انواع دوربین مداربسته + راهنمای خرید + قیمت نمایندگی مرکزی هایک ویژن | binacctv

در دوربین های مدار بسته ضد آب از قاب یا پوشش بیرونی استفاده شده است که باعث می شود از نفوذ آب به داخل لنز دوربین جلوگیری شود. از دوربین های مدار بسته ضد آب باید در مواردی که دوربین ها در فضای خارجی ساختمان نصب می گردند استفاده کرد تا قطرات آب و باران به داخل دوربین وارد نشده و بر کیفیت تصاویر تاثیر منفی نداشته باشد. نوسانات برق شهری و همچنین نویزهای الکترومغناطیسی می توانند بر روی ایجاد نویز در این دوربین ها تاثیر بسیاری گذاشته و کیفیت تصویر را کاهش دهند.

  • هفت سال بعد اولین تبلیغ دوربین مداربسته در سال ۱۹۴۹ برای محصولی با نام “وریکون” ساخته شد .
  • بدنه دوربین بسیار مقاوم در مقابل تغییرات آب و هوایی بوده، و همین موضوع آن را برای استفاده در فضای باز مناسب می کند.
  • تصاویر از طریق اینترنت منتقل می‌شوند، تا بتوان آنها را در هر جایی مشاهده کرد.
  • این مدل از انواع دوربین مداربسته، برای افرادی که می‌خواهند منطقه بزرگ‌تر و طولانی‌تری را پوشش دهند، چالش‌برانگیز است.

در این گونه مواقع نیاز است تا افراد از دوربین های مداربسته دید در شب استفاده نمایند. کاربرد این دوربین ها بسیار زیاد بوده و امکان تصویربرداری از فضای مورد نظر در شب و با کیفیت بالا توسط این دوربین ها امکان پذیر می باشد. پین هول نیز نمونه ای از دوربین های مدار بسته هستند که اندازه مینیاتوری دارند و به همین دلیل در مکان هایی که فضای کافی وجود ندارد و یا در مواردی که نصب دوربین به صورت مخفی نیاز است مورد استفاده قرار می گیرند.

کیفیت دوربین‌های مداربسته

به هر دوربین مداربسته که قاب آنها طوری طراحی شده باشد که از نفوذ آب به آن جلوگیری کند دوربین های ضد آب می گویند. ممکن است خود لنز نیز ضد آب (واتر پروف) طراحی شود اما در بیشتر موارد این قاب دوربین است که به عنوان ضد آب شناخته می شود. دوربین هایی که باید در فضای باز استفاده شوند و یا به اصطلاح دوربین های out door می بایست از قاب های ضد آب استفاده کنند. دوربین های مینیاتوری یا mini camera همانگونه که از نامشان پیداست دوربین های مداربسته کوچک متداول در بازار هستند.

این احساس مجله خبری دوربین مداربسته بینا مخصوصا در زمان هایی که افراد دور از خانه و مکان موردتوجه خود هستند نیز بیشتر خواهد شد. برخی از انواع دوربین مدار بسته حتی امکان کنترل و از دسترسی از راه دور را دارند که به نظر می رسد یک قابلیت بسیار مهم و قابل اهمیت است. ما به شما کمک می کنیم تا انواع دوربین مدار بسته را بشناسید و متناسب با سطح امنیت مورد نیازتان یکی از آن ها را تهیه کنید. یعنی برخلاف دوربین مدار بسته آنالوگ، این دوربین ها تصاویر دریافتی را به صورت کد 0 و 1 آماده می کند و با استفاده از کابل شبکه به دستگاه ضبط تحت شبکه NVR یا سرور انتقال می دهد. بدلیل استفاده اینها از داده های 0 و 1، می توان آنها را تحت بستر شبکه کنترل و با اینترنت به هر جای دنیا که نیاز باشد ارسال نمود. دوربین‌های IP دارای قابلیت ارسال هشدار نیز هستند و حسگرهای آنها کوچک‌ترین علایم را دریافت و از طریق پیام، پیام هشدار را ارسال می‌کنند.

امکانات و قابلیت های دوربین مدار بسته

دوربین های مداربسته خورشیدی نسل جدیدی از دوربین های مداربسته هستند که دارای نصب بسیار آسانی هستند. کاربرد دوربین مداربسته خورشیدی برای مکان هایی است که دسترسی به برق و یا امکان سیم کشی در آن ها وجود ندارد. امروزه بازارهای جهانی تمایل زیادی به دوربین های دیجیتال نشان داده است. این دوربین ها همانگونه که از نامشان پیداست از امواج کاملا دیجیتال برای تحلیل و ارسال داده های تصویر و صدا استفاده می کنند. یعنی برخلاف دوربین های آنالوگ، این دوربین ها از همان ابتدای دریافت تصاویر امواج را دیجیتال می کنند. ضمن بکارگیری از امواج دیجیتال ، آنها تحت بستر شبکه کنترل و مرتبط می شوند.

http://dekorasiyon.ir