آموزش نصب دوربین مداربسته (برای تازه کارها)

دوربین IR یا مادون قرمز بهترین دوربین مدار بسته دید در شب است. اگر سری به دنیای دوربینهای مدار بسته بزنید دوربینی بهتر از دوربینهای هایک ویژن پیدا نخواهید کرد. در این دوربین ها به جای برق از باتری داخلی دوربین که تا ماه ها شارژ دارد استفاده می شود و درصورت اتمام شارژ باتری، باید شارژ شود. شرکت های زیادی در زمینه فروش دوربین مدار بسته در کشور فعال هستند که هر کدام به زعم خود، یکی از موفق ترین و بهترین ها هستند اما زمانی که هر کدام از این شرکت ها را بررسی می کنیم به عامل مهم و حیاتی خدمات پس از فروش و گارانتی می رسیم. صرف فروش دوربین مدار بسته به مشتری پایان کار نیست بلکه شروع یک خدمت ادامه دار است. متاسفانه امروزه، نخستین اولویت درصد بسیار بالایی از مشتریانی که به دنبال یک سامانه نظارت تصویری هستند، قیمت دوربین مدار بسته است. کلاس آموزش دوربین مدار بسته فنی حرفه ای شامل دو دوره نصب دوربین مدار بسته ip و دوره آموزش نصب دوربین مداربسته آنالوگ میباشد. استفاده از فناوری بلوتوث بر روی دوربین های امنیتی، تنظیم آن را در فاصله کم (معمولاً بین 10 تا 100 متر) آسان می کند.

همیشه خرید دوربین مدار بسته از یک برند معتبر می تواند خیال شما را بابت کیفیت محصولات و کارایی آن راحت کند. دوربین های مدار بسته را برای پایین آوردن هزینه های تعمیر و نگهداری در مکان های مناسب نصب کنید. اشاره کرد. اما بهتر است زیاد روی برند تمرکز نکنید و به کیفیت سخت افزاری و بدنه دوربین دقت داشته باشید. در صورتی که انتخاب شما دوربین آنالوگ باشد و بخواهید برای آن امکانات جانبی تهیه کنید باید به فکر خرید سخت افزار و تجهیزات جداگانه نیز باشید. در این دوربین ها فاصله کانونی و زاویه دید قابل تغییر و تنظیم است. زاویه پنل برای انرژی خورشیدی قابل تنظیم است.

به این ترتیب که این دوربین، دوربین اول را پوشش دهد و فضای بیشتری را تحت نظارت قرار دهد. کانکتور: مسئولیت برقرار ارتباط بین دوربین با کابل و سایر دستگاهها را برعهده دارد. سیستم های جدید نظارتی دارای قابلیت انتقال تصویر به صورت P2P هستند این موضوع این قابلیت را به کاربران دوربین مدار بسته می دهد تا بتوانند با وصل شدن به شبکه اینترنت از هر جای دنیا تصاویر دوربین های مدار بسته خود را ببینند. با توجه به اینکه دوربین مداربسته صنعتی دارای قابلیت استفاده از لنز خارجی هستند میتوانند در شرایط مختلف دقیق تر عمل بکنند و اکثراً در شرایطی از دوربین مداربسته صنعتی استفاده میشود که نیاز به تصویر برداری خیلی دقیق و زوم کردن و … کارشناسان واحد پروژه شرکت پس از بررسی، بازدید و آنالیز پروژه و همچنین بر اساس نیاز مشتری و میزان بودجه ای که کاربر برای تجهیز سیستم کنار گذاشته است، اقدام به طراحی و جانمایی و برآورد پروژه دوربین مدار بسته می نماید. کارشناسان واحد پروژه شرکت، به ارائه محصولات سری پروژه ای با مدل ها و ویژگی های خاص و اصطلاحا پروژه ای، همواره در تلاش هستند تا بهترین راهکار نظارت تصویری را برای مشتریان خود پیشنهاد بدهند.

بررسی مزایا و معایب سیستم پیشنهادی، امکان توسعه سیستم دوربین مدار بسته، گارانتی، برآورد حدودی زمان اجرای پروژه و بسیاری موارد دیگر در پروپزالی که توسط واحد پروژه و فروش دوربین مدار بسته شرک پرشیا سیستم تهیه می شود به مشتری ارائه می گردد. رزولوشن تصاویر ارائه شده توسط دوربین های تحت شبکه به مراتب بالاتر از دوربین های آنالوگ است و می تواند تصاویری از 2-3 پیکسل تا حتی 20 پیکسل در برخی محصولات پیشرفته ارائه دهد. در این حالت برق 220 ولت ورودی منبع تغذیه دوربین می تواند از برق برق شهری نزدیک به محل دوربین یا برق UPS مرکزی تامین شود ( هر چند بهتر است برق 220 ولت ورودی منبع تغذیه از سمت دستگاه DVR تامین شود). می توان فیلم ها را بدون WiFi و برق بر روی مموری ضبط کرد اما اگر در محل نصب، قابلیت وایفای نباشد امکان مشاهده تصویر از راه دور با مبایل نخواهد بود. خرید دوربین مداربسته و نصب آن در محل های حساسی مانند مراکز خرید، پاساژ ها، هتل ها، رستوران ها، میادین و خیابان های شهر ها و فضاهایی شبیه به این و تصویر برداری شبانه روزی، باعث شده تا در صورت بروز مشکل احتمالی، افراد بتوانند از تصاویر ضبط شده دوربین ها برای شناسایی یا رهگیری مجرمین استفاده کنند.

قیمت آنها از دوربینهای روز و شب بیشتر است. از نصب دوربین و کابل کشی در کنار برق فشار قوی، ترانس های صنعتی، دستگاه جوش، فرکانس های بالا، دکل های مخابراتی و تجهیزات مشابه خودداری فرمایید. با توجه به اینکه خراب شدن قطعات به کار رفته در پروژه ها از جمله دوربین، رکوردر، سوئیچ و بقیه اجزای یک سامانه دوربین مدار بسته، دور از انتظار نیست، وجود یک تیم کاربلد پشیبانی که بتواند، مشکلات بوجود آمده را در کوتاهترین زمان ممکن حل نماید، می تواند یک نقطه قوت بزرگ به حساب بیاید. این سیستم می تواند از شبکه ها (LAN)، شبکه های گسترده (WAN) و یا شبکه های محلی بی سیم (WLAN) برای صرفه جویی در هزینه های نصب استفاده کند. با این وجود، هرچه فناوری ۴K پیشرفت می کند، به سختی می توان دوربین های مداربسته ۴K را مقرون به صرفه دانست.

برندهای تولید کننده دوربین مداربسته در جهان، با توجه به نیازهای متفاوت کاربران اقدام به تولید این تجهیزات نموده اند بنابراین چنانچه به پروژه ای که قرار است راه اندازی کنید مسلط باشید به سادگی می توانید محصول مورد نظر خود را از میان این طیف وسیع محصولات انتخاب کنید. دوربین های مداربسته دام یا گنبدی برای نظارت و امنیت فضاهای بسته مورد استفاده قرار می گیرد. تغییر فاصله کانونی دوربین مداربسته به وسیله لنز متغیر موتورایز از طریق موتور الکتریکی صورت می گیرد. نوع نیاز، میزان بودجه، تعداد یوزر هایی که می خواهند تصاویر را مشاهده کنند، انتقال تصویر از بستر اینترنت، تعداد روز هایی که می خواهیم تصویر ضبط شده روی dvr داشته باشیم، میزان هوشمند بودن سیستم و بسیاری موارد دیگر را باید پیش از خرید دوربین مدار بسته در نظر بگیریم. کاربران زیادی در نگاه اول به دنبال خرید دوربین مدار بسته ارزان هستند اما، اهمیت این موضوع زمانی مشخص می شود که بدانیم، دوربین ارزان همیشه بی کیفیت است یا بر اثر زمان دچار افت کیفیت می شود و پس از بروز مشکل، در صورت استفاده از این دوربین ها، تصاویر ضبط شده کیفیت مناسب را نخواهند داشت و از تصاویر آن نمی توان برای شناسایی چهره افراد یا پلاک خودرو ها استفاده کرد، لذا کاربر نمی تواند هیچ استفاده ای از تصویر زنده یا ضبط شده دوربین بکند و در نتیجه دوربین مدار بسته، به یک وسیله ی بی مصرف برای کاربر تبدیل می شود.

شاید از خود بپرسید که آیا دوربینهای IP قادر به انجام این کار هستند یا خیر. راهها و مراحل زیادی برای نصب دوربین مداربسته وجود دارد؛ البته باید گفت که این مراحل بهراحتی و سادگی انجام میشود و نیاز نیست تا سخت زیادی برای نصب دوربین بکشید. در بین دوربین های مخفی، دوربین لامپی و دوربین مینیاتوری، قانونی می باشند. دوربین های لامپی را می توان در این دسته بندی قرار داد زیرا داخل لامپ جاسازی شده است. در سوی دیگر مدیران کسب و کار قرار دارند. 7- اکثر دوربین های سوزنی بی سیم است و قابلیت وصل شدن به مودم یا شبکه دارند. نصب دوربین مدار بسته در قسمتهای مشاعی بهمنظور جلوگیری از سرقت و حفاظت از محیط ساختمان توسط هیأتمدیره منتخب ساختمان با رعایت مقررات شرعی منع قانونی ندارد. کیفیت مناسب دوربین و رکوردر، پشتیبانی شرکت تامین کننده کالا، استفاده از نرم افزار های تخصصی برای مشاهده تصویر زنده و ضبط شده و همچنین انتقال تصویر از مهم ترین دلایلی است که باید برای خرید دوربین مدار بسته از برند های معتبر استفاده کنید.

برای از بین بردن گردی تصویر از نرم افزارهای کامپیوتری کمک گرفته می شود نوع کار آن ها به این صورت است که تصویر گرد را تجزیه و تحلیل می کنند و با توجه به تغییرات زاویه ای در هر نقطه اعمال شده، تصویر را می کشند یا فشرده می کنند و از تصویر گرد، چند نوع تصویر یک تصویر کامل ارائه می دهند که عموما یا تصویر کشیده 360 درجه است یا دو تصویر کشیده 180 درجه و یا چند تصویر عادی که می تواند تمام مکان مورد نظر را تحت پوشش قرار دهد. برای خرید دوربین مداربسته معیار های مختلفی را باید مورد توجه قرار بدهید که از جمله مهم ترین آنها، انتخاب یک شرکت معتبر و برند معتبر است. در این حالت نیاز به دوربین و هزینه اضافی نخواهد بود. در این حالت، سیستم های نظارت تصویری به کمک افراد آمده اند. در مناطقی که حساس به نظارت زنده هستند مانند شهرها، مراکز حمل و نقل، استادیوم های ورزشی و انبارها مورد استفاده قرار می گیرند.

در مورد پوشش محل کار افراد از جمله شرکت، فروشگاه یا مغازه ها هم داستان به همین صورت است. با این که نسل جدیدی از دوربینهای مداربسته وارد بازار شده است که قابلیتهای بسیار بیشتری از دوربین مداربسته آنالوگ را ارائه میدهد ولی هنوز مزیتهایی در دوربین مداربسته آنالوگ وجود دارد که کاربر را مجاب به استفاده از این نوع دوربین مینماید. با پیشرفت تکنولوژی و هوشمند تر شدن دوربین ها، بسیاری از فرایند های کنترل و نظارتی که پیش از این توسط کاربر و با مشاهده تصاویر زنده یا ضبط شده دوربین ها انجام می شد، اکنون بصورت خودکار و توسط خود دوربین مدار بسته یا دستگاه رکوردر انجام می شود.

دوربین های امنیتی دارای سیم کارت یا دوربین های امنیتی تلفن همراه، در شبکه 3G / 4G سایت binacctv کار می کنند. بلوزلبلوک توپیابلیت جام جهانیبلیت قطاربلیت هواپیمابلیچبمب کریپتوبن شیبا سواپبن کینگزلیبناییبنتبند پروتکلبنفیدابنفیکابنکوربِنکیبهادر زمانیبهاربهار قاسمیبهارک صالح نیابهاره افشاریبهاره رهنمابهاره کیان افشاربهتاش صناعی هابهترین SteelSeriesبهترین آش شله قلمکاربهترین آنلاین شاپ های اینستاگرامبهترین آنلاین شاپ های لباس اینستاگرامبهترین آهنگ های گروه بی تی اسبهترین آی پدبهترین اپلیکیشن هابهترین اسپیکربهترین اسپیکر Edifierبهترین اسپیکر ادیفایربهترین اسپیکر انکربهترین اسپیکر اوریکوبهترین اسپیکر جی بی البهترین اسپیکر سونوسبهترین اسپیکر مکسیدربهترین اسپیکر میکرولببهترین اسکر برادربهترین اسکر کداکبهترین اسکنربهترین اسکنر HPبهترین اسکنر اپسونبهترین اسکنر اچ پیبهترین اسکنر ای ویژنبهترین اسکنر کاننبهترین اقامتگاه بوم گردی ایرانبهترین اقامتگاه بوم گردی پارسیانبهترین اقامتگاه بوم گردی قشمبهترین اقامتگاه بوم گردی کیشبهترین اقامتگاه بوم گردی هرمزبهترین اقامتگاه شمال ایرانبهترین اقامتگاه های اصفهانبهترین اقامتگاه های ایرانبهترین اقامتگاه های بوم گردی اردبیلبهترین اقامتگاه های بوم گردی اصفهانبهترین اقامتگاه های بوم گردی ایرانبهترین اقامتگاه های بوم گردی تهرانبهترین اقامتگاه های بوم گردی زاهدانبهترین اقامتگاه های بوم گردی سیستان و بلوچستانبهترین اقامتگاه های بوم گردی شمالبهترین اقامتگاه های بوم گردی شیرازبهترین اقامتگاه های بوم گردی مریوانبهترین اقامتگاه های جنوب ایرانبهترین اقامتگاه های شرق ایرانبهترین اقامتگاه های شمال ایرانبهترین اقامتگاه های غرب ایرانبهترین اقامتگاه های کویری در ایرانبهترین ایرپادبهترین ایرپاد سامسونگبهترین ایرپاد شیائومیبهترین بازیسازهای جهانبهترین بازیکن اروپابهترین بازیکن جهانبهترین بازیکنان تاریخ NBAبهترین بازیکنان جوانبهترین بازیگر نقش اول زنبهترین بازیگر نقش اول مردبهترین بازیگر نقش مکمل زنبهترین بازیگر نقش مکمل مردبهترین بازیگرانبهترین بازیهای 2022بهترین بردهابهترین برندهای لپ تاپبهترین پادکست فارسی پادکست چنلبی و بیپلاسبهترین پادکست های فارسیبهترین پادکستهای با موضوع کسب و کاربهترین پاور بانک ای دیتابهترین پاور بانک سیلیکون پاوربهترین پاور بانک شیائومیبهترین پاور بانک کلومنبهترین پرینتربهترین پرینتر برادربهترین پرینتر سامسونگبهترین پرینتر کداکبهترین پیج های اینستاگرامبهترین پیج های فروش لباس اینستاگرامبهترین تبلتبهترین تبلت اپلبهترین تبلت ال جیبهترین تبلت سامسونگبهترین تبلت لنووبهترین تبلت مایکروسافتبهترین تبلت هواویبهترین توکن های هواداریبهترین خطوط حملهبهترین خیابان های تهران برای زندگیبهترین خیابان های تهران برای سکونتبهترین خیابان های تهران برای کسب و کاربهترین دزدگیر Silexبهترین دزدگیر اماکنبهترین دزدگیر اماکن سایلکسبهترین دستگاه گنج یاببهترین دسته بازی بی سیمبهترین دوچرخه های آمریکابهترین دوربین مدار بستهبهترین ردیاب خودروبهترین ردیاب خودرو در ایرانبهترین رستوران های رامسربهترین رستوران های لبنانیبهترین روانشناسان تهرانبهترین روغن خوراکیبهترین ساعت هوشمندبهترین سایت خرید از آمازونبهترین شیرینی فروشی های تهرانبهترین عطر فروشی تهرانبهترین فروشگاه آنلاین خرید قهوهبهترین فروشگاه های آنلاین خرید کاغذ دیواریبهترین فلشبهترین فلش 2021بهترین فلش Patriotبهترین فلش اپیسربهترین فلش اچ پیبهترین فلش ایکس انرژیبهترین فلش سن دیسکبهترین فلش سیلیکون پاوربهترین فلش مموریبهترین فلش وریتیبهترین فیلمبهترین فیلم های تاریخ سینمابهترین فیلم های سینمای ایرانبهترین قنادی های تهرانبهترین کارت حافظهبهترین کارت حافظه سامسونگبهترین کارت حافظه سونیبهترین کارت حافظه سیلیکون پاوربهترین کارخانههای فرش ایرانبهترین کارگردانبهترین کارواش اتوماتیک تهرانبهترین کارواش های تهرانبهترین کافه های تهرانبهترین کلینیکهای روانشناسی در تهرانبهترین کولر آبیبهترین کولر آبی ایرانبهترین کولر آبی پرتابلبهترین کولر گازیبهترین کولر گازی هایسنسبهترین کولرگازیبهترین کولرهای آبی بازار ایرانبهترین کولرهای گازی بازار ایرانبهترین کیبوردبهترین کیبورد استیل سریزبهترین کیبورد بی سیمبهترین کیبورد ریزربهترین کیبورد گیمینگبهترین کیبورد لپ تاپبهترین گلزنان بوندسلیگابهترین گلزنان تاریخ فوتبالبهترین گلزنان سری آبهترین گلزنان لالیگابهترین گلزنان لیگ اروپابهترین گلزنان لیگ برتر انگلیسبهترین گلزنان لیگ قهرمانان اروپابهترین گلزنان یوروبهترین گوشی اچ تی سیبهترین گوشی ایسوسبهترین گوشی شیائومیبهترین گوشی لنووبهترین گوشی نوکیابهترین لوازم خانگی ایرانیبهترین لیگ های جهانبهترین ماشین اصلاح مک استایلربهترین مانیتور ASUSبهترین مانیتور ایسوسبهترین مانیتور ایکس ویژنبهترین مانیتور سام الکترونیکبهترین مانیتور گیگابایتبهترین ماوسبهترین ماوس استیل سریزبهترین ماوس ای فورتکبهترین ماوس با سیمبهترین ماوس بی سیمبهترین ماوس سادیتابهترین ماوس فراسوبهترین ماوس کینگ استاربهترین ماوس ماوس لنووبهترین محله های تهران برای زندگیبهترین محله های تهران برای سکونتبهترین مراکز خرید طلا و جواهر در تهرانبهترین مراکز خرید کیف و کفش تهرانبهترین مربی جهانبهترین مربی سال لیگ NBAبهترین مشاور خانواده در تهرانبهترین منطقه تهران برلی زندگیبهترین موبایل اچ تی سیبهترین موبایل شیائومیبهترین موبایل نوکیابهترین مودمبهترین مودم tendaبهترین مودم تندابهترین مودم هابهترین هارد اکسترنالبهترین هارد اکسترنال ای دیتابهترین هارد اکسترنال سامسونگبهترین هتل های اصفهانبهترین هتل های تهرانبهترین هتل های لوکس تهرانبهترین هتل های مشهدبهترین هتل های مشهد نزدیک به حرمبهترین هدستبهترین هدفونبهترین هدفون Beyerdynamicبهترین هدفون استیل سریزبهترین هدفون ای کی جیبهترین هدفون ایسوسبهترین هدفون با سیمبهترین هدفون بی سیمبهترین هدفون بیتسبهترین هدفون بیرداینامیکبهترین هدفون سنهایزربهترین هدفون سودوبهترین هدفون فیلیپسبهترین هدفون کریتیوبهترین هدفون کینگستونبهترین هدفون گیمینگبهترین هدفون لنووبهترین هدفون وان موربهترین و ترسناک ترین اتاق فرار تهرانبهترین یو پی اسبهداد باباییبهداشت دندانبهداشت روانیبهداشت سگبهداشت و سلامتبهرام ابراهیمیبهرام افشاریبهرام بدخشانیبهرام بهرامیانبهرام بیضاییبهرام توکلیبهرام دهقانبهرام دهقانیبهرام رادانبهرام سارنگبهرام سعیدیبهرنگ علویبهروز افخمیبهروز شعیبیبهروز صفاریانبهروز معاونیانبهروز وثوقیبهزاد آقابیگیبهزاد اتابکیبهزاد جوانبخشبهزاد خداویسیبهزاد دورانیبهزاد عبدیبهزاد فراهانیبهزاد محمدیبهشاد شریفیانبهشت کودکانبهشت گمشدهبهمن اردلانبهمن فرمان آرابهمن فریادرسبهمن قبادیبهمن گودرزیبهمن مفیدبهناز توکلیبهناز جعفریبهناز نازیبهنام ابطحیبهنام ابوالقاسمبهنام بانیبهنام تشکربهنام علمشاهیبهنوش بختیاریبهنوش طباطباییبواویشتابوبا نتورکبودیسمبورابوردوبورس ابزار و یراق آلاتبورس ابزار و یراق آلات تهرانبورس پارچه و پردهبورس پارچه و پرده در تهرانبورس خرید ادکلن در تهرانبورس خرید ادکلن و عطربورس خرید پلاستیکبورس خرید سیسمونی و اسباب بازیبورس خرید طلا و جواهر در تهرانبورس خرید کامپیوتر و موبایلبورس خرید کت و شلوار تهرانبورس خرید کیف و کفشبورس خرید کیف و کفش تهرانبورس خرید لباس مجلسی در تهرانبورس خرید لوازم خانگیبورس خرید لوازم ورزشی در تهرانبورس خرید لوستربورس خرید لوستر و روشنایی در تهرانبورس خرید مبل در تهرانبورس خرید محصولات سوپرمارکتی تهرانبورس فروش فرش تهرانبورس کالای خاصبورس لوازم خانگی سه راه امین حضوربوریس اسپاسکیبوکاجونیورزبولداگبولداگ فرانسویبولدوزربولونیابومبوم شیبابوم نقاشیبونس فایننس گاورننسبونگ جون هوبویان کرکیچبی بی کرمبی تفاوتی انسانهابی فراستبیبی اسپیس فلوکیبیبی دوج اینوبیبی دیفیدوبیبی کیکبیبیسواپبیت ایمنبیت بال ترژربیت پاندابیت پینبیت تورنتبیت دائوبیت رایزبیت شیبابیت شیرزبیت فلایربیت فینکسبیت کنبیت کوینبیت کوین اچ دیبیت کوین اس ویبیت کوین استاندارد هش ریت توکنبیت کوین تاکبیت کوین دیاموندبیت کوین کشبیت کوین گلدبیت گرندبیت هامببیت ویرابیتا بادرانبیتا فرهیبیتا منصوریبیتاینفوچارتزبیتبوکبیتسبیتمکسبیتمکس توکنبیتیریومبیرداینامیکبیریکبیژن اشتریبیژن امکانیانبیژن بنفشه خواهبیژن کامکاربیسبالبیشترین برد متوالیبیشترین پاس گلبیشترین فالووربیشترین فالوور در اینستاگرامبیشعوریبیکگسبیگ وانبیگلبیل بلچکبیل راسلبیل شنکلیبیل مکانیکیبیل والتنبیلبوردبیلیزارد نتورکبیماریهای رودهبیندیشید و ثروتمند شویدبیهویت شدن انسانبیورن بورگبیوک میرزاییبیوگرافیبیوگرافی فرشاد سایلنتبیوگرافی گروه بی تی اسبیولپائولو دیبالاپائولو روبرتو فالکائوپائولو روسیپائولو کوئيلوپائولو گوئرروپائولو مالدینیپابلو آنجلسپاپولوسپاپیس سیسهپاتریس اوراپاتریشیا آرکتپاتریک امبوماپاتریک کلایورتپاتریک ویراپادفرهنگپادکست انگیزشیپادکست توسعه فردیپادکست چنلبی و بیپلاسپادکست فارسی داستان واقعیپادکستهای فارسی کسب و کارپارابولیکپارتیزانپارس بیتپارس لنزپارسا بیاتپارسا پیروزفرپارسا حسندختپارسیا شکوریپارسیان ارزپارسیکپارک جی سونگپارکینگپارماپاریس سنت ژرمنپازلپاس تهرانپاس گلپاسپورت ایرانپاسپورت معتبرپاستلپاستیل تولدپاشا جمالیپاک کردن راه پلهپاک کنپاک کننده آرایشپاکستانپاکنویسپاکو خنتوپال پیرسپالتپالت نقاشیپالت هایلایترپالی گانپاناتینایکوسپانته آ بهرامپانته آ پناهی هاپانته آ سیروسپاندوپاندی ایکسپاندیکسپاننکاپانیذ زنگنهپاو گسولپاور بانک 10000 میلی آمپر راو پاور RP-PB186پاور بانک 10000 میلی آمپر راو پاور RP-PB194پاور بانک 10000 میلی آمپر راو پاور RP-PB197پاور بانک 10500 میلی آمپر راو پاور RP-PB044پاور بانک 20000 میلی آمپر راو پاور RP-PB172پاور بانک ADATAپاور بانک Baseusپاور بانک Energizerپاور بانک Kolumanپاور بانک RAVPowerپاور بانک Remaxپاور بانک Silicon Powerپاور بانک Xiaomiپاور بانک انرجایزرپاور بانک انرجایزر UE10025QCپاور بانک انرجایزر UE10052پاور بانک انرجایزر UE10054پاور بانک انرجایزر UE20010پاور بانک انرجایزر UE20058پاور بانک ای دیتاپاور بانک ای دیتا P10050Vپاور بانک ای دیتا P12500Dپاور بانک ای دیتا P20000Dپاور بانک ای دیتا PT100پاور بانک ای دیتا S10000پاور بانک باسئوسپاور بانک باسئوس Adaman Metal PPIMDA-A09پاور بانک باسئوس Adaman PPADMC30پاور بانک باسئوس BS-20KP202پاور بانک باسئوس Mulight BS-20KP202پاور بانک باسئوس PPALL-LG01پاور بانک تسکوپاور بانک تسکو TP 845پاور بانک تسکو TP 878پاور بانک راو پاورپاور بانک راوپاورپاور بانک ریمکسپاور بانک ریمکس RPP-135پاور بانک ریمکس RPP-151پاور بانک ریمکس RPP-153پاور بانک ریمکس RPP-206پاور بانک ریمکس Vanguard RP-V20پاور بانک سیلیکون پاورپاور بانک سیلیکون پاور C20QCپاور بانک سیلیکون پاور GP10پاور بانک سیلیکون پاور GS28پاور بانک سیلیکون پاور QP15پاور بانک سیلیکون پاور S200پاور بانک شیائومیپاور بانک شیائومی Mi 2C PLM06ZM 20000mAhپاور بانک شیائومی Mi PLM09ZM 10000mAhپاور بانک شیائومی Mi V2 10000mAhپاور بانک شیائومی Mi WPB15ZM 10000mAhپاور بانک شیائومی Redmi PB200LZM 20000mAhپاور بانک کلومنپاور بانک کلومن KP-140پاور بانک کلومن KP-200پاور بانک کلومن KP-320پاور بانک کلومن KP-345پاور پولپاور فورواردپاوربانکپاوربانک Kolumanپاوربانک RAVPowerپاوربانک Remaxپاوربانک Xiaomiپاوربانک انکرپاوربانک انکر A1215پاوربانک انکر A1223پاوربانک انکر A1266پاوربانک انکر A1363پاوربانک انکر B1275پاوربانک باسئوسپاوربانک تسکوپاوربانک راو پاورپاوربانک کلومنپاول ندودپای طلاییپایه بومپایه نقاشیپپ گواردیولاپپه ریناپت جنینگزپت رایلیپتر چکپتریک یوئینگپخش زندهپخش زنده مسابقات فوتبالپد بهداشتی سگپد عرق گیرپدر پولدار پدر بی پولپدر خواندهپدرام بهزادی فرپدرام درخشانیپدرام شریفیپدرو پائولتاپدرو پترونهپدریپذیرش 24پذیرش24پر گل ترین بازی هاپرافتخارترین باشگاه هاپرایس اکشنپرایم ویدئوپرایمرپربن الکیائر لارسنپرپچوال پروتکلپرتقالپرخوریپردرآمدترین ورزشکارانپردیس احمدیهپرسپولیس-استقلالپرستو صالحیپرشینپرفکت مانیپرفکت هت تریکپرکاریپرلینپرندگانپرندهپرهام وفاییپرو ویتامینپرواز همایپروانه ساختپروانه معصومیپروپیپروتکل CUEپروتکل اثبات حضورپروتکل انتقال تترپروتکل اوکیپروتکل فلوپروتکل کالاتاپروتکل گلیچپروتکل موباکسپروتکل میمبل ویمبلپروتکل هارمونیپروتونپروجکت کوینپرورش سگپروژه گلکسیپرومتئوسپرویز آبنارپرویز پرستوییپرویز پورحسینیپرویز سیاهدشتیپرویز شهبازیپرویز شیخ طادیپرویز صیادپرویز فنی زادهپرویز مشکاتیانپرویز یاحقیپروین دخت یزدانیانپروین سلیمانیپروین میکدهپری امیرحمزهپری ملکیپریز برق هوشمند دی لینک DSP-W215پریز هوشمند اورویبو B25EUپریسا بخت آورپریسا گلدوستپریسا هاشم پورپریسرجپریمپریناز ایزدیارپرینترپرینتر brotherپرینتر canonپرینتر Epsonپرینتر HPپرینتر kodakپرینتر lexmarkپرینتر samsungپرینتر اپسونپرینتر اچ پیپرینتر ای ویژنپرینتر برادرپرینتر جوهر افشان HPپرینتر جوهرافشان اپسونپرینتر جوهرافشان کاننپرینتر چندکاره اپسونپرینتر رنگی کاننپرینتر سامسونگپرینتر سوزنی اپسونپرینتر کاننپرینتر کداکپرینتر لکسمارکپرینتر لیزری HPپرینتر لیزری اپسونپرینتر لیزری کاننپرینتر همه کاره HPپرینتر همه کاره اچ پیپریودپریوش نظریهپزشک آنلاینپزشکیپزشکی مدرنپژمان بازغیپژمان جمشیدیپژمان حدادیپستانکپستانک ایرانیپستانک خارجیپسر طلاییپشنگ کامکارپکس گلدپکسوس استانداردپکیج تولدپکیج خانه هوشمند دی لینک DL-108-KTپگاه آهنگرانیپل اسکولزپل برایتنرپل بلاکچینپل پوگباپل طبیعتپل گاسکویینپل نیومنپلاتین کوینپلاستیک فروشی آنلاینپلاستیک فروشی عمدهپلاسمای اتریومپلتفرم سوایپپلهپلوتارکپلی آف NBAپلی استیشن 4پلی استیشن 5پلی دَپپلی مثپلیاستیشنپلیاستیشن 4پلیاستیشن 5پلیس 110پمپ آب شیائومیپمپ باد هوشمند شیائومیپنپن استم سلپن پوست چربپن ضدجوشپن مخصوص پوست خشک و حساسپنالتیپنالتی پاننکاپنالتی چیپپنج زبان عشقپنککپنکیکپنکیک سواپپنیارولپه پهپهلویپودر فیکساتورپودر لباسشوییپودر لباسشویی دستیپودلپوران درخشندهپوراندخت مهیمنپورتلند تریل بلیزرزپورتوپوریا پورسرخپوریا حیدریپوریا رحیمی سامپوزیدون نتورکپوستپوست خشکپوست و موپوشاک کودکپوشاک نوزادپوشال پرندهپوشال چوبیپوشال کاغذیپوشک بچهپوکرپولاد کیمیاییپولارپولکا استارترپولکاداتپولکادامینپولکارِیرپولکاسواپپولکرپولونیکسپولی پلیپولیگانپوماپونه حاج محمدیپونه عاشورپورپوهانگ استیلرزپویا صالحیپویا کرمیپویا مهدوی زادهپوینت گاردپی نتورکپیام احمدی نیاپیام جهانمانیپیام دهکردیپیام عزیزیپیام یزدانیپیت سمپراسپیت مرویچپیتر استریکلندپیتر اشمایکلپیتر بروگلپیتر شیلتونپیترو آناستازیپیتسبرگ استیلرزپیج های لباس اینستاگرامپیر وومهپیراهن فوتبالپیرکوینپیریپیش بینی قیمتپیشبینی آیندهپیشرفت شغلیپیشگیری از سرقت خودروپیشگیری از سرقت خودرو، موتورسیکلت و دوچرخهپیشگیری از سرقت دوچرخهپیشگیری ازسرقت موتورسیکلتپیشگیری و بیماریهاپیشنهاد اولیه بازیپیشنهاد اولیه سهامپیکسل مونپیلاتسپیلاتس و شادیپیلارپیمان جزینیپیمان خاکسارپیمان سلطانیپیمان شادمان فرپیمان فاطمیپیمان قاسم خانیپیمان قدیمیپیمان معادیپیمان یزدانیانتئو ولکاتتئودورس زاگوراکیستاپ شاپتاثیر پیلاتس بر اعتماد به نفستاثیر شبکهتاثیرات موسیقیتاچ پنل خانه هوشمند اورویبو MixPad Miniتاد فیلیپستارتار دندانتاریخ آزمون آیلتستاریخ عرضه گوشی سامسونگ Galaxy M33 5Gتاریخچه استخرتاریخچه اسنوکرتاریخچه اوپن فرانسهتاریخچه بارسلوناتاریخچه بیسبالتاریخچه پاری سن ژرمنتاریخچه پزشکیتاریخچه تنیستاریخچه فرشتاریخچه فرش ایرانتاریخچه فرمول یکتاریخچه فوتبال آمریکاییتاریخچه گلفتاریخچه لپ تاپتاریخچه لیگ NBAتاریخچه موتوجی پیتاریخچه نقاشیتاریخچه هاکی روی یختاریخچه ویمبلدونتاریخچه یوروتاسیسات الکتریکیتاسیسات مکانیکیتاکسی 360تاکسی آنلاینتاکسی اینترنتیتالار مشاهیر بسکتبالتالار مشاهیر لیگ برتر انگلیستام بریدیتام هنکستام هوپرتامیتاندر توکنتای چیتایگر کینگتایم نیو بانکتایمر زنگ دار باسئوس ACDJS-01تبدیلتبلتتبلت appleتبلت Huaweiتبلت lenovoتبلت LGتبلت samsungتبلت اپلتبلت ال جیتبلت سامسونگتبلت لنووتبلت مایکروسافتتبلت هواویتبلیغات دیجیتالتپتپ روتتپسیتپه خاموشتت بازتتاتتا کوینتترتتر ایرانتتر محافظت شدهتجهیزات ایسوستجهیزات پزشکیتجهیزات تشخیصیتجهیزات خانه هوشمندتجهیزات خانه هوشمند اورویبوتجهیزات خانه هوشمند بیسوستجهیزات خانه هوشمند دی لینکتجهیزات خانه هوشمند شیائومیتجهیزات شناتجهیزات ضروری سالمندانتحصیل در آلمانتحصیل در سوئدتحلیل تکنیکالتحمل گسل بیزانستخت خوابتختخواب سگتختخواب گربهتختخوابت را مرتب کنتخته نردتخریب ساختمانتخصص های پزشکیتخفیف فروش کالاتراترا بانک بانگ پاسارگاردترا ویرچوا کالکتترا یو اس دیتراستتراست والتتراشتراکنشتراکنش اتریومتراکنش محافظت شدهترانه علیدوستیتراولاترایانوس دلاسترایبترد لانارکترژر دائوترکیهترلان پروانهترموستات خانه هوشمند اورویبو T10W1ترموستات هوشمندترنچسترنم کرمانیانترونترون لینکترونیکسترویتریپل دابلتریدتریدینگ ویوتریسی مک گریدیتریفون ایوانوفتزئین آکواریومتزوستزول مارکتتستر جریان نشتی برق شیائومیتستر هوشمند کیفیت آب شیائومیتسکوتسلاتصرف عدوانیتصفیه آکواریومتصویربرداری عروسیتعادلتعذیهتغذیهتغذیه سگتغذیه گربهتغذیه ماهیتغذیه و رژیمتغذیه و سلامتیتغییر کاربری زمینتفاوت عطر اصل با تقلبیتفریحتفنگ چسب حرارتیتقویت حافظهتقویت خلق و خوتقویت هوشتقویم ارزهای دیجیتالتقویم مسابقات جام جهانیتقویم مسابقات جام جهانی 2022تقی علیقلی زادهتکنیک نقاشیتکنیک های نقاشیتلفن همراهتلکتابتلکوینتلما ریترتلمبه دوچرخهتلمو زاراتله کابینتلورتمثیلتمیز کردن راه پلهتمیز کردن راه پله سنگیتمیز کردن مبلتن کوینتناسب اندامتناسب اندام پس از زایمانتندرمینتتنستتنشیتنقلاتتنکابنتنکستنکینگتنگه ابوقریبتهسیگارتهمورس پورناظریتهمینه بهرامتهمینه میلانیتهورس پورناظریتوالت خرگوشتوپ بسکتبالتوپ تنیستوپ طلاتوپ فوتبالتوپ فوتسالتور استانبولتور مسافرتیتوران مهرزادتورج اصلانیتورج منصوریتورنادو کشتورنتو رپترزتورنمنت پلی این لیگ NBAتورینوتوسعه فردیتوسکاسراتوشیباتوکتوکنتوکن ACMتوکن ADCتوکن ADKتوکن AEتوکن AIONتوکن ALBTتوکن ALCXتوکن ALPACAتوکن ALPHAتوکن ALTتوکن AMBتوکن ANCتوکن ARNXتوکن ARRRتوکن ARVتوکن ASDتوکن ASTتوکن ASTROتوکن ATLASتوکن AUTOتوکن AVAتوکن AXISتوکن BABYDOGEINUتوکن BADGERتوکن BANDتوکن BARتوکن BCOINتوکن BCPTتوکن BELتوکن BFCتوکن BHDتوکن BITتوکن BLOKتوکن BLTتوکن BLZتوکن BMONتوکن BNTتوکن BONDتوکن BONEتوکن BOSONتوکن BPAYتوکن BTCSTتوکن BTRSتوکن BTRSTتوکن BZZتوکن C98توکن CCXXتوکن CDTتوکن CEEKتوکن CHSBتوکن CMTتوکن COCOSتوکن CREتوکن CROتوکن CSPRتوکن CSSتوکن CTCتوکن CTCNتوکن CVNتوکن CXPADتوکن DAGتوکن DATAتوکن DCNتوکن DFIتوکن DNTتوکن DOCKتوکن DORAتوکن DOTAتوکن DYNAتوکن EDGتوکن ELFتوکن EMتوکن ENGتوکن ERC20توکن EVERETHتوکن EVXتوکن FARMتوکن FIDAتوکن FLGتوکن FLMتوکن FLOKIتوکن FLUXتوکن FORتوکن FOXتوکن FTXتوکن FXتوکن FXSتوکن GECتوکن GRMتوکن GRSتوکن GRVتوکن GRXتوکن GTOتوکن GVTتوکن GXCتوکن HEROتوکن ICPتوکن INSTتوکن IONCتوکن IOTXتوکن ISPتوکن KEANUتوکن KEEPتوکن KEYتوکن KIBAتوکن KINتوکن KIROتوکن KODIتوکن LATتوکن LGSتوکن LOOMتوکن LQTYتوکن LUCKYPIGتوکن LUNتوکن LUXتوکن LYXEتوکن MASKتوکن MBCتوکن MFTتوکن MINIKISHUتوکن MLNتوکن MOBIتوکن NASتوکن NAVتوکن NEBLتوکن nftتوکن NFTDتوکن NIIتوکن OCEANتوکن OGOتوکن OMIتوکن ORKتوکن OSMتوکن PBRتوکن PDOGتوکن PERLتوکن PETSتوکن PHBتوکن PINGتوکن PMEERتوکن PNTتوکن POEتوکن POLYتوکن Powerتوکن PPTتوکن PRJتوکن PWARتوکن QKCتوکن QQQتوکن RACAتوکن RAINBOWتوکن REPتوکن RLYتوکن RYOSHIتوکن SAITAMAتوکن SAMOتوکن SANDتوکن SFPتوکن SKILLتوکن SLPتوکن SNGLSتوکن SPOOKYSHIBAتوکن STARLتوکن STMXتوکن SYSتوکن TLMتوکن TNBتوکن TORNتوکن TPAYتوکن TROYتوکن TRUتوکن TWتوکن TWTتوکن TYPEتوکن UBTتوکن UDOتوکن UNFIتوکن URUSتوکن VBNBتوکن VEEتوکن VIAتوکن VIBتوکن VRAتوکن VTHOتوکن WANتوکن WOLVERINUتوکن WPRتوکن WRXتوکن WSGتوکن XECتوکن XEDتوکن XHTتوکن XIASIتوکن XPRتوکن XVSتوکن XWCتوکن YGGتوکن YLDتوکن ZLWتوکن ZNNتوکن ZOOتوکن ZRXتوکن آث میلانتوکن آدیوزتوکن آرویوتوکن اوررایزتوکن اوکیتوکن بسته بندی شدهتوکن حاکمیتیتوکن رزتوکن رنتوکن سوزیتوکن شیبا اینوتوکن صرافی هات بیتتوکن غیر قابل تعویضتوکن فگتوکن کروتوکن کوکوینتوکن کوییکتوکن کیف پول تراستتوکن کیکتوکن مونتاتوکن همسترتوکن هواداریتوکن هواداری آث میلانتوکن هواداری آرسنالتوکن هواداری اینترمیلانتوکن هواداری باشگاه آس رمتوکن هواداری باشگاه فلامیتگوتوکن هواداری باشگاه یوونتوستوکن هواداری تیم لاتزیوتوکن هواداری منچسترسیتیتوکن هواداری والنسیاتوکن هواداری یو اف سیتوکن وابستهتوکنهای امنیتیتوکنومیکتوکو توکنتولدتولد پسر بچهتولد مادرتولید روغن خوراکیتولید کننده فرش دستباف در ایرانتوماس ادیسونتوماس انکونوتوماس برولینتوماس توخلتوماس مولرتوماس هسلرتومو چینتون کوینتونرتونر پاک کننده و مرطوب کنندهتونر پاکسازی کننده صورتتونر پوست چربتونی پارکرتونی پولسترتونی شوماخرتونی کروستونیکتیاگو آلکانتاراتیاگو سیلواتیبو کورتواتیرچه پیشتنیده چیست؟

در این دوربین ها فاصله کانونی و زاویه دید ثابت است. این دوربین بهترین دوربین مداربسته برای کنترل از راه دور است. یکی از مهم ترین موارد در انتخاب یک سیستم نظارتی، قیمت دوربین مدار بسته است. شکل ظاهری دوربین مدار بسته بولت به صورت استوانهای و مخروطی است. دوربین های مداربسته معمولا در محیط های اداری و صنعتی با هدف نظارتی نصب می شوند. برای اطلاعات بیشتر می توانید به پست دوربین مداربسته دید در شب و تأثیر امواج مادون قرمز آن بر گیاهان مراجعه کنید. اپتینا یک برند چینی است که در سال 2008 تاسیس شد و در زمینه تهیه انواع تجهیزات امنیتی و نظارتی همانند: دوربین های مدار بسته و DVR فعالیت می کند. برای خرید دوربین مدار بسته باید به موارد مختلفی توجه کنیم. همچنین اگر دوربین شما از فناوری دامنه دینامیکی گسترده (WDR) برخوردار باشد ، می تواند مفید باشد. دوربینهای AHD بعد از دوربینهای آنالوگ وارد بازار شدند اما بعد از مدت کوتاهی با پیشرفت تکنولوژی دوربینهای AHD هم مانند دوربین آنالوگ منسوخ شدند و جای خود را به دوربینهای پیشرفتهتر دادند. برند های خوب زیادی در بازار دوربین مدار بسته جهانی وجود دارند که هر کدام مزایای متعددی دارند اما نکته مهم این است که برای خرید دوربین مدار بسته باید، برندی را انتخاب کنید که در کشور موجود باشد تا در صورت بروز مشکل برای دستگاه یا دوربین، بتوانید آن را با مدل دیگری از همان برند جایگزین نمایی و مجبور به جایگزین کردن دوربین خود با یک برند جدید دیگر نباشید.

پس از اتمام طراحی و جانمایی پروژه، پیشنهاد فنی و مالی فروش دوربین مدار بسته برای پروژه تهیه شده و برای کاربر ارسال می شود و همچنین در پروژه های بزرگ تر، پروپزال شیوه نصب و راه اندازی و جانمایی و برآورد پروژه بهمراه پیشنهاد فنی و مالی برای کارفرما ارسال می شود. زیرا با نصب دوربین مدار بسته در پارکینگ می توانید به سادگی ورود و خروج هر فرد و یا ماشینی را چک کنید. این دوربین با امکان چرخش، گردش و زوم سریع قابل تنظیم است. از مهم ترین انواع دوربین های مدار بسته بر اساس شکل ظاهر نوع بولت است، که شکل مخروطی مانند دارد و قابلیت گردش ندارد و فقط می تواند از یک زاویه ثابت تصویر برداری کند. در دوربینهای آنالوگ کیفیت تصاویر با خطوط عمودیای که در کنار هم یک تصویر را میسازند، اندازهگیری میشود.