انواع دوربین مداربسته ویژگی و کاربرد آنها فروش و نصب دوربین‌های مداربسته | binacctv

یکی از انواع دوربین های مدار بسته، مدل Dome‏ یا همان گنبدی شکل است. این مدل نام خود را از بدنه گنبد مانندی که دوربین در آن قرار می‌گیرد گرفته است. به این دلیل که پوشش گنبدی دوربین تشخیص جهت گرفتن دوربین را برای مردم دشوار می کند. دوربین مداربسته دام قابلیت چرخش به صورت 360 درجه را دارند و اپراتور میتواند آن ها را به راحتی کنترل کند. این کار باعث عدم اطمینان برای دزدان یا خرابکاران احتمالی می شود که از همه جهات نزدیک می شوند.

http://dekorasiyon.irتوجه به این اصل که هر دوربین با یک سیم جداگانه به دستگاه کنترل کننده وصل می شود و این خود با افزایش تعداد دوربین ها و مسافت بالای بین دوربین ها هزینه هنگفتی را سبب می شود. کابل متداول برای تصویر این دوربین ها کابل کواکسیال rg59 است گرچه ارتباط تصویر این دوربین ها با کابل های مختلف بر حسب نیاز امکان پذیر است. در این بخش قصد داریم تا به معرفی چند دوربین مدار بسته آنالوگ از شرکت پاناسونیک بپردازیم.

دوربین مداربسته IP.DOMEمدل DS-2CD1327G0-L ColorVu

در نظر داشته باشید برخی از برندهای دوربین مداربسته به صورت ساختگی بوده و اعتباری ندارند. کیفیت این محصولات به هیچ عنوان تایید نشده است و هیچ شرکتی نسبت به خدمات بعد از فروش آنها پاسخگو نیست. حتماً در انتخاب خود برندهای اصلی و شناخته شده دوربین مداربسته را مدنظر قرار دهید.

سازگاری اولین نگرانی است، اما شما همچنین می خواهید که با مجله خبری دوربین مداربسته بینا شما به خوبی کار کند. به عنوان مثال، اگر دوربین های شما عملکرد بزرگنمایی دارند، اما نرم افزار شما اجازه بزرگنمایی را نمی دهد، آن نرم افزار بهترین گزینه برای شما نیست. شما می توانید یک مانیتور دوربین مدار بسته با هر اندازه ای خریداری کنید یا از تلویزیون استفاده کنید. برای یک سیستم 4K به یک DVR/NVR 4K، دوربین های 4K و یک تلویزیون 4K نیاز دارید. دوربین مداربسته با وضوح بالاتری که عمدتاً در مؤسسات پرخطر مانند بانک‌ها و کازینوها استفاده می‌شوند. این برای گرفتن یک تصویر خوب از هر کسی است که برای حفظ امنیت بالا و حداکثر ایمنی وارد و خارج می شود.

  • دوربین های پلاک خوان نصب شده در جاده ها و سطح شهر از طریق ثبت پلاک و شناسایی آن قادرند تا متخلفین را تشخیص دهند.
  • در واقع اکثر دوربین های دام دارای یک حفاظ یا کاور شیشه ای برای محافظت از لنز دوربین هستند و این در صورتی است که دوربین دام تورت فاقد این کاور است.
  • با توجه به موارد ذکر شده دوربین‌های مداربسته بالت برای نصب در فضای خارجی مناسب‌تر هستند.
  • شما می توانید این دستگاه را به صورت 4 کانال (قابلیت نصب تا 4 دوربین)، 8 کانال (قابلیت نصب تا 8 عدد دوربین مداربسته) و به همین ترتیب با 16 و 32 کانال تصویر خریداری کنید.
در مدل‌هایی که برای فضای باز مناسب هستند نیز برخی قابلیت تحمل درصد رطوبت بالاتری را دارند و برای مناطق خاص با رطوبت هوای بالا مناسب هستند. علاوه بر این، در طول سال‌ها، قیمت دوربین‌های مدار بسته کاهش یافته است و تقریباً برای همه خانواده‌ها مقرون به صرفه‌تر شده است. برای رویدادهای ناگوار، فیلم‌های دوربین مداربسته نقش کلیدی در جمع‌آوری و گردآوری داده‌ها، برای بررسی اینکه چه کسی چیزی در خانه یا محل کار شما نفوذ کرده یا دزدیده است، نقش ایفا می‌کند. سیستم‌های دوربین مدار بسته در نظارت بر حرکات اطراف ساختمان خوب هستند.

تاریخچه دوربین مداربسته