آموزش گام به گام نصب دوربین مداربسته + فیلم

حال اگر شما قصد داشته باشید تصاویر ضبط شده را مشاهده کنید؛ باید از یک مبدل استفاده کنید. پس باید قبل از خرید مشخص کنید که امنیت محل مورد نظر چقدر حساس است و چقدر می خواهید هزینه کنید. پس از انتخاب برند دوربین باید توجه داشته باشید که محصولات معتبر را از شرکت معتبر خریداری کنید. چند روز پیش چهار زورگیر مسلح با صحنهسازی تصادف، خودرو لندکروز علیرضا صفایی را متوقف کرده و با تهدید اسلحه قصد سرقت خودروی میلیاردی از او را داشتند، اما این قهرمان سابق بدنسازی و کشتی در مقابل سارقان مقاومت میکند که یکی از سارقان با اسلحه دو تیر به پای او شلیک و پس از سرقت تلفن همراه، مقداری پول و خودرو سارقان بهراحتی از محل در اتوبان امام علی متواری میشوند. این نوع دوربین ها با توجه به برخورداری از حداکثر پهنای باند و سرعت، ارتباطی با حداکثر پایداری و بدون وقفه ارائه می دهند. اگر میخواهید از دوربین مدار بسته برای فضای خارجی استفاده کنید، لازم است که اطلاعات مربوط به محدوده دما و آیپی ریتینگ آن را بررسی کنید. البته این شرکت توانست در سال 2014 به صورت حرفهای وارد عرصه رقابت در بازارهای جهانی شود.

نگاهی گذرا به ویژگی ها و عملکرد دوربین های مداربسته نشان می دهد که دوربین های مداربسته ای که نیاز به نصب تجهیزات سیمی و کابلی دارند به طور قابل توجهی گرانتر از دوربین های تحت شبکه یا بی سیم هستند. دوربین های دام (DOM CCTV) نوعی از دوربین های مداربسته معمولا به شکل نیم دایره ای که به صورت سقفی نصب می شود. به خاطر داشته باشید این دوربین ها قابلیت دید در شب ندارند و برای مکان هایی که نور کمی دارند، مناسب نیستند. قابلیت HLC یا جبران کننده نوری ( Highlight Compensation ) ویژگی ای است که باعث میشود تصاویر دریافتی دوربین مدار بسته توسط نورهای شدید در صحنه مانند نور چراغ های جلوی خودروها تخریب نشود.

محصولاتی که این برند توانسته با کمک آنها در جهان به خوبی بدرخشد را میتوان: دوربینهای هوشمند، دوربینهای دید در شب رنگی (استارلایت) و تکنولوژی اولترا 265 که باعث کاهش فضای اشغالی هارد در هنگام ضبط میشود و یا قدرت پلاک خوانی دوربینهای یونی ویو اشاره کرد. با فلسفه وفاداری به صنعت تصویری و نه محدود به امنیت و ارتباط با جهانی امنتر، سانل راهکارها و محصولات رقابتی بیشتری را تولید کرده و بهخوبی توانسته کاربران و مشتریان خود را راضی نگه دارد. محصولات برند داهوا در 160 کشور در سراسر جهان به فروش می رسند و همینطور دارای 35 شرکت زیرمجموعه در قاره های آسیا، اروپا، آمریکا ، آفریقا، اقیانوسیه و خاور میانه است و به خوبی توانسته در بازارهای جهانی با رقیبان خود رقابت کند.

دوربین های مدار بسته PTZ یا اسپیددام قابلیت زوم بالا، چرخش افقی ۳۶۰ درجه و چرخش عمودی ۱۸۰ درجه را دارند. داهوا متعهد به ارائه راه حلها و محصولات با کیفیت بالا، با جدیدترین فناوری است تا کاربران نهایی بتوانند، کسبوکار خود را با موفقیت انجام دهند. برای دریافت قیمت عمده فروشی انواع دوربین مداربسته به بخش فروش عمده دوربین مداربسته پاساک مراجعه فرمائید. شرکت داهوا که در کشور چین واقع شده است ، یکی از تولید کننده های بزرگ در زمینه دوربین می باشد. البته معمولا نمای پانورامای دوربین مداربسته چند سنسوره بعد از نصب نیاز به کالیبره و یا تنظیم اولیه دارد. از نکات مثبت این مدل، میتوان به اندازهی مناسب، استفادهی راحت، قیمت کم و کیفیت مناسب 2 مگاپیکسلی آن اشاره کرد که کار را برای استفادههای شخصی شما راحتتر خواهد کرد.

اوایل زمستان سال ۹۱ بود که فیلمی در فضای مجازی از زورگیری در خیابان خردمند منتشر شد. اوایل اردیبهشتماه امسال بود که فیلمی در فضای مجازی منتشر شد. اکنون که با انواع دوربین مداربسته مخفی آشنا شدهاید کار انتخاب برای شما راحتتر خواهد بود. این دوربین های مدار بسته تصاویری با بالاترین کیفیت در اختیار شما قرار می دهند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا بیشتر انواع دوربین مداربسته را مورد بررسی قرار دهیم. البته اینها تنها سرقت و زورگیری خشن در تهران طی ماهها و سالهای گذشته نیست و پیش از این نیز چندین سرقت به عنف و زورگیریهای خشن رخ داده است که در ادامه به مهمترین آنها اشاره میکنیم. در ادامه مراجلی که باید برای نصب دوربین مدار بسته طی شود را خواهید خواند.

در این سالهای اخیر دوربین های خانگی در حال ورود به بازار هستند. برای مثال، دوربین مدار بسته ای که در حیاط ساختمان به کار میرود، با دوربین داخلی متفاوت است. اولین دوربین های تجاری با نام Vericon در سال ۱۹۴۹ در آمریکا به بازار عرضه شدند و نکته قابل توجه این عرضه تجاری، عدم نیاز به هر گونه مجوز دولتی برای استفاده از دوربین مداربسته بود. ماموران به آن محل رفته و با بازبینی دوربین مداربسته چهره بدون نقاب و پوشش زورگیر اصلی را شناسایی و او را دستگیر کردند. بنابراین بدون هیچ گونه محدودیتی ، می توانید ماکت دوربین مداربسته CCD مدل S1 را در محل مورد نظر خود نصب نموده و آن جا را از نظر روانی ، امن تر کنید. علاوه بر این ، همراه با این محصول ۳ پیچ و رول پلاک نیز ارسال می شود که شما را از خرید هر گونه تجهیزات اضافی برای نصب ماکت دوربین بی نیاز می سازد. در این گونه موارد تهیه و نصب دوربین های مداربسته واقعی ممکن است برای شما به صرفه نباشد، چرا که هدف اصلی ذخیره و بازبینی تصاویر محیط نیست.

درادامه کارآگاهان با یک قرار صوری متهم و همدستش توانستند دومین زورگیر را هم شناسایی و دستگیر کنند. دو متهم اصلی که در فیلم با چاقو به شاکی حمله کرده بودند در کمتر از یک ماه در مقابل پارک هنرمندان به دار مجازات آویخته شدند. برای این منظور این سیستم به لنز بسیار باز Ultra-Wide مجهز بوده و می تواند تصاویر را به صورت پانوراما ضبط کند. اطلاعات دوربین را میتوانید روی گوشی همراه یا کارت حافظه دوربین ذخیره کنید تا در صورت نیاز به بازبینی به تصاویر ضبط شده مراجعه کنید. این نوع استریم برای شرایطی است که پهنای باند ارتباط، جوابگوی ارسال بی وقفه تصویر نیست بنابراین به صورت خودکار یکی از رزولوشن های ۴CIF ،DCIF ،۲CIF ،CIF و QCIF انتخاب شده تا تصاویر ارسالی به استانداردهای لازم برسد. برای آشنائی با تفاوت انواع دوربین مداربسته از نظر نوع تکنولوژی، مزایا و معایب هر کدام و همچنین انتخاب بهترین نوع متناسب با محیط خود، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. در آخر ما به شما پیشنهاد میکنیم قبل از خرید حتما مقاله “راهنمای خرید دوربین مداربسته” را مطالعه کنید. به شما پیشنهاد میکنیم که یکی از انتخابهای خودتان را پاناسونیک در نظر بگیرید. خط تولید، از دوربینها و ضبط کننده های ویدیوی دیجیتال تا نرمافزارهای مدیریت ویدیو را شامل میشود.

چند روز بعد کارآگاهان متوجه شدند سارقان از کارت بانکی مالباخته در یک سایت binacctv سوپرمارکت خرید کردهاند. ماموران پلیس با حضور در محل سرقت تحقیقات خود را آغاز کردند، اما متوجه شدند که سرنخی از محل سرقت به کشف این پرونده کمک نمیکند، بههمین دلیل تحقیقات خود را روی کارتهای بانکی سرقتشده مرد جوان متمرکز کردند. طبق تحقیقات انجام شده نصب دوربین مداربسته به صورت متوسط تا 40 درصد از وقوع جرم در مکان های مختلف را کاهش میدهد و سارقین پس از دیدن دوربین های مدار بسته از سرقت منصرف می شوند. ماکت دوربین مداربسته CCD مدل S1 دارای یک پایه نصب بر روی خود است که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید به سادگی با استفاده از آن ، دوربین را در محل مورد نظر خود نصب کنید. جالب است بدانید ابعاد برخی از این مدل دوربین ها دقیقا به اندازه یه دکمه پیراهن طراحی شده است .

چنانچه به هر دلیلی نیاز به راه اندازی دوربین مخفی باشید، مجوز آن را باید دریافت کنید. در این مقاله قصد داریم تا نحوه اتصال دوربین مداربسته به گوشی و مزایای آن را برای شما توضیح دهیم. قطعات این محصول در هم در کشور ما به خوبی پیدا میشود، که میتواند در کنار داهوا، یک انتخاب خوب برای خرید باشد. بهعنوان یک تعهد اضافی به مشتریان خود، هایک ویژن سالانه 7 درصد از درآمد خود را در تحقیق و توسعه مجدد سرمایهگذاری میکند تا به نوآوری و بهبود محصول ادامه دهد. با گذشت چهار روز از این سرقت هنوز هیچ سرنخی از سارقان یا خودروی مربیه تیمه ملی به دست نیامده است. به گزارش اینتیتر به نقل از جامعه ۲۴، زورگیری از علیرضا صفایی مشاور رییس فدراسیون کشتی و هاشم بیک زاده ملی پوش سابق استقلال بار دیگر جنجالهای زیادی را در مورد افزایش زورگیری، نبود امنیت و خشن شدن سارقان بههمراه داشت. انتشار این فیلم موجی از اعتراضات مردم را نسبتبه نبود امنیت در پی داشت، اما چند روز بعد سارقان دستگیر شدند و درحالحاضر در زندان به سر میبرند.

هر دوی اینها به مشتریان هایک ویژن اجازه میدهد تا از محصولات در کلاس جهانی که با جدیدترین فناوری طراحی شدهاند بهرهمند شوند. دوربین دام بیرونی در برابر رطوبت و گرد وغبار مقاوم است و اجازه ورود آب و گرد وغبار را به داخل دوربین نمی دهد. برای مثال نصب دوربین های مدار بسته کوچک و مخفی برای محیط بیرونی ساختمان ها اصلا مناسب نیست چرا که دوربین هایی با اندازه ی بزرگ تر سارقان را از محل دور می کنند و باعث رعب و وحشت آن ها می گردند. در این فیلم سارقان سد راه خودرو زن جوان شده و پساز پیاده کردن او از خودرو با تهدید سلاح گوشوارههای او را از گوشش خارج و همچنین گردنبند و النگوهایش را سرقت کردند. نوع پنجم دوربین آی آر می باشد که اینگونه دوربینها برای تشخیص دادن تصویر و انجام کار از نور مادون قرمز استفاده می کنند، از تکنولوژی این نوع دوربین برای تشخیص تصویر استفاده می شود.

موتورسواران که چاقو به دست داشتند از پیرزن خواستند هرچه طلا دارد در اختیار آنها قرار دهد و با ایجاد رعب و وحشت النگوهای او را مورد سرقت قرار داده و خیلی زود متواری شدند. هفدهم اردیبهشتماه امسال فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که یک مادربزرگ در حال رفتن به سمت خانهاش در قیامدشت بود و هنگامیکه قصد داشت وارد خانهاش شود از سوی چهار سارق موتورسوار مورد حمله و زورگیری قرار گرفت. سارقان که فیلم آنها در فضای مجازی منتشر شده بود چندی بعد بالاخره شناسایی و دستگیر شدند، اما فقط به حبس محکوم شدند. دوربینهای مداربسته را از جهات مختلفی میتوان تقسیم نمود و هر کدام از آنها کاربردهای متفاوتی دارند و انتخاب آن بستگی به شما و همچنین ویژگیهای فنی دستگاه دارد. البته با استفاده از کابل ها و تجهیزات باکیفیت می توانید این مسئله را تا حدودی حل کنید. انتشار فیلم دوربین مداربسته محل شرکت کافی بود تا واکنشها به این حادثه آغاز شود. سیستمهای مداربسته آنالوگ از یک یا چندین دوربین آنالوگ، یک دستگاه DVR ( ضبط دیجیتال تصاویر ) و کابل کواکسیال جهت اتصال دوربین ها به DVR تشکیل شده است. اگر یک کابل بدون سیم برق موازی مورد استفاده قرار بگیرد (مانند کابل مشکی که در تصویر نشان داده شده است) لازم است که از کابل برق جداگانه استفاده کنید.

دوربین های مدار بسته به ۴ صورت دام، اسپید دام ، جعبه ای و بولت موجود است. این تکنولوژِی که نام ذخیره سازی غیر متمرکز را به همراه دارد می تواند برای بسیاری از کاربران جذاب باشد . در ادامه به معرفی تعدادی از دوربین های مدار بسته که در اشکال مختلف وجود دارند می پردازیم. VIVOTEK برای تحقق ردپای استراتژیک جهانی خود، متعهد به ایجاد اکوسیستم صنعت نظارت IP است و مشتاق همکاری و رشد طولانیمدت با همه شرکا، در پیگیری مشترک ما برای یک جامعه ایمن و عاری از هرگونه جرائم است. تحقیقات پلیس نشان میداد دو راکب موتورسیکلت که همراه زورگیران در صحنه سرقت حضور داشتند دو برادر اهل یکی از استانهای مرزی هستند و قصد دارند بهزودی از طریق همان استان به خارج از کشور فرار کنند. به این ترتیب قوانین نصب دوربین مداربسته را در مکان های مختلف بررسی می نماییم. به این ترتیب کمتر جلب توجه می کنند. در هنگام خرید دوربین به کیفیت ساخت آن دقت داشته باشید. این دوربین های مدار بسته اولین نسل دوربین های مدار بسته و همچنین رایج ترین آن ها به حساب می آیند. درحالیکه این سرقتهای خشن تصاویرش در فضای مجازی منتشر شد، اما دو سارق چاقو به دست مانند دزدان خیابان خردمند محارب شناخته نشدند که همین موضوع انتقادات زیادی را به قوه قضاییه وارد کرد، چراکه در هر دو صحنه میزان خشونت و استفاده از سلاح یکی بود.