارند و فاصله کانونی آنها ثبات است. به عنوان مثال دوربین با لنز 2.8mm زاویه دیدی حدود 90 درجه را ارائه می دهد و نمی تواند زاویه دید 60 یا 180 را ارائه دهد. در دوربین با لنز وریفوکال به علت دارا بودن فاصله کانونی قابل تنظیم می توانید میدان دید را برحسب نیاز و متناسب با لنزهای آن تغییر دهید. به این ترتیب که قابلیت تنظیم و زوم به صورت خوکار و از طریق منو را در اختیار کاربر قرار می دهد.

پک دزدگیر اماکن سیم کارت و خط ثابت شهری سایلکس مدل SG8

به همین دلیل می مجله خبری دوربین مداربسته بینا با تهیه یکی از آنها ضمن صرفه جویی در هزینه ها و از نصب چند دوربین جلوگیری کرد. دوربین فیش آی یا چشم ماهی یکی از جالب ترین دوربین های مدار بسته است که به دلیل به کارگیری لنز خاص در این نوع از دوربین ها استفاده از آن در شرایط مختلفی امکان پذیر است. دوربین های مدار بسته فیش آی دارای گستره دید وسیعی تا 360 درجه هستند و به طور کلی این دوربین زمانی کاربرد دارد که لازم باشد تا همه نقاط یک اتاق را با یک دوربین پوشش دهیم.

بنابراین این سیستم دوربین مداربسته، ایده آل برای محیط‌های کاری است که نیاز به نظارت شبانه‌روزی دوربین مداربسته در محیط‌های بیرونی با شرایط نوری متفاوت دارند. با این حال، این نوع دوربین مدار بسته خروجی ضعیف و کیفیت سنتی را نمایش می‌دهد. اما اگر به دنبال یک دوربین مداربسته خوب هستید که کار خود را به‌درستی انجام دهد، این نوع دوربین توانایی بیشتری دارد. استفاده از دوربین های مدار بسته در جوامع مختلف بسیار جا افتاده است. بسیاری از کشورها برای آن که بر رفتار مردم در جامعه نظارت داشته باشند و بتوانند جلوی سارقین را بگیرند از دوربین های مدار بسته در کوچه ها و خیابان های شهر بهره می برند.

  • با توجه به کد گذاری که در دوربین های تحت شبکه انجام می شود امنیت تصاویر دریافتی توسط این دوربین ها بسیار بیشتر از دوربین های آنالوگ می باشد.
  • در نتیجه این محدوده عظیم، انتخاب دوربین مدار بسته مناسب برای کسب‌وکار شما می‌تواند دشوار باشد.
  • دوربین های مدار بسته اسپید دام یا ptz قابلیت زوم بالا، چرخش افقی 360 درجه و چرخش عمودی 180 درجه دارند.
  • همراه با دوربین مداربسته، سنسورهای صوتی، حرارتی و انواع دیگر سنسورها می توانند مقامات را از وقایع غیر عادی مانند آتش یا اسلحه در یک مکان مطلع نمایند.
  • این دوربین ها با شکل ظاهری که دارند، نام dome را مختص به خود کرده اند.
  • دوربین های پلاک خوان دوربین هایی تخصصی هستند که دارای یک نرم افزار داخلی برای شناسایی و ضبط پلاک خودرو ها حتی در هنگام حرکت هستند.