انواع دوربین مداربسته + راهنمای خرید + قیمت نمایندگی مرکزی هایک ویژن | binacctv

این مدل دوربین قابلیت برقراری ارتباط صوتی بین فرد ناظر و فرد جلوی دوربین را برقرار می‌کند. از این دوربین برای موارد خاص که نیاز به انجام مکالمه هم هست استفاده می‌شود. دوربین‌های مینیمال هم به نام دوربین مخفی شناخته می‌شوند و بدنه آنها بسیار کوچک است و می‌توان آن را طوری جاسازی کرد که محل نصب آن قابل تشخیص نباشد. همچنین می توانید فیلم های دوربین مداربسته را به صورت آفلاین که بر روی حافظه دستگاه ضبط تصاویر ذخیره شده است مشاهده نمایید.

تاریخچه دوربین مداربسته

دو نوع دوربین اکشن وجود دارد، حرکت مبتنی بر نرم‌افزار و مادون‌قرمز غیرفعال . یکی از نکات منفی دوربین‌های مادون‌قرمز، این است که در طول زمان به‌طور مداوم می‌درخشند. این منجر به عمر بسیار ضعیف دوربین می‌شود و باید در طول زمان تغییراتی را انجام دهید. حتی زمانی که دوربین از راه دور کنترل نمی‌شود، می‌تواند منطقه بسیار بزرگ‌تری را پوشش دهد و کار بسیاری از دوربین‌های ثابت را انجام دهد. با دوربین PTZ (Pan Tilt & Zoom)، تیم امنیتی شما می‌تواند کنترل کاملی بر آنچه در حال ضبط است داشته باشد. از راهنمای تخصصی ما برای انتخاب راه‌حلی استفاده کنید که برای هدف مناسب است و سطح امنیت موردنیاز شما را فراهم می‌کند تا از دارایی و کارمندان خود محافظت کنید.

دوربین مداربسته خانگی

DVR دستگاهی است که از آن برای ضبط تصاویر دریافتی از دوربین آنالوگ استفاده می گردد و با وجود آن می توان کنترل و ارتباط دیجیتال با شبکه را فراهم نمود. دوربین های گردان یا PTZ نیز نمونه ای از دوربین های مدار بسته هستند که مانند دوربین های دام قابلیت چرخش و زوم کردن در یک نقطه خاص دارند. با استفاده از این قابلیت می توان به صورت برنامه ریزی و زمان بندی شده، از مکان ها مختلف تصویر دریافت نمود.

http://dekorasiyon.irاز آنجا که نمی‌مجله خبری دوربین مداربسته بینا هیچ‌وقت جلوی پیشرفت تکنولوژی را گرفت، یکی از بهترین کیفیت تصویر‌های موجود در جهان یعنی 4K نیز، پا به این عرصه گذاشت. کیفیت تصویر 4k در دوربین تحت شبکه، نویدبخش دنیایی مدرن‌تر و پیشرفته‌تر است. کابل کاهش نویز که در دوربین آنالوگ استفاده می‌شود، نقش بسیار مهمی در ضبط تصاویری واضح و شفاف ایفا می‌کند.

دوربین مدار بسته آنالوگ هایلوک مدل THC-T110-P

دوربین های آنالوگ قدیمی ترین نسل دوربین های مداربسته هستند و نصب آن ها از طریق کابل کواکسیال انجام می شود و معایب خاص خودشان از جمله نویز پذیری، اختلال در تصویر و … دوربین های آی پی نسل جدید دوربین مدار بسته هستند که امروزه بیشتر بازار را در دست خود گرفته اند ومزایای زیادی نسبت به دوربین های آنالوگ دارند. با نصب دوربین های آی پی می توانید تصاویر آن را به صورت زنده بر روی موبایل یا کامپیوتر خود در هر مکان و زمانی که باشید از طریق اینترنت مشاهده کنید. دوربین مداربسته کوچک در مکان هایی به کار گرفته می شود که نیاز است دوربین قابل دیدن نباشد و نتوان تشخیص داد که در محیط سیستم امنیتی وجود دارد.

  • به همین دلیل توصیه می‌شود تا از کابل‌های با کیفیت در نصب دوربین مدار بسته استفاده کنید.
  • تصاویر دوربین لامپی را می توانید به صورت زنده از طریق موبایل و با اتصال به اینترنت و از طریق نرم افزار مربوطه در هر مکان و زمانی مشاهده کنید.
  • زمانی که شما نیاز به ارسال تصاویر و صدا بصورت بی سیم پیدا می کنید این دوربین مدار بسته ضعف بزرگی از خود بروز می دهند.