انواع دوربین مداربسته بیسیم Wifi

آنها استوانه ای شکل هستند و می توانند فواصل طولانی را رصد کنند. شکل دوربین تشخیص اینکه دوربین به کدام سمت رو به رو است را برای تماشاگران دشوار می کند، که یک قطعه طراحی قوی است و با ایجاد فضای عدم اطمینان از مجرمان جلوگیری می کند. این دوربین ها بر اساس شکل ظاهری و فرم بدنه نامگذاری شده اند. فرد خرابکار با انواع شوکرهای برقی به بدنه دوربین و کابل ضربه الکتریکی وارد میکند. دوربینهای گلوله معمولاً در فضای باز قرار میگیرند، بنابراین بدنه آنها در برابر آب، گرد و غبار و خاک مقاوم میشوند. به همین دلیل بعد از یک زمانی از استفاده کردن دوربین مدار بسته آنالوگ، از بین رفته و جای خود را به دوربینهای تحت شبکه داده است، به غیر از این دوربینهای نسل جدید در برابر ضربه دیدن و حتی رطوبت مقاوم و محکم بوده و نسبت به دوربینهای آنالوگ کارایی بیشتری دارد.

فیلم را می توان از هر نقطه از جهان، از طریق یک دستگاه هوشمند مانند رایانه شخصی، لپ تاپ یا تلفن همراه مشاهده کرد. ما مزایای هر یک از انواع مختلف سیستم های دوربین مدار بسته را در زیر خلاصه کرده ایم. این دوربینها فیلمهای زنده را در سراسر اینترنت به اشتراک میگذارند تا بتوان به راحتی از هر نقطه از جهان به تصاویر دسترسی داشت. حساسیت نوری: این عبارت به معنی تعیین حداقل میزان نوری است که دوربین مدار بسته شما در آن محدوده قادر به ضبط تصاویر و فیلمهای باکیفیت است. خوراک آنلاین قابل اعتماد فیلمهای آرشیو در ضبطکنندههای ویدئوی شبکه (NVR) یا روی نرمافزار امن برای دسترسی بعدی ذخیره میشوند. دوربینهای C-Mount معمولاً حجیم هستند، بنابراین، مانند دوربینهای گلوله، به عنوان یک بازدارنده قابل مشاهده در برابر فعالیتهای مجرمانه عمل میکنند. چگونه یک دوربین مداربسته خوب انتخاب کنم؟ هنگامی که صحبت از ایمن سازی کسب و کار شما می شود، انواع مختلفی از دوربین مداربسته وجود دارد که می توانید انتخاب کنید. آنها نه تنها تصاویر با کیفیت خوب ضبط می کنند، بلکه به عابران پیام می دهند که محل شما تحت نظارت است. در عملکرد این دوربینها نور ماهیتی نخواهد داشت؛ بلکه آنها سطح دمای حاکم بر اجسام محیط را رصد کرده و میتوانند هر گونه تغییرات دمایی که با احتمال بالا خبر از حضور جسمی متحرک دارد را گزارش دهند.

پوشش ضد آب و ضد گرد و غبار دوربین مدار بسته بولت را برای کار در شرایط بد محیطی آماده کرده است. ✅ دوربین درب ورودی را در معرض دید عموم نصب کنید تا از جهت روانی، ترسی را برای سارقین احتمالی بوجود آورد. فروش دوربین مداربسته به همراه گارانتی یکساله و در صورت نیاز کاربران به همراه خدمات نصب و راه اندازی توسط متخصصان فنی با کیفیت بالا و کمترین هزینه انجام میشود. در صورت رخ دادن مشکلی با وجود دوربین مداربسته میتوان به سرعت اقدامات لازم را انجام داد. بسیاری همچنین این گزینه را بهترین دوربین مداربسته داخلی می دانند زیرا می توان آن را در نقطه استراتژیک سقف قرار داد تا تمام زوایای اتاق را بدون ایجاد مزاحمت در طراحی پوشش دهد. دوربین های گلوله ای را می توان در طیف وسیعی از صنایع مانند تولید، مدیریت املاک و کشاورزی استفاده کرد.

در یک نگاه شما میتوانید اطلاعات آمده در مرکز پایش تصویری را به کانالهای اینترنتی بسپارید؛ اما در گامی حرفهایتر شما میتوانید از دوربینهای مداربسته شبکهای با قابلیت ارتباط مستقیم به اینترنت استفاده کنید. برای مثال، یک موزه میتواند دوربین را طوری برنامهریزی کند که وقتی حرکت را تشخیص میدهد، به نقطه ورودی یا خروجی خاصی حرکت کند. اولین نسل دوربینهای امنیتی، دوربینهای آنالوگ هستند که به بازار عرضه شدند، شیوهی عمل کرد دوربینهای مدار بسته آنالوگ به این شکل است که در آن حسگرهای الکترونیکی تعبیه و ساخته شده، این دستگاه میتواند از محیط اطراف خود تصاویری دریافت کند، وقتی دوربین آنالوگها را دریافت میکند توسط حسگر تقویت میشود و سپس به خروجی ارسال میشود.

دوربینهای ثابت برای تصویر برداری دائمی از یک منطقه استفاده می شوند و کاربر برای پوشش مناطقی که نیاز به حفاظت بیشتر وجود دارد از دوربین های ثابت استفاده می کند. هدف برند یونی ویو تبدیل شدن به یک رهبر جهانی در صنعت نظارت تصویری است. با وجود انواع دوربین مداربسته در بازار، اکنون راه حلهای مختلفی برای هر صنعت وجود دارد. البته باید گفت که دوربینهای بیسیم، دیگر نیازی به این دست از کابلها ندارند و میتوان آنها را با استفاده از یک شبکه اینترنتی نصب و راهاندازی کرد. دوربین را می توان روی یک ساختار فیزیکی مانند دیوار یا سقف نصب کرد. این روزها بسیاری از مردم به دنیال خرید دوربین های مخفیانه هستند که در مکان هایی می توان قرار داد که جلب توجه نکند و از آن برای ضبط تصاویر و صدای افراد طوری که متوجه نشوند استفاده می شود. آنها مجهز به لنزهای جداشدنی هستند که می توان آنها را برای نظارت بر فواصل مختلف تغییر داد. در سوی دیگر در پروژه هایی که نیاز کارفرما، نیاز نظارتی است می توان از دوربین های اسپید دام در کنار دوربین های ثابت با لنز ثابت برای پوشش مکان مورد نظر استفاده نمود.

منتقل کردن تصویر در این دوربینها ساده و میباشد و پیچیدگی و سختی ندارد و این کار توسط کابل کواکسال انجام میشود. 3- سیستم مدار بسته ی قدیمی ترین تکنولوژی HD که به واسطهی شرکت ها یک ویژن ارائه میشود. این رزولوشن، یک مگا پیکسل میباشد. ، لوازم جانبی همچون هارد اینترنال ، سیم و کابل و منبع تغذیه دوربین مداربسته میباشد. همانطور که می دانید برند ال جی یکی از موفق ترین برند ها در بخش تولید لوازم خانگی است. سنسور های برند سونی مانند لنزهای سونی کیفیت بسیار خوبی دارند. ابزارهای معمول خانگی ، مانند مته ها ، پیچ گوشتی ها و یک نردبان نیز معمولاً برای نصب دوربین های امنیتی یا تنظیمات و موقعیت یابی نهایی مورد نیاز است. بنابراین این سیستم دوربین مداربسته ایده آل برای مکان های تجاری است که نیاز به نظارت شبانه روزی دوربین مداربسته در یک محیط بیرونی با شرایط نوری متفاوت دارد.

نکته مهم دیگر این است که برای پوشش مناسب پروژه های خود می توانید از ترکیبی از دو حالت مطرح شده در سایت binacctv بالا استفاده کنید. همانطور که گفتیم به کارگیری نیروی انسانی از سوی کارفرما دارای هزینه های بالایی می باشد و کارفرما می تواند با تهیه و خرید دوربین های نظارتی و امنیتی به طور نامحسوس از هر مکان و از هر نقطه از دنیا محل کار خود را توسط دوربین پایش نماید. از این رو نیازی نیست تا هزینه ای برای اجاره مغازه پرداخت کنید مبالغی که برای ورود به این شغل باید در نظر بگیرید ابتدا هزینه دوره آموزش نصب دوربین مدار بسته بوده و سپس خرید ابزارهای مورد نیاز این حرفه مانند نردبان، دریل، تستر دوربین و غیره می باشد. برای انتخاب یک سیستم نظارت تصویری مناسب، باید به قیمت دوربین مدار بسته توجه ویژه داشته باشیم اما این بدین معنی نیست که، ارزان ترین دوربین را انتخاب کنیم، بلکه بهترین شیوه برای خرید دوربین، انتخاب مناسب ترین دوربین با بهینه ترین قیمت برای پوشش مکان مورد نظر می باشد. برای حرفه ای بودن و انتخاب یک تجهیزات نظارتی بی نقص باید از برند هایک ویژن استفاده کنید؛ چرا که با این انتخاب تمام نیاز شما برآورده خواهد شد و به آنچه از یک سیستم امنیتی قوی انتظار دارید، به دست خواهد آمد.

مدل و نوع DVR دوربینها ساده و معمولی نمیباشد و DVR دوربین شما باید به صورت اختصاصی باشد و این دوربین با این AHD DVR نام را بکار گیرید. در واقع پاسخ به این سوال حیاتی و مهم تا حدود زیادی مشخص می کند که کاربر، چه نوع سیستمی را انتخاب می نماید. در نتیجه سیستمی وجود دارد که در آن دوربین و مانیتور از طریق شبکه اصلی تغذیه می شوند ، یک کابل چند محوری سیگنال ویدئویی را از دوربین به مانیتور منتقل کرده که امکان طراحی بسیار پیچیده ای را برای انعطاف پذیری بیشتر فراهم می کند. یک دوربین مداربسته بی سیم، به ویژه اگر مجهز به باتری، نصب ساده تر و منعطفی را در اختیار شما قرار می دهد.

HD 720P و کیفیت تصاویر آن ۱ و ۱.۳ مگاپیکسل، FullHD 1080P و در کیفیت ۲ و ۴ مگاپیکسل. اگر در حال نصب دوربین های آنالوگ هستید از کابل های RG59، RG6 و RG11 برای اتصال به دستگاه DVR استفاده کنید. است. یکی از ایراداتی که می توان به این برند وارد کرد این است که نسبت به دیگر برندها، محصولات خود را با قیمت بالاتری عرضه می کند اما با این حال نیز دارای میزان فروش بالایی می باشد. دوربین مدار بسته تحت شبکه یا IP برای صاحبان مشاغلی که اغلب دور از سایت هستند و در حال حرکت هستند، انتخاب ایده آلی است. نگه داشتن سوابق مربوط به زمان ورود کارکنان و بررسی محیط کاری خود ، زمان تحویل کالاها و یا ورود بازدیدکنندگان به داخل ساختمان شما همیشه ایده خوبی است. بنابراین این انتخاب ایده آل برای کسانی است که به ضبط فوق العاده مطمئن در تاریکی کامل نیاز دارند. که احتمال بروز حوادث در آن ها بالاتر است نیاز به ثبت تمامی جزئیات دارند بنابراین می بایست از دوربین های مداربسته با رزولوشن بالاتر استفاده کنید. لنز در انگلیسی Lens مجموعه استوانه ای شکل به همراه یکسری عدسی های سیقل داده شده که پشت سرهم قرار گرفته شده است و نور با عبور از یکسری از عدسی ها پشت سر هم به سطح سنسور متصل شده و به کیت لنز برخورد می کند و تصاویر را با توجه به طول و عرض سنسور ثبت می گردد.

این تصاویر در سیستم در تراشه تصویر به شکل دیجیتال تولید و بعد از کد گذاری منتقل میشود و به توسط کابل کواکسیال ارسال میشود. تکنولوژی که بعد از دوربینهای آنالوگ وجود دارد، دوربینهای مدار بسته HD میباشد که وارد بازار شد، این دوربینها تکنولوژی آنها به این شکل است که تصاویر را در ابتدا به شکل کدهای دیجیتال به وسیلهی کابل کواکسیال به DVR ارسال میشود. این نسل جدید دوربینهای مداربسته با عنوان IP شناخته شده است که به اینترنت وصل میشود و میشود از طریق تلفن همراه یا ساعتهای هوشمند، اتومبیل و … این دوربین در محیط های خرده فروشی بزرگ واقعاً محبوب است و به عنوان بهترین دوربین مدار بسته برای مکان های تجاری که دارای یک شی با ارزش خاص برای محافظت هستند در نظر گرفته می شود. اینکه از کدام یک از این دو مدل برای پروژه های مدار بسته استفاده کنیم، نیاز به توضیح بیشتری دارد. و برای این کار نیاز است که حباب آن باز شود و هر فردی که بخواهد زاویه آن را عوض کند، با مشکل روبرو خواهد شد. اگر شما نیز میخواهید در منزل، شرکت، کارخانه، باغ یا هر محل دیگری دوربین مدار بسته با اینترنت یا بدون اینترنت نصب کنید کافیست سفارش خود را در بازار آنلاین خدمت از ما بگذارید تا با بهترین متخصصین این کار بدون دغدغه، در کوتاهترین زمان و با خیال راحت نصب دوربینهای امنیتی مداربسته بدون اینترنت و با اینترنت برای شما انجام شود.

بطور مثال در متروها از دوربین های مداربسته برای کنترل درب های ورود و خروج مسافران به منظور اطمینان از اینکه مسافر از در عبور کرده است و یا موارد مشابه آن در اتوبوس ها و یا قطارهای داخل شهری استفاده می شود. به عنوان مثال مدیر یک مدرسه می خواهد راهرو های ساختمان کلاس ها را با دوربین مشاهده کند تا در ساعت زنگ تفریح هیچ دانش آموزی در آنجا حضور نداشته باشد این یک نیاز نظارتی است. به عنوان مثال تصور کنید که می خواهید یک ساختمان چند طبقه را با دوربین مدار بسته پوشش بدهید. از دیگر تجهیزات موجود در پک میتوان به یک عدد دستگاه دی وی آر 16 کانال، یک عدد هارد 2 ترابایت مناسب دستگاه دی وی آر، فیش BNC، آداپتور دوربین و 90 متر کابل ترکیبی اشاره کرد. کابل برق، آداپتور برای هر دوربین، کابل کواکسیال، کانکتور BNC و در نهایت فیش نری و مادگی برق. همانطور که می دانید، دوربین مداربسته یکی از مهم ترین وسایل برای تضمین امنیت محیط می باشد. دوربین های ضد آب: دسته ای از دوربین های مداربسته که بدنه آنها دارای مقاومت نسبت به نفوذ آب است.

گاهی کاربر نیاز دارد تا بر فضایی که مد نظرش است نظارت داشته باشد. این بهترین نوع از انواع دوربین مدار بسته برای مغازه ها، رستوران ها، کازینوها، هتل ها و سایر مشاغل مهمان نوازی است زیرا طراحی به شما امکان می دهد تا زاویه وسیع تری را در محل خود نظارت کنید. بنابراین حتی زمانی که از راه دور کنترل نمی شود، دوربین می تواند منطقه بسیار بزرگ تری را پوشش دهد و همان کار چندین دوربین ثابت را انجام دهد. دریافت داده ها و تصاویر از طریق دوربین مداربسته تحت شبکه، به صورت دیجیتال انجام می پذیرد. با استفاده از تکنولوژی HDTVI می توان سیگنال ویدیویی 1080P و720P ، سیگنال صدا و سیگنال دیجیتال را بر روی کابل کواکسیال تا مسافت 500 متر انتقال داد.