انواع دوربین مداربسته ویژگی و کاربرد آنها فروش و نصب دوربین‌های مداربسته | binacctv

کابل cat6 نوع دیگری از کابل شبکه است که از لحاظ سرعت انتقال داده بهتر عمل می کند. همانگونه که اشاره گردید تعداد کانال dvr ها از روی تعداد ورودی تصویر تعیین می شود حال آنکه دی وی آر ها می توانند دارای تعداد کانال متفاوت ورودی برای صدا باشند. در بازار این دستگاه ها ممکن است هیچ ورودی صدا نداشته باشند و یا یک یا چند ورودی صدا در آنها تعبیه شده باشد.

دوربین مداربسته داهوا مدل DH-HAC-HFW1239TP-LED

سوئیچ شبکه، ارتباط بین دوربین‌ها و سایر سیستم‌های اتصالی شبکه را برقرار می‌کند. دوربین های مداربسته دام ظاهری شبیه به گنبد یا نیم کره دارند و تشخیص آن ها بسیار راحت است. این نوع دوربین های مداربسته عموما برای فضای داخلی یا مسقف مورد استفاده قرار می گیرد.

http://dekorasiyon.ir

دوربین سقفی یا گرد نام های دیگری است که برای این نوع دوربین به کار می رود. نوعی از انواع دوربین‌های مداربسته که ارتباط بین دوربین و دی وی آر در بستر آنالوگ و با کابل RG59 (آنتنی) است. این سیستم به صورت مختصر یک سیستم مداربسته ساده و ارزان برای کاربری‌های غیر حرفه‌ای و غیر ضروری است.

دوربین مداربسته IP (تحت شبکه)

اکثر پروژه‌های مجله خبری دوربین مداربسته بینا مداربسته آپارتمان‌ها و فروشگاه‌ها و ادارات کوچک از همین مدل دوربین مداربسته AHD استفاده می‌کنند. نکته ای که در رابطه با انواع دوربین مدار بسته وجود دارد این است که این دوربین ها تنها به منظور تامین امنیت استفاده نمی شوند و از آنها جهت نظارت بر اماکن مختلف نیز استفاده می گردد. صاحبان شرکت ها و سازمان های مختلف می توانند رفت و آمد و عملکرد پرسنل فعال در شرکت را کنترل نموده و به بهبود بازدهی نهایی شرکت کمک نماید. اغلب، دوربین های مداربسته بولت در گرفتن تصاویر واضح از مردم و پلاک ها در مسافت های بسیار زیاد مناسب می باشند. نصب این دوربین های نسبت به دوربین های مدار بسته دام بسیار راحت تر بوده و تنها نیاز به یک پایه دیواری ساده دارد. با توجه به اهمیت بالایی که دوربین های مداربسته دارند شرکت های مختلف انواع مختلفی از آنها را در طرح ها و اشکال گوناگون تولید کرده اند.

دوربین اسپیددام

در واقع مشاهده از راه دور را می توان ویژگی اصلی دوربین های مدار بسته بولت دانست. کاربرد صنعتی دوربین مداربسته در مواردی مانند انواع واحدهای صنعتی تولیدی، پتروشیمی ها و صنایع نفت و گاز، کارخانه های تولید کننده مواد شیمیایی و مواد غذایی و غیره مشاهده می گردد. دوربین های مداربسته باکس یا دوربین صنعتی دوربین هایی هستند معمولا به شکل مکعب مستطیل. اگر مکان نصب این دوربین هم سطح باشد، قابلیت ثبت تصاویر در زوایای مختلف را دارد.

  • دوربین های مدار بسته IP در مقایسه با دوربین های آنالوگ قیمت بالایی داشته همچنین این دوربین ها محدودیت استفاده از پهنای باند دارند.
  • دوربین‌های مدار بسته آنالوگ از ابتدایی‌ترین و متداول‌ترین دوربین‌هایی هستند که در دنیای امروز، کاربرد زیادی دارند.
  • تکنولوژی EXIR موجود در برخی دوربین های مداربسته قدرت بیشتری از نوع IR دارد.
  • پس شما باید ابتدا اماکن را اولویت‌بندی کرده و نقاطی که اهمیت بیشتری دارند را مشخص کنید.