انواع دوربین مداربسته براساس ظاهر و عملکرد چیست؟ انواع درب های اتوماتیک | binacctv

همچنین دوربین اسپید دام می تواند نقاط دور تحت پوشش را از طریق بزرگنمایی با بالاترین کیفیت تصویر برداری کند. این دوربین ها علاوه بر ثبت تصاویر، قادر به ظبط صدا و موارد مهم دیگر خواهدشد که ممکن است سرنخ های مفیدی به افراد پیگیر ماجرا باشند. پس باتوجه به موارد ذکر شده به اهمیت انواع دوربین مدار بسته پرداخته شد تا افراد با آگاهی بیشتری نسبت به نصب این دوربین ها اقدام کنند. با نصب دوربین در یک مکان، ساکنین و افراد موجود در مکان موردنظر، حس امنیت و آرامش بیشتری تجربه خواهند کرد.

  • کاربرد دوربین های مداربسته در جلوگیری از ارتکاب جرایم بسیار وسیع است.
  • همین یک دلیل باعث شده است که کیفیت و همچنین وضوح تصویر در دوربین های مداربسته بیشتر باشد و از آن در زمینه های تخصصی استفاده شود.
  • شایان به ذکر می باشد که دوربین های مداربسته کوچک در مکان هایی به کار گرفته می شود که نیاز است دوربین قابل دیدن نباشد و نتوان تشخیص داد که در محیط دوربین وجود دارد یا محیط مورد نظر مجهز به سیستم امنیتی و ایمنی می باشد.
  • کیفیت جز اولین گزینه‌هایی است که مشتری به آن دقت می‌کند و کیفیت و وضوح تصویر هر دوربین مشخص است و روی بسته‌بندی آن درج شده است.

دوربین مداربسته از طریق ثبت اطلاعات تصویری یک محیط امکان پیگیری شخصی یا قضایی پس از وقوع جرم را مهیا می‌کند. امروزه استفاده از تصاویر دوربین‌های مداربسته در سطح شهر به بخشی از روند پیگیری پلیس و سازمان‌های امنیتی تبدیل شده. داشتن تصویر از محل وقوع جرم، روند اجرای آن یا افراد متخلف درگیر، امکان پیگیری و جلب مجرمین را به شدت بالا می‌برد.

اگر به این نکته توجه نشود، ممکن است، زاویه مناسب برای ثبت تصاویر از دست برود. یعنی در حالت کلی این دوربین ها همانقدر که نیاز به دوربین های چندگانه را مرتفع می کنند به همانقدر نیز، باعث می شوند که تصاویر و نتیجه متناسب حاصل نشود. پس توجه به فراهم کردن موقعیت و شرایط مطلوب برای این دوربین نیاز است تا بتواند انتظارات فرد را به بهترین شکل ممکن برطرف کند.

انواع دوربین های مداربسته (از لحاظ نوع نصب)

شهر “نورفولک” انگلستان نخستین جایی در این کشور بود که دوربین ها در آن نصب شدند.بطور کلی در دهه میلادی بین 1990 تا 2000 استفاده از دوربین های مداربسته در بسیاری از کشورها رواج یافت. آموزشگاه فن اموزان مجری برگزاری دوره های مختلف آموزشی ویژه بازار کار و اشتغال زایی می باشد. برخی از پردرآمد دوره ها شامل نصب دوربین ، آموزش تعمیرات برد الکترونیکی ، آموزش تعمیرات موبایل ، آموزش تعمیرات لوازم خانگی ، آموزش تعمیرات پکیج ، آموزش تابلو برق صنعتی ، آموزش هوشمند سازی ساختمان ، آموزش plc و … می باشد. برای مشاهده لیست کامل بیش از هشتاد دوره آموزشی به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.

http://dekorasiyon.irدر ضمن این مجله خبری دوربین مداربسته بینا ها به وای فای داخلی مجهز هستند و میتوانند مستقیما تصویر و صدا را به تلفن همراه شخص ارسال کنند. به علت زاویه دید گسترده ای که دارند امکان نظارت و مشاهده تصاویر را در تمامی جهات میسر خواهند کرد. علت نام گذاری دوربین های مداربسته دام شکل ظاهری آنهاست در زبان انگلیسی Dome به معنی گنبد است.

پک دوربین مداربسته 4 کانال 2 مگاپیکسل AHD کد ZX-TP