آموزش ثبت نام در صرافی کوینکس به صورت گام به گام » آکادمی دکتر صادقی نیا

ما اینجا هستیم تا دقیق، صریح و شفاف درباره کالاهایی که هر روز در اطرافتان می‌بینید با ثبت نام صرافی کوینکس شما صحبت کنیم. اصل صداقت برای بررسی و معرفی محصولات مهم‌ترین اصلی است که به آن پایبندیم. اگر کاربر گوشی موبایل هستید، می توانید از این صرافی در سیستم عامل های اندرویدی ” Android ” و ای او اس ” IOS ” استفاده کنید. این صرافی برای هر دو سیستم عامل قابل اجرا است و شما می توانید از آن استفاده کنید.

آموزش ثبت نام در صرافی کوینکس به صورت گام به گام » آکادمی دکتر صادقی نیا در کادر دوم شبکه بلاک چین انتقال ارز دیجیتال را از بین گزینه‌های موجود انتخاب کنید. در کادر نخست باید نام ارز دیجیتال مدنظر را وارد کنید. 19 در بهترین صرافی های ارزدیجیتال با تخفیف کارمزد ثبت نام کنید. جهت آزادسازی ارزهای خود در حساب بایننس سطوحی در ثبت‌نام نیاز است انجام دهید تا ایرانی بودن شما برای بایننس اثبات شود و به شما اجازه خروج ارزهایتان بدهند. در بخش Market شما فقط می‌توانید حجم معامله خود را تعیین کنید و سیستم به طور اتوماتیک بر اساس قیمت‌های موجود در Order Book معاملات خرید یا فروش شما را انجام می‌دهد.

خاص ترین مدرسه ایران، جهانی شد

برای فعال سازی آن در جلوی کد ضد فیشینگ روی تنظیمات کلیک کنید تا پنجره زیر را به شما نمایش دهد. اکنون پنجره بالا برای شما باز می شود که من همه این مراحل را نیز شماره گذاری کردم و شما به ترتیب باید آنها را انجام دهید. پس ابتدا روی 1 کلیک کنید تا تصویر زیر برای شما باز شود.

آموزش google authenticator در کوینکس

۱- ابتدا لازم است آدرس مقصدی را که می‌خواهید ارز دیجیتال موردنظر خود را به آن منتقل کنید بدست بیاورید. نکته مهم دیگر است که نسبت به انتقال رمز ارز موردنظر خود در شبکه یکسان بلاک‌چینی بین مبدا و مقصد اطمینان حاصل کنید. ۴- بعد از این کار، در بخش Deposit to یک سطر نسبتا طولانی از اعداد و حروف لاتین نمایش داده می‌شود که متعلق به کیف پول رمز ارز مورد نظر شما است. ۲- در صفحه جدید در قسمت coin type نوع سکه موردنظر خود را که می‌خواهید به حساب کوینکس منتقل کنید (به طور مثال تتر یا دای) را انتخاب کنید.

نظرات اخیر کاربران

کارمزد فیوچرز برای حالت maker 0.03% و در حالت taker 0.05% خواهد بود. من برای bind mobile number وقتی شماره تلفنم رو وارد میکنم کد ۶ رقمی برام ارسال نمیشه. لطفا اول از طریق سایت ثبت نام بفرمایید و بعد با اپلیکیشن وارد شوید. با شماره موبایل می تونید اکانت جیمیلتون را بازیابی کنید.

کاربران می توانند با خیال راحت در این پلتفرم به انجام معاملات خود بپردازند. ۳- در قسمت Password یک پسورد قوی (رمز عبور) وارد کنید. پسورد خود برای اطمینان از درست بودن مجدد تکرار کنید. در نهایت تصمیم گیرنده نهایی شما هستید که امکانات هر دو صرافی را مورد بررسی قرار دهید و با توجه به نیاز های خود یک از این دو را انتخاب نمایید.

تعداد ایردراپ هایی که کوینکس پشتیبانی می کند محدود است و در حال حاضر حدود هشت مورد است. یکی دیگر از ویژگی های این صرافی این است که امکان شرکت در ایردراپ ها را دارد. پیش از ادامه بحث آموزش صرافی کوینکس اجازه بدهید که بفهمیم ایردراپ چیست.

پس از ارسال درخواست برداشت از حساب کاربری خود در صرافی، کوینکس از کاربران می‌خواهد تا از طریق ایمیل یک بار دیگر نیز درخواست برداشت خود را تایید کنند. این کار از نابود شدن دارایی کاربران به دست افراد سودجو جلوگیری می‌کند. سپس در قسمت coin type نماد ارز دیجیتالی که میخواهید برداشت نمایید را تایپ فرمایید و در انتها آدرس کیف پولی که میخواهید به آن واریز شود و همچنین مقدار آن را مشخص نمایید .